eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › WYKONANIE REMONTU 11 POKOI BIUROWYCH NA PARTERZE W BUDYNKU ŚLĄSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. JANA III SOBIESKIEGO 7

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-18

Ogłoszenie nr 500110678-N-2018 z dnia 18-05-2018 r.

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach: WYKONANIE REMONTU 11 POKOI BIUROWYCH NA PARTERZE W BUDYNKU ŚLĄSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. JANA III SOBIESKIEGO 7

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr 28/7-2017/OG-FAMI z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526315-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500059381-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 51425985927000, ul. ul. Jagiellońska 25, 40032 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 077 777, e-mail bdg-zp@katowice.uw.gov.pl, faks 322 077 395.
Adres strony internetowej (url): www.katowice.uw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE REMONTU 11 POKOI BIUROWYCH NA PARTERZE W BUDYNKU ŚLĄSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. JANA III SOBIESKIEGO 7

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BA.I.272.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową pn. "Projekt robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń biurowych na parterze budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego" w Częstochowie przy ul. Jana III Sobieskiego 7, tj: a. w zakresie branży architektonicznej: ? prace rozbiórkowe: zerwanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych w rulonie, parkietu oraz izolacji z papy na betonie; wykucie z murów ościeżnic; rozebranie ścianek działowych z cegły, łat i rygli; odbicie tynków; wywiezienie elementów rozbiórki, ? prace budowlane - ściany: wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych (zabudowa otworów drzwiowych); wykonanie tynków cementowo-wapiennych kategorii III; wykonanie gładzi gipsowych; wykonanie sufitów podwieszanych modułowych; malowanie farbami emulsyjnym pokoi i korytarza, ? prace budowlane - posadzki: ułożenie izolacji z płyt styropianowych i folii polietylenowej; ułożenie warstwy wyrównawczej samopoziomującej; ułożenie posadzki z wykładziny rolowanej heterogenicznej z warstwą izolacyjną, listew przyściennych z PCV, ? prace budowlane - stolarka: montaż ościeży drewnianych i skrzydeł drzwiowych pełnych, ? prace budowlane - kanały techniczne: czyszczenie i udrażnianie przewodów kominowych. b. w zakresie branży sanitarnej: ? instalacja wentylacji: instalacja nawiewników okiennych higrosterowalnych; ? instalacja grzewcza: demontaż grzejników żeliwnych członowych, montaż grzejników stalowych dwupłytowych, c. w zakresie branży instalacji elektrycznej: ? prace rozbiórkowe - demontaż instalacji oświetleniowej i gniazd oraz instalacji teletechnicznej w remontowanych pomieszczeniach, ? prace montażowe - modernizacja tablicy elektrycznej TP4; wykonanie głównych tras kablowych; wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych; wykonanie instalacji gniazd wtykowych DATA; wykonanie instalacji LAN; wykonanie okablowania kontroli dostępu; wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, montaż opraw oświetleniowych, ? prace związane z wykonaniem pomiarów instalacji uziemiającej i obwodów elektrycznych niskiego napięcia, pomiarów torów transmisyjnych (LAN). W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do: a. dostawy z montażem 5 sztuk: ? elektromechanicznych elementów blokujących - elektrozaczepów ? czujek otwarcia - kontaktronowych powierzchniowych ? elementów obsługowych - klawiatur szyfrowych ? kompaktowej centrali alarmowej minimum do 4 linii dozorowych- skrzynka kontrolera dostępu z akumulatorem i zasilaczem o następujących właściwościach: * obsługa do 50 kart zbliżeniowych (chodzi o transponder pasywny, który może mieć formę karty, breloka itd.) oraz 50 kodów. * programowanie modułu i zarządzanie kartami oraz kodami przy pomocy kodu administratora. * możliwość zablokowania i odblokowania przejścia przez użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia. * klawiatura z podświetleniem. * przycisk dzwonka. * wbudowany czytnik obsługujący karty, breloki i inne transpondery pasywne 125 kHz. * diody LED informujące o stanie przejścia i modułu. * wbudowany przetwornik piezoelektryczny do sygnalizacji dźwiękowej. * wyjście przekaźnikowe umożliwiające sterowanie zamkiem elektromagnetycznym, sterownikami bram lub innymi urządzeniami aktywującymi przejście. * 2 wyjścia typu OC: - sygnalizacja stanów alarmowych; - sygnał dzwonka. * 2 wejścia dedykowane do podłączenia: - czujnika otwarcia drzwi; - przycisku otwarcia. * konstrukcja umożliwiająca montaż na zewnątrz. * ochrona sabotażowa przed otwarciem obudowy i oderwaniem od ściany. * zasilanie napięciem stałym 12 V (±15%). Montażu należy dokonać zgodnie z dokumentacją projektową - branża elektryczna. b. dostawy z montażem 11 sztuk: ? tabliczek informacyjnych kolorowych, spełniających wymogi określone w rozdziale 5.3 Podręcznika beneficjenta projektu finansowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Parametry: * druk na płycie spienionej PCV grubości 3mm * format 250 x 150 mm * Płytka powinna być podklejona folią samoprzylepną (do zawieszenia na gładkich powierzchniach). * Tekst, czcionka Times New Roman. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: ? roboty rozbiórkowe, związane z wykonaniem ścianek działowych i sufitów podwieszanych, tynkowaniem, malowaniem, wykonaniem posadzek i układaniem wykładzin, montażem stolarki i przy kanałach technicznych, ? wykonanie instalacji wentylacji, ? wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, ? demontaż instalacji oświetleniowej i wykonaniem nowej instalacji elektrycznej, instalacji LAN, kontroli dostępu, oświetleniem awaryjnym, pozostałe czynności wyżej nie wymienione a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111100-9, 45400000-1, 45410000-4, 45331100-7, 45331200-8, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 286336.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma "Agbud" Michał Maciejczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wyzwolenia 109, Wancerzów
Kod pocztowy: 42-244
Miejscowość: Mstów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 286336.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 286336.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286336.88
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.