To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-18
Ogłoszenie nr 500110678-N-2018 z dnia 18-05-2018 r.
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach: WYKONANIE REMONTU 11 POKOI BIUROWYCH NA PARTERZE W BUDYNKU ŚLĄSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. JANA III SOBIESKIEGO 7
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr 28/7-2017/OG-FAMI z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526315-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500059381-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 51425985927000,
ul. ul. Jagiellońska
25,
40032
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 077 777, e-mail
bdg-zp@katowice.uw.gov.pl, faks
322 077 395.
Adres strony internetowej (url): www.katowice.uw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE REMONTU 11 POKOI BIUROWYCH NA PARTERZE W BUDYNKU ŚLĄSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. JANA III SOBIESKIEGO 7
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BA.I.272.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową pn. "Projekt robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń biurowych na parterze budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego" w Częstochowie przy ul. Jana III Sobieskiego 7, tj: a. w zakresie branży architektonicznej: ? prace rozbiórkowe: zerwanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych w rulonie, parkietu oraz izolacji z papy na betonie; wykucie z murów ościeżnic; rozebranie ścianek działowych z cegły, łat i rygli; odbicie tynków; wywiezienie elementów rozbiórki, ? prace budowlane - ściany: wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych (zabudowa otworów drzwiowych); wykonanie tynków cementowo-wapiennych kategorii III; wykonanie gładzi gipsowych; wykonanie sufitów podwieszanych modułowych; malowanie farbami emulsyjnym pokoi i korytarza, ? prace budowlane - posadzki: ułożenie izolacji z płyt styropianowych i folii polietylenowej; ułożenie warstwy wyrównawczej samopoziomującej; ułożenie posadzki z wykładziny rolowanej heterogenicznej z warstwą izolacyjną, listew przyściennych z PCV, ? prace budowlane - stolarka: montaż ościeży drewnianych i skrzydeł drzwiowych pełnych, ? prace budowlane - kanały techniczne: czyszczenie i udrażnianie przewodów kominowych. b. w zakresie branży sanitarnej: ? instalacja wentylacji: instalacja nawiewników okiennych higrosterowalnych; ? instalacja grzewcza: demontaż grzejników żeliwnych członowych, montaż grzejników stalowych dwupłytowych, c. w zakresie branży instalacji elektrycznej: ? prace rozbiórkowe - demontaż instalacji oświetleniowej i gniazd oraz instalacji teletechnicznej w remontowanych pomieszczeniach, ? prace montażowe - modernizacja tablicy elektrycznej TP4; wykonanie głównych tras kablowych; wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych; wykonanie instalacji gniazd wtykowych DATA; wykonanie instalacji LAN; wykonanie okablowania kontroli dostępu; wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, montaż opraw oświetleniowych, ? prace związane z wykonaniem pomiarów instalacji uziemiającej i obwodów elektrycznych niskiego napięcia, pomiarów torów transmisyjnych (LAN). W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do: a. dostawy z montażem 5 sztuk: ? elektromechanicznych elementów blokujących - elektrozaczepów ? czujek otwarcia - kontaktronowych powierzchniowych ? elementów obsługowych - klawiatur szyfrowych ? kompaktowej centrali alarmowej minimum do 4 linii dozorowych- skrzynka kontrolera dostępu z akumulatorem i zasilaczem o następujących właściwościach: * obsługa do 50 kart zbliżeniowych (chodzi o transponder pasywny, który może mieć formę karty, breloka itd.) oraz 50 kodów. * programowanie modułu i zarządzanie kartami oraz kodami przy pomocy kodu administratora. * możliwość zablokowania i odblokowania przejścia przez użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia. * klawiatura z podświetleniem. * przycisk dzwonka. * wbudowany czytnik obsługujący karty, breloki i inne transpondery pasywne 125 kHz. * diody LED informujące o stanie przejścia i modułu. * wbudowany przetwornik piezoelektryczny do sygnalizacji dźwiękowej. * wyjście przekaźnikowe umożliwiające sterowanie zamkiem elektromagnetycznym, sterownikami bram lub innymi urządzeniami aktywującymi przejście. * 2 wyjścia typu OC: - sygnalizacja stanów alarmowych; - sygnał dzwonka. * 2 wejścia dedykowane do podłączenia: - czujnika otwarcia drzwi; - przycisku otwarcia. * konstrukcja umożliwiająca montaż na zewnątrz. * ochrona sabotażowa przed otwarciem obudowy i oderwaniem od ściany. * zasilanie napięciem stałym 12 V (±15%). Montażu należy dokonać zgodnie z dokumentacją projektową - branża elektryczna. b. dostawy z montażem 11 sztuk: ? tabliczek informacyjnych kolorowych, spełniających wymogi określone w rozdziale 5.3 Podręcznika beneficjenta projektu finansowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Parametry: * druk na płycie spienionej PCV grubości 3mm * format 250 x 150 mm * Płytka powinna być podklejona folią samoprzylepną (do zawieszenia na gładkich powierzchniach). * Tekst, czcionka Times New Roman. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: ? roboty rozbiórkowe, związane z wykonaniem ścianek działowych i sufitów podwieszanych, tynkowaniem, malowaniem, wykonaniem posadzek i układaniem wykładzin, montażem stolarki i przy kanałach technicznych, ? wykonanie instalacji wentylacji, ? wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, ? demontaż instalacji oświetleniowej i wykonaniem nowej instalacji elektrycznej, instalacji LAN, kontroli dostępu, oświetleniem awaryjnym, pozostałe czynności wyżej nie wymienione a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111100-9, 45400000-1, 45410000-4, 45331100-7, 45331200-8, 45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
286336.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma "Agbud" Michał Maciejczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
286336.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.