eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › wykonanie rozbudowy i przebudowy głównego wejścia do budynku śląskiego urzędu wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie z dostosowaniem parteru dla osób niepełnosprawnych wraz z realizacją urządzeń technicznych niezbędnych dla funkcjonowania obiektu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-18

Ogłoszenie nr 500110608-N-2018 z dnia 18-05-2018 r.

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach: wykonanie rozbudowy i przebudowy głównego wejścia do budynku śląskiego urzędu wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie z dostosowaniem parteru dla osób niepełnosprawnych wraz z realizacją urządzeń technicznych niezbędnych dla funkcjonowania obiektu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr 28/7-2017/OG-FAMI z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526408-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500059365-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 51425985927000, ul. ul. Jagiellońska 25, 40032 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 077 777, e-mail bdg-zp@katowice.uw.gov.pl, faks 322 077 395.
Adres strony internetowej (url): http://www.katowice.uw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wykonanie rozbudowy i przebudowy głównego wejścia do budynku śląskiego urzędu wojewódzkiego przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie z dostosowaniem parteru dla osób niepełnosprawnych wraz z realizacją urządzeń technicznych niezbędnych dla funkcjonowania obiektu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BA.I.272.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych a. w zakresie branży architektonicznej: ? wykonanie prac rozbiórkowych ścian i posadzek; uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach; wykonanie zabudowy z pyt kartonowo-gipsowych na stelażu; uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III; malowanie farbami; wykonanie warstw wyrównujących i samopoziomujących; wykonanie posadzki z wykładzin z PCV; wykonanie okładziny podłogowej z płytek i cokolików przyściennych; wykonanie sufitów podwieszanych modułowych, rastrowych i kartonowo gipsowych; wykonanie okładzin ściennych z płytek; dostawa i montaż balustrady; platformy dla niepełnosprawnych; uchwytów dla niepełnosprawnych; kurtyny powietrznej; wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe; dostawa i montaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicą; wymiana stolarki na okna aluminiowe; dostawa i montaż rolet; wykonanie nowej nawierzchni tarasu oraz montaż wypustów dachowych; dostawa i montaż systemu szklenia strukturalnego; dostaw i montaż rynien dachowych i rur spustowych; montaż konstrukcji podparć; wykonanie nawierzchni z płyty i kostki granitowej; dostawa i montaż klap dymowych; dostawa i montaż kurtyny dymowej opuszczanej; montaż okładzin ścian z płyt p.poż. b. w zakresie branży sanitarnej: ? montaż kratki nawiewnej, anemostatów, przepustnic, przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, tłumików, wentylatorów łazienkowych z czujnikiem ruchu, wentylatorów kanałowych i nawiewników okiennych higrosterowanych; demontaż zaworów grzejnikowych i grzejników; wywóz i utylizacja; montaż nowych zaworów, głowic i grzejników; wykonanie rurociągu instalacji c.o.; wykonanie próby szczelności instalacji c.o.; czyszczenie, malowanie rur; ułożenie rur c.o. z tworzywa sztucznego wraz z próba szczelności; regulacja instalacji c.o.; montaż izolacji c.o. otuliną z pianki PE; demontaż istniejące instalacji kanalizacyjnej; montaż nowej instalacji; montaż baterii umywalkowych i zlewozmywakowych; montaż rurociągów kanalizacyjnych z PCV; montaż armatury; przełożenie instalacji gazowej - demontaż rurociągu stalowego i montaż nowego rurociągu stalowego; c. w zakresie branży instalacji elektrycznej: ? montaż opraw oświetlenia sufitowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, kierunkowego; montaż czujników ruchu i wentylatorów ściennych; wykucie bruzd i ułożenie przewodów kabelkowych; montaż tablicy; montaż i podłączenie osprzętu; demontaż i ponowny montaż czujek pożarowych wraz z gniazdami; montaż nowych czujek pożarowych i ich gniazd; demontaż i ponowny montażu dodatkowych urządzeń i elementów SAP; montaż dodatkowych urządzeń i elementów systemu SAP - czujki dymu; montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru; demontaż i ponowny montaż modułu sterującego; montaż modułu adresowego- sterującego; montaż zasilaczy z akumulatorami; montaż wewnętrznych sygnalizatorów akustycznych; ułożenie przewodów kabelkowych teletechnicznych; przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego; sprawdzenie i uruchomieni linii dozorowych; próba i testowanie systemu alarmowego; montaż gniazd RJ45, montaż gniazd RTV; montaż szafy RACK; montaż punktu dostępowego sieci WiFi; ułożenie okablowania strukturalnego FTP; montaż końcowych złączy kabli światłowodowych; zaprawienie bruzd; wykonanie pomiarów; przedłużenie obwodów istniejącej centrali SAP; przedłużenie obwodów istniejącego monitoringu; przedłużenie obwodów istniejącej instalacji wyłączników p.poż instalacji nagłośniającej; przedłużenie obwodów istniejącej instalacji kontroli dostępu; przedłużenie obwodów instalacji systemu kolejkowego; przebudowa istniejących instalacji niskoprądowych, zgodnie z dokumentacją projektową pn. "Rozbudowa i przebudowa głównego wejścia do budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego z dostosowaniem parteru dla osób niepełnosprawnych wraz z realizacją urządzeń technicznych niezbędnych dla funkcjonowania obiektu - Śląski Urząd Wojewódzki 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7, działki nr ewid. gruntów 31/1 i 17/9, obręb ewidencyjny 246401_1.0183" przy ul. Jana III Sobieskiego 7 w Częstochowie", opracowaną przez Architektoniczną Pracownię Autorską nr 1 M. Berent - dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do wykonania i montażu: ? 2 sztuk tabliczek informacyjnych kolorowych, spełniających wymogi określone w rozdziale 5.3 Podręcznika beneficjenta projektu finansowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Parametry: * druk na płycie spienionej PCV grubości 3mm * format 250 x 150 mm * Płytka powinna być podklejona folią samoprzylepną (do zawieszenia na gładkich powierzchniach). * Tekst, czcionka Times New Roman. ? 1 sztuki tablicy informacyjnej kolorowej spełniających wymogi określone w rozdziale 5.3 Podręcznika beneficjenta projektu finansowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Parametry: * druk na płycie spienionej PCV grubości 3mm * format 1200 x 800 mm * mocowania do zawieszenia na gładkich powierzchniach * Tekst, czcionka Times New Roman. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - roboty budowlane: rozbiórkowe, związane z wykonaniem ścianek działowych, pracami tynkarskimi, malarskimi, związanymi z wykonaniem posadzek, układaniem płytek, wykonaniem sufitów podwieszanych, montażem stolarki i rolet, wykonaniem systemu szklenia strukturalnego, montażem rynien i rur spustowych, wykonaniem nawierzchni z kostki granitowej, montażem klap dymowych i kurtyn dymowych - wykonanie instalacji wentylacji, - demontaż i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, - demontaż i wykonanie nowej instalacji wod-kan., - wykonanie instalacji elektrycznej oraz przebudowa istniejących instalacji niskoprądowych, wykonanie systemu SAP, systemu alarmowego i monitoringu, instalacji kontroli dostępu, instalacji systemu kolejkowego, - pozostałe czynności, wyżej nie wymienione a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1697379.13
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 01
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGBUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wyzwolenia 109
Kod pocztowy: 42-244
Miejscowość: Mstów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1697379.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1697379.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1697379.13
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1697379.13
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma "Agbud" Michał Maciejczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wyzwolenia 109, Wancerzów
Kod pocztowy: 42-244
Miejscowość: Mstów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1697379.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1697379.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1697379.13
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.