eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługa zarządzania nieruchomością wraz z ochroną osób i mienia przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-15

Ogłoszenie nr 500106923-N-2018 z dnia 15-05-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze: Usługa zarządzania nieruchomością wraz z ochroną osób i mienia przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wlkp.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539627-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500075064-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zamawiającym upoważnionym, zwanym dalej Zamawiającym jest Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra, województwo lubuskie, adres poczty elektronicznej: przetargi@lu.mofnet.gov.pl strona internetowa www.lubuskie.kas.gov.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 001020884, ul. ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48 68 4560700, e-mail is@lu.mofnet.gov.pl, przetargi@lu.mofnet.gov.pl, faks 68 456 07 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.lubuskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/zamowienia-publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa zarządzania nieruchomością wraz z ochroną osób i mienia przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wlkp.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem zamówienia jest usługa Zarządzania nieruchomością wraz z usługą ochrony osób i mienia przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wlkp. oraz terenami przylegającymi do budynku. 2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zapewnienie usługi zarządzania nieruchomością w tym m.in.: a) prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości, b) prowadzenie rozliczeń finansowo - księgowych nieruchomości, c) archiwizowanie i przechowywanie dokumentów związanych z zarządzaniem nieruchomością, zgodnie z obowiązującym prawem, d) przygotowanie w formie pisemnej rocznego planu rzeczowo - finansowy w zakresie eksploatacji, konserwacji, dostaw mediów oraz remontów i modernizacji; e) dokonywanie koniecznych przeglądów technicznych budynku, urządzeń i instalacji w nim funkcjonujących, f) utrzymanie porządku i czystości części powierzchni wspólnych budynku oraz wokół budynku (jego otoczenie) g) utrzymanie i konserwacja terenów zielonych wokół budynku; h) obsługa techniczna urządzeń i instalacji znajdujących się w budynku; i) likwidacja awarii, a następnie skutków i przyczyn awarii urządzeń oraz instalacji j) nadzór i konserwacja energetycznej rozdzielni głównej; k) odśnieżanie dachu oraz otoczenia budynku; l) rozliczanie kosztów energii cieplnej, energii elektrycznej oraz dostaw wody na poszczególnych Zamawiających 2) Pełnienie dyżuru w portierni w dni pracujące w godzinach od 07.00 do 19.00, 3) Pełnienie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej przez wykwalifikowanych pracowników w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku - w godzinach od 19.00 do 7.00 , 4) Pełnienie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej przez wykwalifikowanych pracowników, w dni wolne od pracy (soboty, niedziele oraz święta) - całodobowo zgodnie z grafikami pełnienia służby sporządzanymi przez Wykonawcę, 5) Udzielanie wsparcia przez grupę interwencyjną szybkiego reagowania w czasie do 15 min. od momentu zgłoszenia; 6) Monitorowanie lokalnego systemu alarmowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 70330000-3


Dodatkowe kody CPV: 79710000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 496295.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arkada, spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: biuro@arkada.org.pl
Adres pocztowy: ul. Kazimierza Wielkiego 61
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 643554
Oferta z najniższą ceną/kosztem 643554
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1041131.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.