To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-15
Ogłoszenie nr 500106923-N-2018 z dnia 15-05-2018 r.
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze: Usługa zarządzania nieruchomością wraz z ochroną osób i mienia przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wlkp.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539627-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500075064-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zamawiającym upoważnionym, zwanym dalej Zamawiającym jest Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra, województwo lubuskie, adres poczty elektronicznej: przetargi@lu.mofnet.gov.pl strona internetowa www.lubuskie.kas.gov.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 001020884,
ul. ul. Generała Władysława Sikorskiego
2,
65-454
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
+48 68 4560700, e-mail
is@lu.mofnet.gov.pl, przetargi@lu.mofnet.gov.pl, faks
68 456 07 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.lubuskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zarządzania nieruchomością wraz z ochroną osób i mienia przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wlkp.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przedmiotem zamówienia jest usługa Zarządzania nieruchomością wraz z usługą ochrony osób i mienia przy ul. Jagiellończyka 10 w Gorzowie Wlkp. oraz terenami przylegającymi do budynku. 2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zapewnienie usługi zarządzania nieruchomością w tym m.in.: a) prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości, b) prowadzenie rozliczeń finansowo - księgowych nieruchomości, c) archiwizowanie i przechowywanie dokumentów związanych z zarządzaniem nieruchomością, zgodnie z obowiązującym prawem, d) przygotowanie w formie pisemnej rocznego planu rzeczowo - finansowy w zakresie eksploatacji, konserwacji, dostaw mediów oraz remontów i modernizacji; e) dokonywanie koniecznych przeglądów technicznych budynku, urządzeń i instalacji w nim funkcjonujących, f) utrzymanie porządku i czystości części powierzchni wspólnych budynku oraz wokół budynku (jego otoczenie) g) utrzymanie i konserwacja terenów zielonych wokół budynku; h) obsługa techniczna urządzeń i instalacji znajdujących się w budynku; i) likwidacja awarii, a następnie skutków i przyczyn awarii urządzeń oraz instalacji j) nadzór i konserwacja energetycznej rozdzielni głównej; k) odśnieżanie dachu oraz otoczenia budynku; l) rozliczanie kosztów energii cieplnej, energii elektrycznej oraz dostaw wody na poszczególnych Zamawiających 2) Pełnienie dyżuru w portierni w dni pracujące w godzinach od 07.00 do 19.00, 3) Pełnienie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej przez wykwalifikowanych pracowników w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku - w godzinach od 19.00 do 7.00 , 4) Pełnienie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej przez wykwalifikowanych pracowników, w dni wolne od pracy (soboty, niedziele oraz święta) - całodobowo zgodnie z grafikami pełnienia służby sporządzanymi przez Wykonawcę, 5) Udzielanie wsparcia przez grupę interwencyjną szybkiego reagowania w czasie do 15 min. od momentu zgłoszenia; 6) Monitorowanie lokalnego systemu alarmowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 70330000-3
Dodatkowe kody CPV: 79710000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
496295.12
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arkada, spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
643554
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Dostawa urządzeń kopiująco-drukujących oraz drukarek.
- Wymiana zniszczonych wykładzin (płytek) dywanowych w pomieszczeniach biurowych w Biurze Powiatowym i Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby Sterylizatorni.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.