eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi sprzątania dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia - ponowienie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-14

Ogłoszenie nr 500105867-N-2018 z dnia 14-05-2018 r.

Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu: Usługi sprzątania dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia - ponowienie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 1544738200000, ul. ul. Grunwaldzka 158, 60309 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 506 020, e-mail zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl, faks 618 506 131.
Adres strony internetowej (url): www.nfz-poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi sprzątania dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia - ponowienie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.261.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest usługa sprzątania zapewniająca stałą czystość i porządek w zakresie opisanym w umowie. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z zakresu sprzątania obejmującej: 1) sprzątanie pomieszczeń znajdujących się w: a) budynku Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 - określonych w załączniku nr 1 do projektu umowy, b) budynku Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15 - określonych w załączniku nr 1 do projektu umowy , 2) sprzątanie i utrzymanie w czystości terenu wokół budynku w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 - określonego w załączniku nr 2 do projektu umowy, 3) sprzątanie i utrzymanie w czystości parkingu i części drogi wewnętrznej Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Babimojskiej - określonego w załączniku nr 2 do projektu umowy, 4) mycie okien i żaluzji w budynkach w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 i przy ul. Piekary 14/15- określonych w załączniku nr 2 do projektu umowy, 5) pełnienie dyżurów sprzątaczek w budynkach w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 i przy ul. Piekary 14/15, 6) odśnieżanie dachu, strącanie sopli z rynien i parapetów - dotyczy budynku przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub ewentualny podwykonawca podczas realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę osoby wykonujące czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych, określone w §2 ust. 1 lit. a-g, ust. 2, ust. 3 lit. a -g, ust. 4, ust. 7 i ust. 8 lit. a -b oraz §3 projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4


Dodatkowe kody CPV: 90914000-7, 90919100-3, 90911300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 377235.77
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakłady Usługowe Zachód Sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketing@zuz.com.pl
Adres pocztowy: ul. Robocza 40
Kod pocztowy: 61-517
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 417944.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 417944.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 685061.72
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią art. 70 ustawy Pzp, zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. W niniejszym postępowaniu przedmiotem zamówienia są usługi o szerokiej dostępności ze względu na dużą ilość firm funkcjonujących w branży usług porządkowych i sprzątania na terenie całego kraju (UE), w tym także w odniesieniu do lokalnego rynku Poznania i okolic. Jednocześnie usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz otoczenia budynku ma ustalony standard jakościowy, wyrażający się w charakterze czynności, częstotliwości sprzątania, stosowanych środków chemicznych i narzędzi. Wartość szacunkowa tego zamówienia nie przekracza kwoty 144.000 euro netto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.