eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-14

Ogłoszenie nr 500105300-N-2018 z dnia 14-05-2018 r.

Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" w ramach programu Gwarancje dla młodzieży. Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544475-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Jednostką organizacyjną prowadzącą postępowanie jest Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda OHP w Szczecinie reprezentowana przez Wojewódzkiego Komendanta Ochotniczych Hufców Pracy, działającego na podstawie pełnomocnictwa. Postępowanie stanowi część większego zamówienia w ramach realizacji projektu "Od szkolenia do zatrudnienia -YEI", Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna, Krajowy numer identyfikacyjny 700128000000, ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 578 47 01/02, e-mail komendaglownaohp@ohp.pl, faks 22 578 47 47.
Adres strony internetowej (url): www.ohp.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.ohp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZWK.PPiW.271.12.OSDZ.YEI.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie i jednostek organizacyjnych na potrzeby realizacji projektu systemowego "Od szkolenia do zatrudnienia - YEI" realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. 1. Realizacja dostaw dla odbędzie się do miejscowości na terenie województwa zachodniopomorskiego. 2. Szczegółowy wykaz tonerów i materiałów eksploatacyjnych został określony w SIWZ. 3. Zamawiający wymagał, aby w swojej propozycji cenowej (ofercie) Wykonawca uwzględnił wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. 4. Zamawiający dopuszczał złożenie ofert równoważnych. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne mają być nowe,sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczane artykuły były: fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie refabrykowane, pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO. 6. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia zostały opisane w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6631.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 3D Office S.C Michał Mosiński, Magdalena Kuliga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Langiewicza 21/10
Kod pocztowy: 70-263
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8157.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8157.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9898.25
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.