eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO DO REMONTU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW WRAZ Z JEGO WBUDOWANIEM NA DROGACH I POBOCZACH DRÓG (WZMOCNIENIE POBOCZY DRÓG UTWARDZONYCH)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-09

Ogłoszenie nr 500101563-N-2018 z dnia 09-05-2018 r.

Gmina Jarosław: DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO DO REMONTU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW WRAZ Z JEGO WBUDOWANIEM NA DROGACH I POBOCZACH DRÓG (WZMOCNIENIE POBOCZY DRÓG UTWARDZONYCH)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541290-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jarosław, Krajowy numer identyfikacyjny 65090048200000, ul. ul. Piekarska 5, 37500 Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 248 610, e-mail ug@jaroslaw.pl, faks 166 248 613.
Adres strony internetowej (url): www.jaroslaw.itl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO DO REMONTU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW WRAZ Z JEGO WBUDOWANIEM NA DROGACH I POBOCZACH DRÓG (WZMOCNIENIE POBOCZY DRÓG UTWARDZONYCH)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UG.2710/3/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa drogowego, naturalnego łamanego (kamienia - tłuczenia) do remontu dróg gminnych (dojazdowych do pól) na terenie Gminy Jarosław wraz z jego wbudowaniem na drogach i poboczach dróg (wzmocnienie poboczy dróg utwardzonych) poprzez jego równomierne rozsypanie z mechanicznym lub ręcznym wyprofilowaniem na całej szerokości wskazanego odcinka drogi lub miejscowo (uzupełnienie ubytków nawierzchni lub poboczy) po uprzednim przygotowaniu drogi równiarką drogową. Przewidywana ilość kruszywa - tłucznia wynosi: - kruszywo łamane (kamień - tłuczeń) o frakcji: 3 - 6 cm w ilości 1 500 ton, - kruszywo łamane (kamień - kliniec) o frakcji: 0 - 3 cm w ilości 1 500 ton. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia - dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania przedstawione w normie PN-EN 13043 lub w normie PN-EN 13242. Kruszywa musi być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, szklane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. Każda dostawa kruszywa (rodzaj - asortyment, ilość kamienia oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniane szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Dokładne miejsca wbudowania kamienia będą każdorazowo wskazane przez sołtysów wsi. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi zastosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować zniszczenia nawierzchni dróg. Wykonawca w przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami z naczepami o dużym tonażu zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionej partii kamienia (tłucznia / klińca) w miejsca wskazane przez Zamawiającego w terminie maksymalnie do 5 dni roboczych od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego złożenia zamówienia. Uwaga! Termin ten jest elementem kryterium oceny ofert. Każda partia dostarczonego kruszywa musi odbywać się przy obecności sołtysa lub radnego danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu kruszywa jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ. Minimalna ilość kamienia będzie dostosowana do ładowności samochodu ciężarowego dostawcy. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkowa i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/- 20 % szacowanej ilości ton. Prognozowana ilość kamienia jest wielkością szacunkową służącą do porównania złożonych ofert. 3.2. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwie wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku kruszywa powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę dostaw. Zamawiający wymaga, aby rozładunek kruszywa odbywał się w sposób kontrolowany, polegający na rozłożeniu wymaganej przez Zamawiającego grubości warstwy kruszywa. Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego kruszywa pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia. W przypadku stwierdzenia którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa (na koszt Wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 3-ech dni, od dnia w którym dana okoliczność zaistniała. Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do oferty orzeczenia o jakości kruszywa przeznaczonego do robót drogowych, kruszywo musi spełniać normy: PN-EN 13043 lub PN-EN 13242. 3.3. Zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w formularzu ofertowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44113140-8


Dodatkowe kody CPV: 60100000-9, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 180000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI TRANSPORTOWE PIOTR JEDYNAK
Email wykonawcy: piotr-jedynak1@wp.pl
Adres pocztowy: WIERZBNA 241
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: JAROSŁAW
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169924.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169924.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228780.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.