eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Budowa kompleksu sportowego przy ulicy Sportowej w Wieruszowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-07

Ogłoszenie nr 500098343-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.

Burmistrz Wieruszowa: Budowa kompleksu sportowego przy ulicy Sportowej w Wieruszowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517716-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500037786-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Wieruszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 250855392, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48627832610, e-mail um@wieruszow.pl, faks +48627832611.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kompleksu sportowego przy ulicy Sportowej w Wieruszowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZI.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowego polegająca na rozbiórce, przebudowie, rozbudowie budynku zaplecza sportowego wraz z instalacjami wewnętrznymi (elektryczną, wodociągową, kanalizacją sanitarną, wentylacją mechaniczną, c.o. , instalacją gazową), budowie budynku kasy biletowej wraz z toaletami oraz z instalacjami wewnętrznymi (elektryczną, wodociągową, kanalizacją sanitarną, c.o. ), budowie boiska o nawierzchni trawiastej oraz bieżni wokół płyty boiska o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem, trybunami oraz instalacją oświetlenia i monitoringu; budowie instalacji kanalizacji deszczowej, budowie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, zewnętrznej instalacji elektrycznej, zewnętrznej instalacji wodociągowej budowie parkingu na 46 miejsc postojowych i dróg wewnętrznych oraz dwóch zjazdów publicznych z drogi gminnej - ulicy Sportowej na działkach nr 21, 22 obręb Wieruszów Miasto w Wieruszowie. 2. Zakres umowy obejmuje: 1) w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej: "Budowę kompleksu lekkoatletycznego na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Wieruszowie - wariant 400m certyfikowany", w tym: a) modernizację: ? boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy naturalnej o wymiarze pola gry 64,0x100,0m, wymiarze całkowitym 69,45x106m, z systemem odwodnienia i drenażem oraz systemem zraszania boiska. W płycie boiska planuje się również wykonanie instalacji technicznej dla obsługi zawodów lekkoatletycznych. Za liniami bramkowymi zamontowane zostaną profesjonalne bramki do gry w piłkę nożną. Bramki będą demontowane na czas rozgrywania zawodów lekkoatletycznych; ? bieżni okrężnej 4-torowej o długości 400m i bieżni 6-torowej o długości 110m ze strefą startu i wybiegu o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej. Nawierzchnia sportowa typu sandwich, bezspoinowa, poliuretanowo-gumowa, o grubości 13mm +/-1mm zgodnej z certyfikatem IAAF wydanym dla tej nawierzchni, nieprzepuszczalna dla wody, do użytkowania w butach z kolcami, wykonywana bezpośrednio na placu budowy na podbudowie asfaltobetonowej jak w projekcie budowlanym. Składa się z dwóch warstw: elastycznego podkładu i warstwy użytkowej. Elastyczny podkład składa się z granulatu gumowego o frakcji 1-4mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym. Nawierzchnia typu sandwich musi spełniać również minimalne parametry stawiane przez IAAF oraz wymienione w normie PN-EN 14877-2014-02. b) budowę: ? skoczni do skoków w wzwyż; ? dwuścieżkowej, jednostronnej skoczni do skoku w dal i trójskoku z rozbiegiem; ? dwustronną, jednościeżkową skocznię do skoku o tyczce; ? rzutni do pchnięcia kulą z sektorami rzutów z nawierzchnią z trawy naturalnej oraz z mączki ceglanej; ? rzutni do rzutów dyskiem i młotem wraz z klatką aluminiową; ? rzutni do rzutów oszczepem z sektorami rzutów z trawy naturalnej i rozbiegami z nawierzchni syntetycznej; ? rowu z wodą do biegu z przeszkodami; ? ogrodzenia bieżni 400m o wysokości nadziemnej 1,2m 2) w ramach pilotażowego Programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej - Mały Klub: "Przebudowę zaplecza sportowego wraz z infrastrukturą Gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki w Wieruszowie", w tym: a) przebudowę i rozbudowę budynku zaplecza sportowego wraz z instalacjami wewnętrznymi o powierzchni zabudowy 686,89m2, powierzchni użytkowej 560,66m2 i kubaturze 2928,05m3, b) budowę budynku kasy biletowej wraz z toaletami o powierzchni zabudowy 95,39m2, powierzchni użytkowej 73,35m2 i kubaturze 417,80m3, c) budowę parkingu i drogi dojazdowej spełniającej wymagania drogi przeciwpożarowej oraz dwóch zjazdów publicznych z drogi gminnej, 3) prace przygotowawcze, 4) rozbiórkę istniejącego budynku zaplecza sportowego znajdującego się przy hali sportowej - część drewniana i murowana, 5) budowę infrastruktury technicznej, 6) wykonanie instalacji deszczowej odprowadzającej wody z projektowanych obiektów, 7) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej: instalacja oświetlenia terenu, instalacja techniczna do obsługi zawodów, instalacja monitoringu, 8) budowę stanowiska dla sędziów i komentatora o konstrukcji stalowej, ocynkowanej ogniowo, stopnice i poręcze aluminiowe, podstawa na kołach umożliwiająca transport 9) zakup i montaż sprzętu lekkoatletycznego; wyposażenie boiska; 10) budowę trybun, 11) budowę ogrodzenia 12) uzyskanie w imieniu Zamawiającego Świadectwa PZLA dla obiektu lekkoatletycznego kategorii V, 13) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie wykonanego w całości obiektu. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w ogłoszeniu o zamówieniu, załączniku nr. 9 do SIWZ, w dziale SWIZ dotyczącym "sposobu obliczania ceny oferty", w projekcie umowy oraz w sposobie dokonywania zmian tego przedmiotu w trakcie realizacji umowy, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. 4. Zamówieniem objęte jest również: 1) wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót, na których okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności robót, 2) utrzymania przez cały okres realizacji inwestycji na własny koszt boiska o nawierzchni trawiastej naturalnej z trawy sianej w tym nawodnienie, koszenie, nawożenie, dosiew. 3) pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza (3 egzemplarze), 4) wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 5) dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, 6) zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, 7) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach oferowanej ceny do: 1) rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektowo kosztorysową, kosztorysami ofertowymi, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego, 2) przeprowadzenia wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia, w tym do opracowania i pokrycia kosztów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, projektu ewakuacji, zakupu i montażu sprzętu gaśniczego, badania wody oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 3) zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i ppoż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy oraz do ubezpieczenia budowy, 4) opracowania przed wprowadzeniem na budowę planu Bioz. Plan ten będzie stanowić załącznik do protokołu wprowadzenia na budowę, 5) zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy w sposób czytelny, 6) wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie, 7) przedłożenia na żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów, 8) zapewnienia objęcia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w rozumieniu wymagań i obowiązków wynikających z przepisów prawa budowlanego i aktów wykonawczych. 9) zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, 10) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 11) przerwania robót na żądanie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru oraz zabezpieczenia wykonanych robót, 12) niezwłocznego uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, 13) dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze). 6. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: 1) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw w wysokości 7 milionów złotych, 2) ubezpieczenie wobec osób trzecich. Polisa musi obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. Polisę dotyczącą przedmiotu zamówienia tj. "Budowa kompleksu sportowego przy ulicy Sportowej w Wieruszowie" wystawioną na okres realizacji w/w zamówienia, należy przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w oryginale. 7. Koszt zawarcia polisy należy wliczyć w cenę oferty. 8. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany przedłożyć dwa harmonogramy rzeczowo-finansowe : 1) dla budowy kompleksu lekkoatletycznego na terenie gminnego Ośrodka Sportu i Turystyki, 2) dla przebudowy zaplecza sportowego wraz z infrastrukturą. 9. Wykonawca musi przedstawić do oferty zakresy robót do wykonania/kosztorysy określające procentowe wykonanie robót technologicznych możliwych : 1) Boisko : - w roku 2018r. do 52 % wartości zadania, - w roku 2019r. do 48 % wartości zadania, 2) Zaplecze : - w roku 2018r. do 39 % wartości zadania, - w roku 2019r. do 61 % wartości zadania, 10. Harmonogram rzeczowo - finansowy będzie opracowany w oparciu o przedłożony kosztorys ofertowy wykonawcy, będzie podlegał pisemnej akceptacji Zamawiającego i Inspektora Nadzoru będzie uwzględniał w szczególności: 1) kolejność, w jakiej Wykonawca zamierza prowadzić roboty budowlane stanowiące przedmiot Umowy; terminy wykonywania, daty rozpoczęcia i zakończenia robót składających się na przedmiot Umowy, kolejność zamawiania przez Wykonawcę urządzeń i dostaw na teren budowy, założenie prowadzenia w okresie zimowym stałych dostaw materiałów na teren budowy w zakresie niezbędnym do zachowania ciągłości robót budowlanych, co najmniej na poziomie określonym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego; 2) ogólny opis metod realizacji robót budowlanych i etapów realizacji Umowy 3) informacje dotyczące liczebności personelu Wykonawcy oraz poszczególnych typów sprzętu Wykonawcy, niezbędnych do realizacji robót budowlanych lub realizacji etapu robót; 4) szacowanie przerobu i płatności (brutto) w układzie kwartalnym, oraz koszty ogólne rozłożone proporcjonalnie na cały czas trwania Umowy 11. Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 12. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających zagospodarowanie odpadów. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 2 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót i dostaw. 14. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu wzorów gwarancji do akceptacji. 15. W oferowanej cenie ofertowej należy przewidzieć koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną), koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłaty za czynności odbiorowe, itp.; 16. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną (budowlaną) zadania. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 17. Użyte w dokumentacji projektowej, STWIOR czy przedmiarze robót nazwy urządzeń, materiałów oraz ich parametry techniczne i wymiary, które mogłyby wskazywać lub kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania materiału, urządzenia czy wyrobu danego producenta. 18. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zamiennych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). Zastosowanie rozwiązań równoważnych, zamiennych każdorazowo musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 21. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 23. Zamawiający przewiduje w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych nie przekraczających 30 % wartości zamówienia podstawowego, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości zamówienia podstawowego. Zakres robót objętych zamówieniami o których mowa wyżej może dotyczyć robót ziemnych i podbudowy nawierzchni związanych z budową boiska sportowego i bieżni oraz parkingu przyobiektowego z chodnikiem i drogą dojazdową jak również budowy urządzeń infrastruktury technicznej jako sieci uzbrojenia terenu (wodociągi, przewody kanalizacji sanitarnej i deszczowej, odwodnieniowej), wewnętrznej instalacji elektrycznej. Zamówienia zostaną udzielone po negocjacjach, na podstawie odrębnej umowy. Przed przystąpieniem do negocjacji Zamawiający będzie wymagał przedstawienia przez Wykonawcę kosztorysu, wykonanego zgodnie z przedmiarem przekazanym przez Zamawiającego. Wykonawca w odniesieniu do zamówień o których mowa wyżej zobowiązany jest zastosować stawki jednostkowe nie wyższe niż wynikające z kosztorysu ofertowego o którym mowa w pkt IX ppkt. 2) niniejszej SIWZ. 24. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 25. Postępowanie jest prowadzone wg zasad określonych w art. 24aa Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212221-1


Dodatkowe kody CPV: 45212200-8, 45111300-1, 45233120-6, 45310000-3, 45330000-9, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8095683.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bud-Ziem
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 21
Kod pocztowy: 58-125
Miejscowość: Pszenno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9957690.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9957690.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9957690.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.