To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-07
Ogłoszenie nr 500098180-N-2018 z dnia 07-05-2018 r.
Gmina i Miasto Warta: Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta Warta oraz remont budynku Administracyjno-Socjalnego przy ulicy Skarżyńskiego w Warcie w ramach projektu "Rewitalizacja miasta Warty etap II" w systemie zaprojektuj i wykonaj.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536607-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina i Miasto Warta, Krajowy numer identyfikacyjny 73093454200000,
ul. ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta
1,
98290
Warta, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 294 001, e-mail
promocja@gimwarta.pl, faks
438 294 506.
Adres strony internetowej (url): http://warta.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta Warta oraz remont budynku Administracyjno-Socjalnego przy ulicy Skarżyńskiego w Warcie w ramach projektu "Rewitalizacja miasta Warty etap II" w systemie zaprojektuj i wykonaj.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp.271.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiot zamówienia: Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta Warta oraz remont budynku Administracyjno-Socjalnego przy ulicy Skarżyńskiego w Warcie w ramach projektu "Rewitalizacja miasta Warty etap II" w systemie zaprojektuj i wykonaj. 3.2 Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wykonaj. 3.3 Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020. 3.4 Zamówienie jest podzielone na dwie części: 3.4.1 Część I Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta Warta obejmuje sporządzenie dokumentacji technicznej oraz wykonanie w oparciu o tą dokumentację robót budowlanych w tym: 3.4.1.1 Sporządzenie dokumentacji technicznej zgodnie z "Programem funkcjonalno-użytkowym" ( załącznik nr 9 do SIWZ) powinna obejmować w szczególności: 3.4.1.1.1 Wykonanie inwentaryzacji architektonicznej części zabytkowej i niezabytkowej budynku; 3.4.1.1.2 Wykonanie projektu budowlanego w/w zadania dotyczącego części zabytkowej budynku zgodnie z przepisami Rozporządzenie Ministra Infra-struktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, poz. 1129) oraz z Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012, poz. 462 ze zm.); 3.4.1.1.3 Wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej części niezabytkowej. 3.4.1.1.4 Wykonanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego do całości budynku, sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013, poz.1129 ) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004, poz. 130, nr 1389); 3.4.1.1.5 Wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 3.4.1.1.6 Uzyskanie pozwoleń na wykonanie remontów w imieniu Zamawiającego wraz ze wszystkimi uzgodnieniami niezbędnymi do wydania pozwolenia dotyczącej części zabytkowej budynku. 3.4.1.1.7 Zgłoszenie robót do Starostwa części niezabytkowej budynku 3.4.1.1.8 W trakcie sporządzania dokumentacji Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych na każdym etapie projektowania oraz zaakceptowania ostatecznego po wykonaniu dokumentacji. 3.4.1.1.9 Dokumentacja ma zostać sporządzona w formie papierowej i elektronicznej w ilościach niezbędnych do uzyskania zgód i wykonania zamówienia. 3.4.1.2 Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji. 3.4.1.3 Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3.4.1.4 CPV część I - 45210000-2, 45261210-9, 45261320-3, 45421132-8, 45410000-4, 45442110-1, 74222100-1 3.4.2 Część II Remont budynku Administracyjno - Socjalnego przy ulicy Skarżyńskiego w Warcie obejmuje sporządzenie dokumentacji technicznej oraz wykonanie w oparciu o tą dokumentację robót budowlanych w tym: 3.4.2.1 Sporządzenie dokumentacji technicznej zgodnie z "Programem funkcjonalno-użytkowym" ( załącznik nr 10 do SIWZ) powinna obejmować w szczególności: 3.4.2.1.1 Wykonanie inwentaryzacji architektonicznej; 3.4.2.1.2 Wykonanie dokumentacji technicznej; 3.4.2.1.3 Wykonanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013, poz.1129 ) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004, poz. 130, nr 1389); 3.4.2.1.4 Wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 3.4.2.1.5 Zgłoszenie robót do Starostwa; 3.4.2.1.6 W trakcie sporządzania dokumentacji Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych na każdym etapie projektowania oraz zaakceptowania ostatecznego po wykonaniu dokumentacji. 3.4.2.1.7 Dokumentacja ma zostać sporządzona w formie papierowej i elektronicznej w ilościach niezbędnych do zgłoszenia i wykonania zamówienia. 3.4.1.2 Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji. 3.4.1.3 Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3.4.1.4 CPV część II - 45210000-2, 45261210-9, 45261320-3, 45410000-4, 45442110-1, 74222100-1
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45261210-9, 45261320-3, 45421132-8, 45410000-4, 45442110-1, 74222100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta Warta |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
76666.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TK MEBLE Tomasz Karolak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93480.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont budynku Administracyjno - Socjalnego przy ulicy Skarżyńskiego w Warcie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66910.57
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TK MEBLE Tomasz Karolak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
82287.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WARTA
więcej: przetargi WARTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych oraz sanitarnych w budynkach Zamawiającego w formule "zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja budynku OSP w Krasnołanach
- "Rozbudowa, przebudowa, termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz wymianą źródła ogrzewania w budynku OSP Rogów i Biblioteki w Rogowie"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Suraż
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.