eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołbaskowo › Przebudowa dróg gminnych we wsi Karwowo oraz budowa ścieżki rowerowej Karwowo-Warnik, gmina Kołbaskowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500093921-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Gmina Kołbaskowo: Przebudowa dróg gminnych we wsi Karwowo oraz budowa ścieżki rowerowej Karwowo-Warnik, gmina Kołbaskowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Budowa dróg rowerowych na terenie Gminy Kołbaskowo w celu uzyskania dostępności komunikacyjnej i poprawy bezpieczeństwa w ramach obszaru metropolitalnego" Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020. Nr projektu: RPZP.02.02.00-32-0001/18.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522730-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500056897-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kołbaskowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53619590981, ul. Kołbaskowo 106, 72001 Kołbaskowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 913 119 521, e-mail serszen@kolbaskowo.pl, faks 091 3119510 w. 22.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kolbaskowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych we wsi Karwowo oraz budowa ścieżki rowerowej Karwowo-Warnik, gmina Kołbaskowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2018.ŻS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją pn: Przebudowa dróg gminnych we wsi Karwowo oraz budowa ścieżki rowerowej Karwowo - Warnik, gmina Kołbaskowo. CPV: 45111200-0: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233220-7: roboty w zakresie nawierzchni dróg, 77315000-1: usługi w zakresie siewu, 45233290-8: instalowanie znaków drogowych 45231300-8: roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45310000-3: roboty instalacyjne elektryczne, 45220000-5: roboty inżynieryjne i budowlane, 45232200-4: roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych, 45342000-6: wznoszenie ogrodzeń, 45112100-6: roboty w zakresie kopania rowów, 45122000-8: próbne wykopy, 45231100-6: ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów, 45231600-1: roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych, 45232300-5: roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 32520000-4: sprzęt i kable telekomunikacyjne. 2.Zakres robót obejmuje: - przebudowę budowę drogi o długości całkowitej 715m, szerokości 5,5m o nawierzchni bitumicznej, chodniki obustronne z kostki betonowej, zjazdy. - budowę ścieżki pieszo rowerowej o długości całkowitej 1.688m, szerokości 3,0 m, elementy małej architektury. - przebudowę wodociągu z rur PE100 SDR11o średnicy 110mm - 900m, średnicy 50mm - 8,2 m, średnicy 32mm - 232m, hydranty naziemne. - budowę kanalizacji deszczowej z rur PCV S SDR, o średnicy 400mm - 469m, średnicy 300mm - 301m, średnicy 200mm - 389m, studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy 1,2m - 25 szt., o średnicy 1,5m - 1 szt., o średnicy 1,0m - 1 sz, studnie tworzywowe o średnicy 0,425m - 2 szt., przykanaliki i wpusty betonowe, - budowę zbiornika retencyjnego o pojemności 503 m3 z wlotem i wylotem oraz ogrodzeniem. - przebudowę ogrodzeń. - wycinkę kolidujących drzew i krzewów. - usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną i napowietrzną w zakresie branż elektrycznej, telekomunikacyjnej. - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. - przywrócenie terenu sąsiedniego do stanu pierwotnego. 3.Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a pomocniczo również przedmiar robót. 4. Zaoferowany termin gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesiące od odbioru końcowego. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a pomocniczo również przedmiar robót. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: o wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności operatorów sprzętu drogowego, operatorów koparek, monterów wodno-kanalizacyjnych, monterów oświetlenia, monterów telekomunikacyjnych, pilarzy, pracowników w zakresie zagospodarowania terenu, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy 5. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności, tak aby zagwarantować spełnienie warunku określonego w ust. 4 przez wykonawcę. 6. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 7. Nazwy własne mogące się pojawić w opisach nie maja na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 77315000-1, 45233290-8, 45231300-8, 45310000-3, 45220000-5, 45232200-4, 45342000-6, 45112100-6, 45122000-8, 45231100-6, 45231100-6, 45231600-1, 45232300-5, 32520000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4996522.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STRABAG Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Parzniewska 5
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6145722.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6145722.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6145722.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.