eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500093889-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Zarząd Powiatu Grodziskiego: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego - etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539434-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Grodziskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63127688300000, ul. ul. Żwirki i Wigury 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 4452500, 4452553, e-mail nodwazna@spgw.pl, faks 614 452 555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego - etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IG-DP.272.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Remont konstrukcji nawierzchni; wywóz poszczególnych materiałów z rozbiórki według dyspozycji Zamawiającego; konstrukcja nawierzchni zgodna z KR3 przed wjazdem do miejscowości Jabłonna - przewidywana ilość 200 m2, 2. Wypełnienie pęknięć nawierzchni masą zalewową o elastyczności nie mniejszej niż 50% przy zachowaniu następującej technologii prac: - wykonanie nacięcia warstwy ścieralnej w miejscu spękania lub rysy, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc, - wypełnienie masą zalewową o elastyczności nie mniejszej niż 50%, przewidywana ilość 120 mb, 3. Przełożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej wraz z wymianą podsypki cementowo - piaskowej (kostka do ponownego wykorzystania +20% nowej); rodzaj kostki zgodny z istniejącym; powierzchnia do przełożenia do 5m2 - przewidywana ilość 150 m2, 4. Przełożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej wraz z wymianą podsypki cementowo - piaskowej (kostka do ponownego wykorzystania +20% nowej); rodzaj kostki zgodny z istniejącym; powierzchnia do przełożenia powyżej 5m2 - przewidywana ilość 300 m2, 5. Likwidacja istniejącego wyniesionego przejścia dla pieszych w miejscowości Rakoniewice ( przy szkole) oraz wykonanie przejścia dla pieszych z tłem czerwonym; po obu stronach przejścia na jezdni usytuować pasy akustyczne grubowarstwowe z masy chemoutwardzalnej koloru czerwonego. - montaż znaku D-6 na słupie prostym ocynkowanym z rury stalowej ø60: 2,0 szt. - montaż oświetlenia ostrzegawczego - 2,0 szt. - sporządzenie projektu organizacji ruchu - przewidywana ilość 1 kmpl, 6. Wykonanie przejść dla pieszych z tłem czerwonym; po obu stronach przejścia na jezdni usytuować pasy akustyczne grubowarstwowe z masy chemoutwardzalnej koloru czerwonego. - montaż znaku D-6 na słupie prostym ocynkowanym z rury stalowej ø60: 2,0 szt. - sporządzenie projektu organizacji ruchu - przewidywana ilość 7 kmpl, 7. Frezowanie pni po wycince i karczowaniu drzew o średnicy pnia do 60 cm - przewidywana ilość 10 szt., 8. Frezowanie pni po wycince i karczowaniu drzew o średnicy pnia powyżej 60 cm - przewidywana ilość 10 szt., 9. Regulacja wysokościowa studni wraz z wymianą włazów; typ włazu zgodny z istniejącym - przewidywana ilość 10 szt., 10. Wymiana żeliwnych kratek ściekowych przy wpustach ulicznych - wg miejsc wskazanych przez Zamawiającego - przewidywana ilość 10 szt., 11. Wymiana istniejących barier sprężystych na nowe z transportem zdemontowanych elementów na plac wskazany przez Zamawiającego; typ bariery zgodny ze stanem istniejącym - przewidywana ilość 30 mb, 12. Wymiana istniejących barier stalowych U-11a/12a na nowe (typ zgodny z istniejącym) wraz z transportem zdemontowanych elementów na plac wskazany przez Zamawiającego - przewidywana ilość 80 mb, 13. Wykonanie mechanicznego ścięcia poboczy gruntowych (obie strony pasa drogowego) wraz z transportem urobku i opłatami za składowanie; pobocze szerokości od 75 do 100 cm - przewidywana ilość 15 000 mb, 14. Czyszczenie i udrażnianie przepustów drogowych z rur PCV/PP/betonu o średnicy nominalnej ø400 - przewidywana ilość 40 mb, 15. Czyszczenie i udrażnianie przepustów drogowych z rur PCV/PP/betonu o średnicy nominalnej ø800 - przewidywana ilość 20 mb, 16. Czyszczenie i udrażnianie przepustów drogowych z rur PCV/PP/betonu o średnicy nominalnej ø1000 - przewidywana ilość 20 mb, 17. Remont przepustu wraz z odbudową ścian czołowych w miejscowości Mokrzec - przewidywana ilość 1 kmpl, 18. Udrożnienie rowu w miejscowościach Kąkolewo, Rostarzewo, Strzępień, Tarnowa - przewidywana ilość 1000 mb, 19. Utwardzenie nawierzchni drogi gruntowej (Gradowice - Mokrzec na odcinku 600 mb, szerokość 5,5 m) poprzez: 15 cm gruzobetonu 0,63 i 5 cm kamienia łupanego 0,315 lub pofrezu z materiału Wykonawcy - przewidywana ilość 3300 m2 , 20. Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach będących w zarządzie Powiatu Grodziskiego malowanie linii ciągłych i przerywanych, symboli i przejść dla pieszych. Powyższe prace będą wykonywane na podstawie wpisu pracownika nadzorującego ze strony Zamawiającego do Dziennika Objazdów, określającego ich zakres i termin wykonania. Oznakowanie poziome będzie wykonywane w danym roku, bezzwłocznie po zaistnieniu odpowiednich warunków atmosferycznych i na każde zlecenie Zamawiającego w okresie od kwietnia do listopada przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Zarówno odświeżenie oznakowania po śladach poprzedniego, jak i wykonywanie nowego, na podstawie dostarczonego projektu organizacji ruchu - przewidywana ilość 2000 m2, 21. Montaż barier błotochronnych w miejscowościach Zdrój, Gnin, Trzcinica, Kąkolewo - przewidywana ilość 45 mb, 22. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną standard IIa o lepiszczu asfaltowym produkowaną i wbudowaną na gorąco przy grubości wyboju do 4 cm (zużycie do 100kg/m2). Realizacja remontów w dwóch okresach według ustalonego planu remontów z Zamawiającym - przewidywana ilość 200 m2, 23. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną standard IIa o lepiszczu asfaltowym produkowaną i wbudowaną na gorąco przy grubości wyboju do 8 cm (zużycie do 200kg/m2). Realizacja remontów w dwóch okresach według ustalonego planu remontów z Zamawiającym - przewidywana ilość 50 m2, 24. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną standard IIa o lepiszczu asfaltowym produkowaną i wbudowaną na gorąco przy grubości wyboju do 4 cm (zużycie do 100kg/m2). Zgłoszenie awaryjne do zrealizowania w ciągu 48 godzin od zgłoszenia miejsca wymagającego naprawy przez Zamawiającego - przewidywana ilość 50 m2, 25. Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną standard IIa o lepiszczu asfaltowym produkowaną i wbudowaną na gorąco przy grubości wyboju do 8 cm (zużycie do 200kg/m2). Zgłoszenie awaryjne do zrealizowania w ciągu 48 godzin od zgłoszenia miejsca wymagającego naprawy przez Zamawiającego - przewidywana ilość 50 m2. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby czynności polegające na wykonywaniu usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, tj. pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących zadanie oraz operatorów maszyn budowlanych były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy zostały określone w pkt 22 SIWZ i w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 45233142-6, 45233200-1, 45233220-7, 45233221-4, 45233222-1, 45233253-7, 45233292-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 496910.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowo - Budowlany NOJAN Jan Nowak
Email wykonawcy: nojan@op.pl
Adres pocztowy: ul. Gorzelniana 7
Kod pocztowy: 62-065
Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 595123.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 595123.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 595123.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.