eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › " Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych z czyszczenia ulic i placów ( kod 20 03 03 ) , skratek ( kod 19 08 01), zawartości piaskowników ( kod 19 08 02 ) i ze studzienek kanalizacyjnych ( kod 20 03 06 ) ."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-26

Ogłoszenie nr 500092509-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o.: " Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych z czyszczenia ulic i placów ( kod 20 03 03 ) , skratek ( kod 19 08 01), zawartości piaskowników ( kod 19 08 02 ) i ze studzienek kanalizacyjnych ( kod 20 03 06 ) ."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526746-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500053138-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 39055865900000, ul. ul. Dąbrowskiego 2, 59100 Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 462 911, e-mail w.czekajlo@pgm-polkowice.com.pl, faks 768 462 960.
Adres strony internetowej (url): www.pgm-polkowice.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych z czyszczenia ulic i placów ( kod 20 03 03 ) , skratek ( kod 19 08 01), zawartości piaskowników ( kod 19 08 02 ) i ze studzienek kanalizacyjnych ( kod 20 03 06 ) ."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr sprawy 2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych : a) z czyszczenia ulic i placów ( kod 20 03 03 ) b) ze studzienek kanalizacyjnych ( 20 03 06) . c) skratek ( kod 19 08 01), d) zawartości piaskowników ( kod 19 08 02 ) Szacowana ilość do odbioru i zagospodarowania będzie wynosić: przez okres trwania umowy - 12 m-cy od zawarcia umowy - z czyszczenia ulic i placów ( kod 20 03 03 ) w ilości ok. 560 Mg/rok - ze studzienek kanalizacyjnych ( kod 20 03 06) w ilości ok. 65 Mg/rok - skratek ( kod 19 08 01), w ilości ok. 120 Mg/rok - zawartości piaskowników ( kod 19 08 02) w ilości ok. 110 Mg/rok

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 226332
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SP.Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. DABROWSKIEGO 2
Kod pocztowy: 59-100
Miejscowość: POLKOWICE
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214245
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214245
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214245
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.