eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych - II etap Budowa wewnętrznej platformy dla niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim



Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Ogłoszenie nr 500091880-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.

Starogard Gdański: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych - II etap Budowa wewnętrznej platformy dla niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510033-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500091741-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim, Krajowy numer identyfikacyjny 19195048900000, ul. ul. Kanałowa 3, 83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 5622146, 5623539 w. 25, e-mail biuro.prawne@pupstarograd.inrernetdsl.pl, faks 585 625 870.
Adres strony internetowej (url): starogardgdanski.praca.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych - II etap Budowa wewnętrznej platformy dla niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

510033-N-2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest : Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych - II etap Budowa wewnętrznej platformy dla niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim. /Zadanie dofinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze B, którego nazwa projektu brzmi: Zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych - II etap budowa wewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim/ Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 45.00.00.00-7 roboty budowlane, 45.31.30.00-4 instalowanie wind i ruchomych schodów. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności następujące prace: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Roboty betonowe 3) Roboty zbrojarskie 4) Roboty murowe 5) Konstrukcje stalowe 6) Stolarka 7) Tynki i okładziny wewnętrzne 8) Podłogi i posadzki 9) Malowanie 10) Roboty elektryczne 11) Roboty sanitarne - woda zimna 12) Roboty sanitarne - kanalizacja 13) Instalacja centralnego ogrzewania 14) Dostawa i montaż platformy wewnętrznej 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) Projekt budowlano-wykonawczy 2) Przedmiar robót 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, zamawiający dopisuje wyraz "lub równoważny". 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od określonych w dokumentacji, a w szczególności : zapewnienie spełnienia tych samych funkcji, zapewnienie urządzeń wykonanych z materiałów określonych w dokumentacji projektowej, zapewnienia urządzeń o tym samym przeznaczeniu. Za równoważne, w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń, zamawiający uzna takie, oferowane przez wykonawcę materiały i urządzenia, które pod względem wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym, estetycznym, jakościowym i użytkowym będą równoważne do opisanego w projekcie budowlanym, za rozwiązania równoważne uznane zostaną rozwiązania o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji projektowej. 6. Wykazanie równoważności tj. spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia należy do wykonawcy. Jeżeli zostaną zaoferowane materiały lub urządzenia równoważne wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem w szczególności nazwy producenta oraz opisu technicznego proponowanych rozwiązań równoważnych, kart katalogowych . 7. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, ze przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów, produktów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji technicznej. 8. Zamówienie obejmuje również prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 9. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy: a) minimum 60-cio miesięcznego okresu rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia, w tym platformy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych (materiały i robocizna), b) gwarancji jakości udzielonej na okres trwania rękojmi (wykonane roboty budowlane (robocizna) i zamontowane urządzenia, w tym platformy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych (materiały). 9a) Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459). Gwarancja jakości Wykonawcy udzielana w tym zakresie jest niezależna od gwarancji udzielanych przez innych gwarantów (dostawców, producentów, autoryzowanych przedstawicieli itd.). Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności zmierzających do naprawy usterki niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki, niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. W przypadku gdy usterka windy spowoduje uwięzienie pasażerów interwencja mająca na celu uwolnienie pasażerów musi być podjęta w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a "ustawy" Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace fizyczne polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych były wykonywane (o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej) przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę / Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy. 11. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy. 12. Wykonawca ma obowiązek złożenia w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia dotyczącego zatrudnienia na umowę o prace zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ, 13. W uzasadnionych przypadkach każdorazowo na żądanie zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie złożonych do ZUS za każdego pracownika świadczącego usługi druku RCA zawierającego kod tytułu ubezpieczenia 01.10. 14. Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wszczęcie kontroli w celu weryfikacji czy osoby, o których mowa w ust.10 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 15. Gdy Wykonawca nie przedłoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 12 lub dowodów, o których mowa w pkt. 13 zobowiązany będzie za każdy stwierdzony przypadek do zapłacenia kary umownej zamawiającemu w wysokości brutto 2000,00 zł. 16. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał oględzin miejsca planowanych robót budowlanych i dokonał pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia. 17. Załączone do SIWZ przedmiary robót stanowią materiał informacyjny i mają być traktowane jako materiał pomocniczy. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie nie są robotami dodatkowymi i należy je uwzględnić w cenie ofertowej. 18. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć atesty stwierdzające zgodność użytych wyrobów budowlanych z obowiązującymi normami oraz zobowiązany jest do przedłożenia, wszelkich innych związanych z tym dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy tych wyrobów. 19. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia prób ruchowych i dokonania odbioru przez Państwowy Dozór Techniczny oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45313000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 13.03.2018 do 31.07.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany wynikajace ze zmiany osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w trakcie trwania budowy w stosunku do wykazu osób zawartego w ofercie wykonawcy, pod warunkiem spełnienia zapisów zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
na wniosek wykonawcy, w związku z przedłużającą się chorobą kierownika budowy wskazanego w ofercie zmieniono kierownika budowy posiadającego uprawnienia zgodne z wymaganiami zamawiającego zawartymi w siwz.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.