To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-25
Ogłoszenie nr 500091741-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych - II etap Budowa wewnętrznej platformy dla niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510033-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim, Krajowy numer identyfikacyjny 19195048900000,
ul. ul. Kanałowa
3,
83200
Starogard Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 5622146, 5623539 w. 25, e-mail
biuro.prawne@pupstarograd.inrernetdsl.pl, faks
585 625 870.
Adres strony internetowej (url): starogardgdanski.praca.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych - II etap Budowa wewnętrznej platformy dla niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):581308-N-2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: 1. Przedmiotem zamówienia jest : Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych - II etap Budowa wewnętrznej platformy dla niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim. /Zadanie dofinansowane jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze B, którego nazwa projektu brzmi: Zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia szkoleniowe dla bezrobotnych - II etap budowa wewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim/ Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 45.00.00.00-7 roboty budowlane, 45.31.30.00-4 instalowanie wind i ruchomych schodów. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności następujące prace: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Roboty betonowe 3) Roboty zbrojarskie 4) Roboty murowe 5) Konstrukcje stalowe 6) Stolarka 7) Tynki i okładziny wewnętrzne 8) Podłogi i posadzki 9) Malowanie 10) Roboty elektryczne 11) Roboty sanitarne - woda zimna 12) Roboty sanitarne - kanalizacja 13) Instalacja centralnego ogrzewania 14) Dostawa i montaż platformy wewnętrznej 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) Projekt budowlano-wykonawczy 2) Przedmiar robót 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, zamawiający dopisuje wyraz "lub równoważny". 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od określonych w dokumentacji, a w szczególności : zapewnienie spełnienia tych samych funkcji, zapewnienie urządzeń wykonanych z materiałów określonych w dokumentacji projektowej, zapewnienia urządzeń o tym samym przeznaczeniu. Za równoważne, w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń, zamawiający uzna takie, oferowane przez wykonawcę materiały i urządzenia, które pod względem wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym, estetycznym, jakościowym i użytkowym będą równoważne do opisanego w projekcie budowlanym, za rozwiązania równoważne uznane zostaną rozwiązania o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji projektowej. 6. Wykazanie równoważności tj. spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia należy do wykonawcy. Jeżeli zostaną zaoferowane materiały lub urządzenia równoważne wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem w szczególności nazwy producenta oraz opisu technicznego proponowanych rozwiązań równoważnych, kart katalogowych . 7. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, ze przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów, produktów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji technicznej. 8. Zamówienie obejmuje również prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 9. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy: a) minimum 60-cio miesięcznego okresu rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia, w tym platformy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych (materiały i robocizna), b) gwarancji jakości udzielonej na okres trwania rękojmi (wykonane roboty budowlane (robocizna) i zamontowane urządzenia, w tym platformy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych (materiały). 9a) Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 459). Gwarancja jakości Wykonawcy udzielana w tym zakresie jest niezależna od gwarancji udzielanych przez innych gwarantów (dostawców, producentów, autoryzowanych przedstawicieli itd.). Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności zmierzających do naprawy usterki niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki, niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. W przypadku gdy usterka windy spowoduje uwięzienie pasażerów interwencja mająca na celu uwolnienie pasażerów musi być podjęta w ciągu 2 godzin od zgłoszenia. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a "ustawy" Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace fizyczne polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych były wykonywane (o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej) przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę / Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy. 11. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy. 12. Wykonawca ma obowiązek złożenia w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia dotyczącego zatrudnienia na umowę o prace zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ, 13. W uzasadnionych przypadkach każdorazowo na żądanie zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni kalendarzowe wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie złożonych do ZUS za każdego pracownika świadczącego usługi druku RCA zawierającego kod tytułu ubezpieczenia 01.10. 14. Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wszczęcie kontroli w celu weryfikacji czy osoby, o których mowa w ust.10 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 15. Gdy Wykonawca nie przedłoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 12 lub dowodów, o których mowa w pkt. 13 zobowiązany będzie za każdy stwierdzony przypadek do zapłacenia kary umownej zamawiającemu w wysokości brutto 2000,00 zł. 16. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał oględzin miejsca planowanych robót budowlanych i dokonał pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia. 17. Załączone do SIWZ przedmiary robót stanowią materiał informacyjny i mają być traktowane jako materiał pomocniczy. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie nie są robotami dodatkowymi i należy je uwzględnić w cenie ofertowej. 18. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć atesty stwierdzające zgodność użytych wyrobów budowlanych z obowiązującymi normami oraz zobowiązany jest do przedłożenia, wszelkich innych związanych z tym dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy tych wyrobów. 19. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia prób ruchowych i dokonania odbioru przez Państwowy Dozór Techniczny oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45313000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
142251.26
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa ARTMED Janina Sienkiewicz, A. Kęsy , spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
164021.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH, CHIRURGICZNYCH I SPECJALISTYCZNYCH II POSTĘPOWANIE
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostaw sprzętu medycznego
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- "Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb - ul. Zachodnia - I etap (od ul. Zbożowej do ul. Bohaterów Getta)"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.