To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-25
Ogłoszenie nr 500091452-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.: Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508196-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500021693-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19014161200000,
ul. Powstania Styczniowego
1,
81-519
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 72 60 124, e-mail
zp@szpital-morski.pl, faks
58 72 60 338.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalepomorskie.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Prawa Handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D25P/252/10-78rj/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych, których szacunkową ilość określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości podano w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Dostawy świadczone będą dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o. dla następujących lokalizacji Zamawiającego: a) 81-519 Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1, b) 81-348 Gdynia ul. Wójta Radtkego 1. 4. Dostawy odbywać się będą w maksymalnym terminie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia. 5. Dostawa obejmuje transport do magazynu Szpitala wraz z wniesieniem towaru do budynku Magazynu oraz rozładunek do wyznaczonego pomieszczenia. 6. Dostawa obejmuje ubezpieczenie towaru w trakcie transportu do siedziby zamawiającego oraz w trakcie wnoszenia towaru do budynku i rozładunku w wyznaczonym pomieszczeniu. 7. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z transportem zamówionego asortymentu do Zamawiającego wraz z kosztami utrzymania pojazdów Wykonawcy, ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji zamówienia w granicach nie większych niż 25% dla danej pozycji, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Szpitali Pomorskich. Zamawiający będzie uprawniony do zwiększania lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych wyszczególnionych w tabeli, z uwzględnieniem zapisu w pkt. 9, pod warunkiem iż wartość umowy brutto nie ulegnie zmianie. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 75% ilości asortymentu określonej w poszczególnych pozycjach zamówienia. Pozostałe 25% ilości asortymentu określonej w poszczególnych pozycjach Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 10. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod względem trwałości i funkcjonalności. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Nazwa przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30197644-2 (papier kserograficzny), 30192000-1 (wyroby biurowe), 30190000-7 (różny sprzęt i artykuły biurowe).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30192000-1, 30197644-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
261202.60
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Agat Alicja Batis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
321279.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remont odcinka drogi dojazdowej od bramy nr 2 do budynku 311
- Dostawa samochodu dostawczego finansowanego w formie leasingu
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych
- Zakup bluz z oznakowaniem
- Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze."
- Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. Znak sprawy: DZP.271.30.2024
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.