eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › Przebudowa i rozbudowa budynku Oświaty na budynek przedszkola oraz budowa parkingu i zewnętrznej instalacji oświetleniowej w Lubatowej- etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Ogłoszenie nr 500091410-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój: Przebudowa i rozbudowa budynku Oświaty na budynek przedszkola oraz budowa parkingu i zewnętrznej instalacji oświetleniowej w Lubatowej- etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508573-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Aleja Słoneczna 28, 38440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 435-02-12, e-mail sekretariat@iwonicz-zdroj.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.iwonicz-zdroj.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa budynku Oświaty na budynek przedszkola oraz budowa parkingu i zewnętrznej instalacji oświetleniowej w Lubatowej- etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.1.2018.IZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający informuje, że istniejący budynek oświaty wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków. 1. Roboty etapu II zostały podzielone na: - stan surowy zamknięty (z terminem realizacji do 15 grudnia 2018 r.) oraz - roboty wykończeniowe (z terminem realizacji do 31 lipca 2019 r. Zakres I - roboty przewidziane do realizacji do 15 grudnia 2018 r. I. roboty budowlane: 1. budynek północny + przewiązka a) przebudowa budynku (północny) - roboty rozbiórkowe - rozbiórka budynku gospodarczego - roboty ziemne - roboty fundamentowe - izolacją ścian piwnic - ściany i ścianki piwnic, parteru i piętra - konstrukcję żelbetową piwnic, parteru i piętra - dach z pokryciem b) przewiązka - roboty ziemne - roboty fundamentowe - izolacje fundamentowe - ściany i ścianki - konstrukcję żelbetową - dach z izolacją i pokryciem II. roboty elektryczne: - instalację odgromową, - instalację przeciwoblodzeniową, - pomiary elektryczne III. roboty instalacyjne wod-kan, co. gaz: - przyłącz wodociągowy, - przyłącz kanalizacji sanitarnej, - przyłącz kanalizacji deszczowej. Zakres II - roboty przewidziane do realizacji do 31 lipca 2019 r. I. roboty budowlane 1. budynek północny + przewiązka a) budynek północny - izolacje, tynki i okładziny piwnic, parteru i piętra - podłoża i posadzki piwnic, parteru i piętra - roboty malarskie piwnic, parteru i piętra - stolarkę i ślusarkę - naprawę ścian nośnych - okładziny tynkowe elewacji - wyposażenie b) przewiązka - tynki i okładziny - podłoża i posadzki - roboty malarskie - stolarkę i ślusarkę - elewacja 2. budynek południowy - tynki i okładziny parteru i piętra - podłoża i posadzki parteru i piętra - roboty malarskie parteru i piętra - stolarkę i ślusarkę - elewację - dostawę i montaż windy 3. roboty zewnętrzne - niwelacja terenu - drenaż - chodniki i plac zabaw - plac manewrowy - schody żelbetowe - ogrodzenie terenu - wyposażenie zewnętrzne II. roboty elektryczne: a) instalację niskoprądową - przygotowanie tras kablowych - sieć strukturalną - instalację TV-SAT - instalację CCTV - instalację domofonową i kontroli dostępu - instalację multimedialną b) instalacja wewnętrzna - wyłącznik WLZ - rozdzielnicę RG - rozdzielnicę RK - tablicę rozdzielczą TP - tablicę rozdzielczą TK - tablicę rozdzielczą T1 - tablicę rozdzielczą T2 - tablicę rozdzielczą T3 - trasy kablowe - instalację oświetleniową - instalację gniazd wtykowych - zasilanie urządzeń - zasilenie dedykowane - połączenia zewnętrzne - oświetlenie zewnętrzne - instalacja kotłowni - pomiary III. roboty instalacyjne wod-kan, co. gaz: a) wewnętrzna instalacja wod - kan., hydrantowa, gazowa - instalacji kanalizacji sanitarnej - instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - armatury i urządzeń - instalacji hydrantowej - zestaw hydroforowy - instalacji gazowej b) instalacja centralnego ogrzewania IV. wentylacja mechaniczna - instalację wentylacji parteru i piętra - centralę wentylacyjną i automatykę - zasilenie nagrzewnic - okapy V. kotłownia, instalacja solarna - technologia kotłowni - instalację solarną - komin VI. roboty drogowe - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - podbudowę - nawierzchnie W przypadku wykonania zakresu I, w terminie krótszym niż 15.12.2018 r. Wykonawca może przystąpić równolegle do prac wykończeniowych określonych w zakresie II, jednak Zamawiający zastrzega, że podczas rozliczenia nie może zostać przekroczona kwota zabezpieczona w budżecie na rok 2018, (patrz zapisy umowy-rozliczenie). UWAGA !! Należy zwrócić uwagę na zakres robót. Zamieszczone opisy techniczne oraz dokumentacja projektowa dotyczą całego zadania pn. "Przebudowa i rozbudowa budynku Oświaty na budynek przedszkola oraz budowa parkingu i zewnętrznej instalacji oświetleniowej w Lubatowej". Oferent do wyceny etapu II winien brać pod uwagę elementy obejmujące swym zakresem roboty określone w w/w punktach Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz w przedmiarach robót. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 - dokumentacja techniczna (całość zamówienia) - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA!! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia osoby, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia były zatrudnione u wykonawcy lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w Rozdziale II pkt. 9 SIWZ oraz projekcie umowy. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111000-8, 45262300-4, 45320000-6, 45262500-6, 45223500-1, 45261100-5, 45324000-4, 45432000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45262690-4, 45324000-4, 39220000-0, 45320000-6, 45111200-0, 45332300-6, 45233200-1, 45223500-1, 45340000-2, 37535200-9, 45317000-2, 32323500-8, 45314320-0, 45310000-3, 45332300-6, 45332200-5, 45332400-7, 45333000-0, 45331100-7, 45331200-8, 09331100-9, 45332000-3, 45233252-0, 45233220-7, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4064047.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "DROZDBUD" Zakład Remontowo-Budowlany Tadeusz Drozd
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spacerowa 90
Kod pocztowy: 38-481
Miejscowość: Rymanów Zdrój
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5799563.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5799563.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5833239.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.