To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-24
Ogłoszenie nr 500089773-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.
Zarząd Powiatu Grodziskiego: "Budowa budynku oświaty publicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych
im. E. Kwiatkowskiego (dawniej: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych) w Grodzisku Wielkopolskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525194-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Grodziskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63127688300000,
ul. ul. Żwirki i Wigury
1,
62-065
Grodzisk Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 4452500, 4452553, e-mail
nodwazna@spgw.pl, faks
614 452 555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa budynku oświaty publicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego (dawniej: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych) w Grodzisku Wielkopolskim"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IG-DP.272.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku oświaty publicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego (dawniej: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych) w Grodzisku Wielkopolskim w systemie zaprojektuj - wybuduj oraz wyposażenie obiektu zgodnie z opisem wyposażenia zawartym w Programie Funkcjonalno - Użykowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Inwestycję zaplanowano w Grodzisku Wielkopolskim na działce nr 264/2 położonej przy ul. Nowy Świat. Na terenie działki znajdują się 3 budynki: budynek administracyjno - dydaktyczny, budynek warsztatowy - budynki te podlegają odnowieniu elewacji oraz budynek gospodarczy podlegający rozbiórce. Ponadto na terenie działki znajdują się istniejące place przewidziane do rozbiórki. Teren działki posiada ogrodzenie oraz bramę wjazdową. Działka posiada deniwelację o różnicy wysokości do ok. 0,6 m. Zamówienie składa się z następujących etapów: - Etap I: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji technicznej, uzyskanie wymaganych przepisami prawa wszelkich niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania budynku do użytkowania, - Etap II: Budowa budynku oświaty publicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych (dawniej: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych) im. E. Kwiatkowskiego w Grodzisku Wielkopolskim wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami, wyposażeniem wg. załączonych wymagań Programu Funkcjonalno - Użytkowego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ i opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku oraz remont elewacji istniejących budynków o pow. ok. 567,92 m2 Wizytacja terenu objętego inwestycją: wszelkie informacje zawarte w Programie funkcjonalno - użytkowym i Opisie Przedmiotu Zamówienia należy traktować informacyjnie. Obowiązkiem składającego ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia jest dokonanie wizji lokalnej w terenie i zweryfikowanie wszelkich informacji mających wpływ na ocenę nakładów i kosztów związanych z całkowitą realizacją zadania. Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia: Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania należy traktować jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość robót podane zostały w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych (prace fizyczne) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 108). Zamawiający wymaga zatrudnienia pracowników fizycznych/robotników w ilości co najmniej 10 osób. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy zostały określone w pkt XXI SIWZi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45214220-8
Dodatkowe kody CPV: 71221000-3, 45110000-1, 45111200-0, 45111220-6, 45111291-4, 45111300-1, 45233200-1, 45260000-7, 45262100-2, 45262110-5, 45262120-8, 45262210-6, 45262300-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262320-0, 45262330-3, 45262340-6, 45262500-6, 45262600-7, 45262700-8, 45310000-0, 45312000-7, 45312100-8, 45312310-3, 45313100-5, 45314000-1, 45314320-0, 45316000-5, 45320000-6, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45331210-1, 45331230-7, 45333000-0, 45343000-3, 45400000-1, 45223000-6, 45230000-8, 45231000-5, 45232000-2, 45233000-9, 45260000-7, 45314000-1, 45315000-8, 45316000-5, 45317000-2, 45320000-6, 45321000-3, 45323000-7, 45330000-9, 45331000-6, 45333000-0, 45340000-2, 45342000-6, 45350000-5, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45421000-4, 45422000-1, 45430000-0, 45431000-7, 45432000-4, 45440000-3, 45441000-0, 45442000-7, 45443000-4, 45450000-6, 71220000-6, 71248000-8, 45315500-3, 71320000-7, 48900000-7, 30200000-1, 32322000-6, 30190000-7, 39141300-5, 38653400-1, 39112000-2, 39121200-8, 44410000-7, 39224340-3, 30230000-0, 30213000-5, 31720000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7481211.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PKOB WEGNER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10997848.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: część prac wykończeniowych, prace sanitarne, prace elektryczne IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
- Sukcesywna dostawa produktów medycznych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostawa ambulansu dla zespołu ratownictwa medycznego SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim w ramach zadania Ministerstwa Zdrowia
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja powierzchni placu zabaw przy SP Gościcino
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.