eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › "Budowa budynku oświaty publicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego (dawniejZespół Szkół Ponadgimnazjalnych) w Grodzisku Wielkopolskim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-24

Ogłoszenie nr 500089773-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.

Zarząd Powiatu Grodziskiego: "Budowa budynku oświaty publicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego (dawniej: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych) w Grodzisku Wielkopolskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525194-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Grodziskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63127688300000, ul. ul. Żwirki i Wigury 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 4452500, 4452553, e-mail nodwazna@spgw.pl, faks 614 452 555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa budynku oświaty publicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego (dawniej: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych) w Grodzisku Wielkopolskim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IG-DP.272.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku oświaty publicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego (dawniej: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych) w Grodzisku Wielkopolskim w systemie zaprojektuj - wybuduj oraz wyposażenie obiektu zgodnie z opisem wyposażenia zawartym w Programie Funkcjonalno - Użykowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Inwestycję zaplanowano w Grodzisku Wielkopolskim na działce nr 264/2 położonej przy ul. Nowy Świat. Na terenie działki znajdują się 3 budynki: budynek administracyjno - dydaktyczny, budynek warsztatowy - budynki te podlegają odnowieniu elewacji oraz budynek gospodarczy podlegający rozbiórce. Ponadto na terenie działki znajdują się istniejące place przewidziane do rozbiórki. Teren działki posiada ogrodzenie oraz bramę wjazdową. Działka posiada deniwelację o różnicy wysokości do ok. 0,6 m. Zamówienie składa się z następujących etapów: - Etap I: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji technicznej, uzyskanie wymaganych przepisami prawa wszelkich niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania budynku do użytkowania, - Etap II: Budowa budynku oświaty publicznej na potrzeby Zespołu Szkół Technicznych (dawniej: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych) im. E. Kwiatkowskiego w Grodzisku Wielkopolskim wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami, wyposażeniem wg. załączonych wymagań Programu Funkcjonalno - Użytkowego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ i opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku oraz remont elewacji istniejących budynków o pow. ok. 567,92 m2 Wizytacja terenu objętego inwestycją: wszelkie informacje zawarte w Programie funkcjonalno - użytkowym i Opisie Przedmiotu Zamówienia należy traktować informacyjnie. Obowiązkiem składającego ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia jest dokonanie wizji lokalnej w terenie i zweryfikowanie wszelkich informacji mających wpływ na ocenę nakładów i kosztów związanych z całkowitą realizacją zadania. Wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia: Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania należy traktować jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość robót podane zostały w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych (prace fizyczne) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 108). Zamawiający wymaga zatrudnienia pracowników fizycznych/robotników w ilości co najmniej 10 osób. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy zostały określone w pkt XXI SIWZi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214220-8


Dodatkowe kody CPV: 71221000-3, 45110000-1, 45111200-0, 45111220-6, 45111291-4, 45111300-1, 45233200-1, 45260000-7, 45262100-2, 45262110-5, 45262120-8, 45262210-6, 45262300-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262320-0, 45262330-3, 45262340-6, 45262500-6, 45262600-7, 45262700-8, 45310000-0, 45312000-7, 45312100-8, 45312310-3, 45313100-5, 45314000-1, 45314320-0, 45316000-5, 45320000-6, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45331210-1, 45331230-7, 45333000-0, 45343000-3, 45400000-1, 45223000-6, 45230000-8, 45231000-5, 45232000-2, 45233000-9, 45260000-7, 45314000-1, 45315000-8, 45316000-5, 45317000-2, 45320000-6, 45321000-3, 45323000-7, 45330000-9, 45331000-6, 45333000-0, 45340000-2, 45342000-6, 45350000-5, 45400000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45421000-4, 45422000-1, 45430000-0, 45431000-7, 45432000-4, 45440000-3, 45441000-0, 45442000-7, 45443000-4, 45450000-6, 71220000-6, 71248000-8, 45315500-3, 71320000-7, 48900000-7, 30200000-1, 32322000-6, 30190000-7, 39141300-5, 38653400-1, 39112000-2, 39121200-8, 44410000-7, 39224340-3, 30230000-0, 30213000-5, 31720000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7481211.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKOB WEGNER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Email wykonawcy: wegner@wegner.pl
Adres pocztowy: Rudki 10
Kod pocztowy: 62-240
Miejscowość: Rudki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10997848.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10997848.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10997848.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: część prac wykończeniowych, prace sanitarne, prace elektryczne

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.