eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › Pełnienie nadzoru inwestorskiegoCzęść IPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.BUDOWA CHODNIKA WE WSI WĘGORZEWO - etap II Część IIPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SKIBNO Część IIIPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.BUDOWA CHODNIKA W SIANOWIE UL. WĘGORZEWSKA - I ETAP.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-23

Ogłoszenie nr 500089132-N-2018 z dnia 23-04-2018 r.

Gmina Sianów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego: Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA WE WSI WĘGORZEWO - etap II Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SKIBNO Część III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA W SIANOWIE UL. WĘGORZEWSKA - I ETAP.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526485-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sianów, Krajowy numer identyfikacyjny 52910833217, ul. Armii Polskiej 30, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 185 281, e-mail urzad@sianow.pl, faks 943 185 320.
Adres strony internetowej (url): www.sianow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego: Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA WE WSI WĘGORZEWO - etap II Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SKIBNO Część III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA W SIANOWIE UL. WĘGORZEWSKA - I ETAP.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Z.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na: Pełnienie nadzoru inwestorskiego Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA WE WSI WĘGORZEWO - etap II Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SKIBNO Część III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA W SIANOWIE UL. WĘGORZEWSKA - I ETAP. Zakres nadzoru inwestorskiego obejmuje: 1) przekazanie placu budowy wykonawcy robót; 2) kontrola prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem, z przepisami i zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zawartą umową; 3) sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; 4) kontrola stanu zaawansowania prac; 5) nie dopuszczenie do wykonania robót w sposób odmienny niż to przewiduje projekt budowlany, bez zgody autora projektu i "Zamawiającego" oraz zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu, wniesionych przez "Zamawiającego", wykonawcę robót i dokonanie z nim stosownych uzgodnień; 6) sprawdzanie faktur za wykonane roboty przez inspektora nadzoru wraz z ich opisaniem do zapłaty w terminie 7 dni od daty ich otrzymania; 7) informowanie "Zamawiającego" i uzgodnienie z nim konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych oraz sporządzenie i przedłożenie "Zamawiającemu" do zatwierdzenia protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych; 8) pisemne powiadomienie "Zamawiającego" o zgłoszeniu gotowości odbioru końcowego robót w terminie 3 dni od daty potwierdzenia dokonanego przez "Wykonawcę" wpisem w dzienniku budowy; 9) przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego i udział w tym odbiorze oraz zapewnienie obsługi odbioru; 10) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów dla celów rozliczenia inwestycji; 11) informowanie Zamawiającego o okolicznościach uzasadniających zgłaszanie przez Zamawiającego roszczeń na podstawie przedstawionej przez wykonawcę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w terminach określonych w dokumencie gwarancji oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji uprawnień z gwarancji w tym gwarancji ubezpieczeniowej i bankowej; 12) przygotowanie "Zamawiającemu" finansowego rozliczenia inwestycji wraz z przekazaniem jej "Zamawiającemu" na stan środków trwałych w terminie do 30 dni od daty końcowego odbioru robót (po zakończeniu inwestycji); 13) obsługa okresu gwarancyjnego polegająca na dokonywaniu przeglądów gwarancyjnych, 14) organizowanie co najmniej raz w tygodniu spotkania technicznego na placu budowy, celem omówienia postępu robót i spraw związanych z realizacją robót; 15) wykonywanie innych czynności za Zamawiającego lub dla Zamawiającego, które wynikają z obowiązków lub uprawnień ustawowych lub umownych Inwestora wobec Wykonawcy i innych uczestników procesu budowlanego w terminach umożliwiających wykonanie tych obowiązków lub uprawień.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SKIBNO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Robert Andruszko - R.D.J Projektowanie - Nadzór - Wykonawstwo Robert Andruszko, ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dębowa 18b
Kod pocztowy: 72-004
Miejscowość: Tanowo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9511.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8597.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9511.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego: Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA WE WSI WĘGORZEWO - etap II

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Oferta nr 2 - odrzucona (PETALBUD mgr inż. Robert Płatek, 76-010 Polanów, ul. Dworcowa 5/5) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) Podstawa unieważnienia. Uzasadnienie faktyczne: Cena oferty nr 1 (R.D.J - Projektowanie - Nadzór - Wykonawstwo, Robert Andruszko, Ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo) przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.)

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: BUDOWA CHODNIKA W SIANOWIE UL. WĘGORZEWSKA - I ETAP.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Oferta nr 2 - odrzucona (PETALBUD mgr inż. Robert Płatek, 76-010 Polanów, ul. Dworcowa 5/5) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) Podstawa unieważnienia. Uzasadnienie faktyczne: Cena oferty nr 1 (R.D.J - Projektowanie - Nadzór - Wykonawstwo, Robert Andruszko, Ul. Dębowa 18b, 72-004 Tanowo) przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.)

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.