To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-20
Ogłoszenie nr 500087409-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera: Zakup i dostawa gazów technicznych i medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z dzierżawą butli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531247-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, Krajowy numer identyfikacyjny 00028853800000,
ul. ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
8,
91348
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6314 872; 871, e-mail
zampubl@imp.lodz.pl, faks
42 6314573.
Adres strony internetowej (url): www.imp.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa gazów technicznych i medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z dzierżawą butli
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZAPUZA/17/18/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie zostało podzielone na 2 części opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1) oraz formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2A do Specyfikacji. Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na poszczególne z nich. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gazów technicznych i medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z dzierżawą butli do siedziby Zamawiającego (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, ) a wiązki gazów na jej stanowisko wraz z ich prawidłowym ustawieniem i zabezpieczeniem w miejscu docelowego składowania). Szczegółowy wykaz zamówienia określony jest w załączniku nr 1 i 2A dla części nr I i II , który stanowi załącznik do umowy i tworzy integralną cześć umowy. 2. Gazy będą dostarczane w butlach będących własnością Wykonawcy oraz Zamawiającego. 3. Zamawiający wchodzi w posiadanie butli na zasadzie dzierżawy. Zamawiający wymaga, aby koszty dzierżawy butli zostały wliczone w ceny gazów. 4. W przypadku zakończenia obowiązywania umowy, butle pozostające w dyspozycji Zamawiającego zostaną u niego do czasu ich opróżnienia, chyba, że zdecyduje inaczej. 5. Butle dzierżawione muszą posiadać aktualne przeglądy techniczne, aktualne legalizacje i winny być odpowiednio konserwowane przez Wykonawcę, 6. Napełnione butle będące własnością Zamawiającego winny wracać nieuszkodzone, w takim stanie, w jakim były od Zamawiającego odebrane. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad butli/uszkodzeń, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie o nich poinformować Zamawiającego. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan butli będących własnością Zamawiającego i w przypadku ich uszkodzenia zobowiązany jest do pokrycia szkody (Wykonawca odpowiada również za szkody wyrządzone przez osoby którymi posłużył się do wykonania zamówienia).Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia butli bez wad/usterek . 7. Przy każdej dostawie wymagane jest zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający parametry jakościowe. 8. Przedmiot zamówienia (część nr 1 i część nr 2) winien być dostarczony w butlach z kołpakiem i plombą termokurczliwą, a odbiór dostarczonych butli winien być potwierdzony na dokumencie dostawy. 9. Butle wymienne z mieszankami gazowymi muszą posiadać atest po kalibracji. 10. Wraz z pierwsza dostawą należy dostarczyć karty charakterystyki substancji zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. Nr 63, poz. 322 z późn. zm.) w formie papierowej lub elektronicznej (CD). 11. Wszystkie dostarczane butle gazowe muszą być oznakowane etykietą produktu wraz z nalepkami ostrzegawczymi oraz za pomocą barw rozpoznawczych zgodnie z normą PN - EN 1089 - 3 lub równoważną, oraz oznaczeniem lub logo Wykonawcy. 12. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków bezpieczeństwa dostarczanych butli. Butle winny być sprawne technicznie i posiadać aktualną legalizację. Legalizacja butli ważna co najmniej 90 dni od daty ich dzierżawy. 13. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towarów, o jakości i ważności zgodnymi z obowiązującymi producenta normami i gwarantuje, że dostarczony przedmiot umowy posiada termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu na jego wniosek dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca ponosi koszty dostaw - transportu i ubezpieczenia oraz odpowiedzialność za dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z ustawieniem (posadowieniem) butli na rampie. 16. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości produktów niż podane w załączniku nr 2A do SIWZ w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Jednak ewentualna redukcja nie może być większa niż o 20%. Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji i ograniczeń prawno - finansowych poza tymi przewidzianymi umową. Z doświadczenia Zamawiającego wynika, że średnio dziennie Zamawiający dzierżawi około 146 sztuk butli, a średniomiesięczna ilość dostaw to około 4 kursy. 17. Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą dostarczane do Magazynu Zamawiającego (Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8 ) wraz z ustawieniem (posadowieniem) butli na rampie na koszt Wykonawcy, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych na terenie szpitala. Z uwagi na usytuowanie i konstrukcję rampy (stałe zadaszenie) Zamawiający wyklucza rozładunek i załadunek butli przy pomocy dźwigu samochodowego (np. HDS). Przeładunek butli z samochodu na rampę lub z rampy na samochód może być wykonywany ręcznie lub przy pomocy samochodowego wózka widłowego, o ile Wykonawca dysponuje takim sprzętem. 18. Rozładunku gazów i ich prawidłowego zabezpieczenia będzie dokonywał pracownik Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego. 19. Dostawy będą realizowane do 2 dni roboczych od odebrania danego zamówienia cząstkowego. 20. Godziny dostaw od 7:00 do 10:00 21. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania okresu niezmienności cen jednostkowych umownych przez cały okres obowiązywania umowy tj. 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. 22. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane części, przy czym jeden pakiet stanowi jedną część zamówienia. 23. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 24. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 25. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany " z nazwy" przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę materiały lub urządzenia będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy. 26. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. 2008 r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015 r, poz. 876).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 24100000-5
Dodatkowe kody CPV: 24111500-0, 24111900-4, 24111300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1-Gazy medyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na "Zakup i dostawa gazów technicznych i medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z dzierżawą butli i" zostaje unieważnione dla części I-Gazy medyczne na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia : 69 120,00zł brutto Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu: Medgaz Sp. z o.o. Ul. Sienkiewicza 153/1A 90-302 Łódź Wartość brutto za realizację części I : 90 072,00 zł brutto. Słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy siedemdziesiąt dwa złote 00/100 brutto. Cena oferty złożonej przez Wykonawcę przewyższa kwotę jaka Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Z uwagi na powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2- Gazy techniczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103333.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Messer Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89617.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazów medycznych.
- Dostawa płynnego dwutlenku węgla na potrzeby Zakładu Produkcji Zdrojowej
- BZP.2710.29.2024.MP Dostawy helu ciekłego w okresie 12 miesięcy dla Wydziału Chemii
- Dostawa gazów medycznych w zbiornikach i butlach wraz z ich najmem.
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: Gazy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.