eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Budowa ścieżki rowerowej oraz parkingu w ramach zadnia"Rowerem przez obszary chronione Marysinka"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-20

Ogłoszenie nr 500087179-N-2018 z dnia 20-04-2018 r.

Gmina Andrespol: Budowa ścieżki rowerowej oraz parkingu w ramach zadnia: "Rowerem przez obszary chronione Marysinka"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Rowerem przez obszary chronione Marysinka" realizowany na podstawie umowy nr UDA-RPLD.05.04.02-10-0005/17-00 z dnia 17 stycznia 2018 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa V. Ochrona Środowiska, Działanie V.4. Ochrona Przyrody, Poddziałanie V.4.2. Przeciwdziałanie Degradacji Środowiska).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535436-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska 126, 95020 Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 132 440, e-mail ug@andrespol.pl, faks 422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ścieżki rowerowej oraz parkingu w ramach zadnia: "Rowerem przez obszary chronione Marysinka"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.05.05.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1.1. Budowie parkingu z drogą dojazdową, zjazdu i przepustu pod zjazdem; 1.2. Budowie ścieżki rowerowej od parkingu do kładki; 1.3. Budowie kładki nad rzeką Miazgą; 1.4. Budowie ścieżki rowerowej od strony wschodniej kładki wraz z barierami zabezpieczającymi; 2. Zakres robót: 2.1. Budowa parkingu z drogą dojazdową i zjazdem. Parking oraz droga dojazdowa z betonowej kostki brukowej bezfazowej gr. 8 cm. Parking o wymiarach 36,60 x 37,00m. Droga dojazdowa szerokości 6,00 m łącząca parking z drogą powiatową za pomocą zjazdu publicznego z betonowej kostki brukowej bezfazowej gr. 8 cm. Kolory kostki - szary i czerwony w proporcji odpowiednio 80% i 20% powierzchni. Powierzchnia parkingu, drogi dojazdowej i zjazdu - 1246,00 m2. 2.2. Budowa ścieżki rowerowej od parkingu do kładki. Ścieżka rowerowa szerokości 2,00 m z betonowej kostki brukowej bezfazowej gr. 8 cm. Nawierzchnia ścieżki rowerowej z kostki - 641,85 m2. Kolory kostki - szary i czerwony w proporcji odpowiednio 80% i 20% powierzchni Spadek poprzeczny ścieżki rowerowej 2% jednostronny. 2.3. Budowa kładki nad rzeką Miazgą. Kładka dla przejścia i przejazdu przez rzekę Miazgę. Kładka wykonana z elementów stalowo - betonowych na podbudowie. Powierzchnia kładki - 46,00 m2. Wymiary kładki: szerokość 3,36 m, długość 13,66 m. Płyta kładki o grubości 20 cm wykonana z żelbetu C30/37 W8, stal AIIIN. Nawierzchnia kładki z żywicy epoksydowej gr. 5 mm z posypką piaskiem kwarcowym. Płyta kładki oparta na dwóch dźwigarach stalowych I450. Obciążenie kładki przekazywane za pośrednictwem łożysk elastomerowych na podpory betonowe, przekazujące obciążenia na grunt poprzez dwie studnie fundamentowe DN150 m, wypełnione betonem C25/30 W8. Na kładce wykonane barierki stalowe, wys. 1,20 m, zabezpieczone przez ocynkowanie ogniowe i pomalowanie farbą podkładową oraz farbą chlorokauczukową (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym). W celu połączenia kładki ze ścieżkami wykonane ścianki czołowe (oporniki) z betonu C25/30 W8, zbrojone stalą AIIIN. Koryto rzeki Miazgi zabezpieczone poprzez umocnienie skarp kostką betonową gr. 6 cm, ułożoną na podsypce cementowo - grysowej gr. 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm. 2.4. Budowa ścieżki rowerowej od strony wschodniej kładki wraz z barierami zabezpieczającymi; Ścieżka rowerowa szerokości 2,00 m z betonowej kostki brukowej bezfazowej gr. 8 cm. Powierzchnia ścieżki rowerowej - 2669,44 m2. Spadek poprzeczny ścieżki rowerowej 2% jednostronny. Kolory kostki - szary i czerwony w proporcji odpowiednio 80% i 20% powierzchni. Metalowe barierki zabezpieczające o wysokości 1,25m powyżej poziomu ścieżki rowerowej. 2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zostały określone w załącznikach nr 1 do nr 4 włącznie: o Załącznik nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o Załącznik nr 2: Dokumentacja projektowa, o Załącznik nr 3: STWiORB, o Załącznik nr 4: Przedmiary robót, będących załącznikami oraz integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Przedmiary robót załączone do SIWZ są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą. 4. Zamawiający wymaga - zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP - aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. 4.1. Szczegółowe wymagania oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - zostały określone w: Załączniku nr 5 do SIWZ - Wzór umowy, Realizacja powyższego obowiązku nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę dodatkowych osób, które nie były dotychczas przez niego zatrudniane na podstawie umowy o pracę (nie były pracownikami Wykonawcy). 4.2. Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę osobami aktualnie zatrudnionymi u Wykonawcy na umowę o pracę (dotychczasowi pracownicy Wykonawcy). 5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a także jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę wszelkich odpowiedników rynkowych spełniających te same funkcje oraz zapewniających nie niższą jakość oraz parametry użytkowe. Standardy wskazane przez Zamawiającego określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie stanowią jedynie wzorzec jakościowy, tj. określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć inne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę innych materiałów, elementów i systemów budowlanych, niż określone przez Zamawiającego, pod warunkiem zachowania parametrów i wymagań technicznych zawartych w dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233162-2


Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45233260-9, 45100000-8, 45111200-0, 45326213-1, 45233292-2, 45111230-9, 45316213-1, 44132000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1190720.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INSTYLE Dorota Danielczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowy Bedoń, ul. Brzezińska 77
Kod pocztowy: 95-020
Miejscowość: Andrespol
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1136957.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1136957.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1774890.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.