eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Murowana › Świadczenie usług Inwestora Zastępczego na zadaniu pod tytułem "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków w Lipnicy Dolnej w Gminie Lipnica Murowana" realizowanego przez zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 w ramach 5 Osi Priorytetowej Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna - SPR



Ogłoszenie z dnia 2018-04-17

Ogłoszenie nr 500084294-N-2018 z dnia 17-04-2018 r.

Gmina Lipnica Murowana: Świadczenie usług Inwestora Zastępczego na zadaniu pod tytułem "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków w Lipnicy Dolnej w Gminie Lipnica Murowana" realizowanego przez zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 w ramach 5 Osi Priorytetowej Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna - SPR

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 w ramach 5 Osi Priorytetowej Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna - SPR

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lipnica Murowana, Krajowy numer identyfikacyjny 851660602, ul. Lipnica Murowana 44, 32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48146852100, e-mail k.zajac@lipnicamurowana.pl, faks +48146852102.
Adres strony internetowej (url): www.lipnicamurowana.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług Inwestora Zastępczego na zadaniu pod tytułem "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków w Lipnicy Dolnej w Gminie Lipnica Murowana" realizowanego przez zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 w ramach 5 Osi Priorytetowej Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna - SPR

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IWEiGP-ZP.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Świadczenie usług Inwestora Zastępczego na zadaniu pod tytułem "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków w Lipnicy Dolnej w Gminie Lipnica Murowana" realizowanego przez zamawiającego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020 w ramach 5 Osi Priorytetowej Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno-kanalizacyjna - SPR. 2. W ramach zadania, o którym mowa w pkt 1 realizowana będzie wyłącznie rozbudowa oczyszczalni ścieków w Lipnicy Dolnej w Gminie Lipnica Murowana. 3. Zamówienie obejmuje: 1) Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych. 2) Zarządzanie projektem. 3) Kontrola kosztów i rozliczanie inwestycji. 4) Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Gminy Lipnica Murowana beneficjenta Projektu, polegające na nadzorowaniu całością zadania, a w szczególności wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego. 5) Przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne. 6) Wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych powyżej a niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu i do należytego zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 4. W zakres usługi wchodzi przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na wybór wykonawcy robót budowlanych, zarządzanie projektem i nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych w imieniu Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym m.in.: 1) zapewnienie odpowiednich specjalistów do pełnienia zadań wynikających z umowy; 2) wypełnianie z należytą starannością obowiązków wymienionych w umowie; 3) realizacja czynności wymienionych w umowie lub wynikających bezspornie z jej tekstu, jednakże po wcześniejszym uzyskaniu określonej aprobaty Zamawiającego przed ich wykonaniem, przy założeniu, że Zamawiający w przypadku udzielenia aprobaty wyda na prośbę Inwestora Zastępczego wymagane upoważnienie; 4) pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego w imieniu i na rachunek Zamawiającego; 5) podejmowanie czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. 5. Wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych powyżej a niezbędnych do prawidłowej realizacji Projektu i do należytego zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: wzór umowy wraz z załącznikiem Nr 1 do umowy Obowiązki Inwestora Zastępczego - stanowiące załączniki do niniejszego zaproszenia. Ponadto na stronie Zamawiającego pod linkiem https://bip.malopolska.pl/uglipnicamurowana,m,303262,2018.html znajduje się: wniosek aplikacyjny, umowa z Instytucją Zarządzającą oraz dokumentacja projektowa. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu nadzorowanej budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79421000-1


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71247000-1, 71244000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82113.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Certus partnerzy sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sokołowskiego 6
Kod pocztowy: 31-436
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 45 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uprzednio prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego postępowanie (ogłoszenie nr 514334-N-2018 z dnia 2018-02-05 r.)unieważniono ponieważ nie zostały złożone żadne oferty (ogłoszenie nr 500043162-N-2018 z dnia 27-02-2018 r.) Udzielenia zamówienia w tym trybie możliwe jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4, który brzmi: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności (...) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.