eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęknica › Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łęknica w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2019r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-28

Ogłoszenie nr 500081825-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.

Gmina Łęknica: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łęknica w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2019r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618293-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Łęknica, ul. Żurawska 1, 68-208 Łęknica, NIP 9282076271, Marcin Perczyński, tel. 683624718
Miejski Zakład Komunalny w Łęknicy, ul. Nad Nysą 1, 68-208 Łęknica, NIP 9280013421, Ewa Chudzik, tel. 683624172
Zespół Szkół Publicznych w Łęknicy, ul. Wojska Polskiego 19, 68-208 Łęknica, 9282037928, Sławomira Marszałek, tel. 683753023
Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Łęknicy, ul. Wojska Polskiego 2, 68-208 Łęknica, NIP 9281002365, Bettina Kowalska-Targońska, tel. 683753475


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łęknica, Krajowy numer identyfikacyjny 970770528, ul. Żurawska 1, 68-208 Łęknica, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 624 700, e-mail m.perczynski@umleknica.pl, faks 683 624 701.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umleknica.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Łęknica działa w imieniu własnym, własnych jednostek organizacyjnych oraz zgodnie z art. 16 ust. 1 Ustawy na podstawie zawartego porozumienia w imieniu Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Łęknicy. Gmina Łęknica odpowiada za przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających. Zawarta zostanie jedna umowa z Gminą Łęknica.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łęknica w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2019r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGN.271.4.2017.MP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łęknica w okresie 01.01.2018r. - 31.12.2019r." zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 220) - dalej PE. 2. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. 3. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. Enea Operator Sp. z o. o. 4. Całkowite szacunkowe zużycie energii [MWh] w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. wynosi 741,311 MWh. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 Ustawy. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 20% zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 6. Zamawiającego zastrzega możliwość zmniejszenia ilości dostaw energii elektrycznej oaz PPE o 20% w stosunku do wskazanych w Załączniku nr 5, w sytuacji zmniejszenia zapotrzebowania Odbiorców oraz w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. W takim przypadku rozliczenie pozostałych punktów poboru będzie się odbywać odpowiednio do pozostałej części zamówienia. 7. W Załączniku nr 5 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej - jeśli nowe taryfy obejmuje załącznik nr 5. W takim przypadku rozliczenie nastąpi w oparciu o najniższą stawkę (cenę) przyjętą w załączniku nr 5 dla jednakowej taryfy, jak taryfa, na którą nastąpiła zmiana lub którą przyjęto dla nowego PPE. 8. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ - zawierający lokalizacje oraz opis punktów poboru energii elektrycznej oraz wzór umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usługi bilansowania handlowego - załącznik nr 6 do SIWZ, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 9. Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej (załączniknr 5 do SIWZ) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Enea Operator Sp. z o.o.) - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.01.2018 r. W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa, które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. W przypadku negatywnej weryfikacji któregoś Punktu Poboru Energii Elektrycznej Wykonawca powiadomi niezwłocznie (7 dni liczone od momentu gdy zgłoszenie umowy sprzedaży otrzyma status "negatywny") o tym Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji. Po ustaleniu Zamawiającego z Wykonawcą przyczyn negatywnej weryfikacji, Wykonawca zgłosi umowę sprzedaży powtórnie do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 10. Zamawiający w załączniku nr 6 do SIWZ zawarł istotne postanowienia umowy, których treść Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć w umowie z Zamawiającym. 11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie o posiadaniu Generalnej Umowy Dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD działającym na terenie Gminy Łęknica. 12. Zamawiający ustala minimalny termin płatności na 21 dni. 13. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 220 j.t.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 1200). 14. Parametry energii elektrycznej - dostawa codzienna energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50 Hz. 15. Zamówienie dotyczy dostawy w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. 16. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 1)zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej, 2) reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy, 3) złożenia wniosków do Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarcie umów dystrybucyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09310000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200070.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENEA S.A.
Email wykonawcy: przetargi@enea.pl
Adres pocztowy: ul. Górecka 1
Kod pocztowy: 60-201
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214275.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214275.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214275.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.