Ogłoszenie z dnia 2017-12-27
Ogłoszenie nr 500080799-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.
Gmina Kołbaskowo: Budowa drogi gminnej w miejscowości Siadło Górne, działka nr 100 obręb Siadło Górne - etap I (w systemie zaprojektuj i wybuduj).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545823-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kołbaskowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53619590981,
ul. Kołbaskowo
106,
72001
Kołbaskowo, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
913 119 521, e-mail
serszen@kolbaskowo.pl, faks
091 3119510 w. 22.
Adres strony internetowej (url): www.kolbaskowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej w miejscowości Siadło Górne, działka nr 100 obręb Siadło Górne - etap I (w systemie zaprojektuj i wybuduj).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.8.2017.ŻS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją pn.: Budowa dogi gminnej w miejscowości Siadło Górne, działka nr 100 obręb Siadło Górne - etap I ( w systemie zaprojektuj i wybuduj). KOD CPV: Dział 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45111291-4: roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45233200-1: roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45230000-8: roboty budowlane w zakresie dróg, 45233290-8: instalowanie znaków drogowych. Dział 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71355000-1: usługi pomiarowe, 71320000-2: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 2. Zakres robót obejmuje: Przedmiotem zadania jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dotyczących budowy drogi gminnej (dz. nr 100 z obrębu geodezyjnego Siadło Górne) w miejscowości Siadło Górne wraz z oznakowaniem, niezbędnym wyposażeniem technicznym zgodnie z treścią i założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - wykonanie czynności i opracowań przygotowawczych do sporządzenia projektów budowlanych i wykonawczych na budowę przedmiotowej drogi, - sporządzenie projektów budowlanych, wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarów robót, - wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy ( załącznik nr 7 do siwz) 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: o wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności operatorów sprzętu drogowego, operatorów koparek, brukarzy, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy 5. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności, tak aby zagwarantować spełnienie warunku określonego w ust. 4 przez wykonawcę. 6. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 7. Nazwy własne mogące się pojawić w opisach nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 45233200-1, 45230000-8, 45233290-8, 71355000-1, 71320000-2, 71000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
195122.06
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Szubert BUDPAK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
317340.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Cyklostrada Dolnośląska - odcinek na terenie Gminy Złotoryja
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.