Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-04-12
Ogłoszenie nr 500079928-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.
Warszawa: Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 polegająca na wykonaniu instalacji chłodzącej wybranych pomieszczeń i obszarów budynku - roboty podobne OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 71 01, e-mail
zam_publ@ursynow.pl, faks
22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 polegająca na wykonaniu instalacji chłodzącej wybranych pomieszczeń i obszarów budynku - roboty podobne
Numer referencyjny
KZP-XII-WZP.271.28.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 polegająca na wykonaniu instalacji chłodzącej wybranych pomieszczeń i obszarów budynku - roboty podobne.
1) Informacje ogólne
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji chłodzącej pomieszczeń z indywidualną regulacją temperatury wybranych pomieszczeń i obszarów budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m. St. Warszawy, wraz z towarzyszącymi robotami elektrycznymi i budowlanymi w oparciu o już wykonany projekt wykonawczy niniejszej instalacji.
2) Zakres prac do wykonania
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w systemie VRF (wraz z orurowaniem, wykonaniem instalacji elektrycznych i towarzyszących robót budowlanych) w obiekcie biurowym (pokoje biurowe o zróżnicowanych powierzchniach od ok. 10m2 do 50m2); pomieszczenia obsługiwane przez system nr 1 Projektu Wykonawczego.
2. Rozbudowę rozdzielnic wspólnych dla całego systemu
3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji obsługi dla prac budowlanych opisanych w punktach od 1 do 2
Zamówienie ma zostać wykonane z uwzględnieniem wszystkich uwarunkowań określonych w Projekcie Wykonawczym:
- część 1 (instalacje chłodnicze)
- część 2 (instalacje elektryczne)
- część 3 (specyfikacje techniczne)
- część 4 (przedmiar)
3) Wymagania związane z realizacja robót
Urządzenia powinny być przystosowane do współpracy z nadrzędnym systemem nadzoru (BMS) o funkcjonalnościach podanych w Projekcie wykonawczym rozdział 2.5.
Projektowane klimatyzatory należy dostarczyć z kompletem elementów załączających, sterujących i zabezpieczających umożliwiających w pełni automatyczną pracę - zgodnie z opisem funkcjonalności zamieszczonym w Projekcie Wykonawczym.
Najpóźniej na 2 dni robocze przed instalacją urządzeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez agregaty chłodnicze oraz jednostki wewnętrzne parametrów technicznych wymaganych w projekcie. W przypadku nie spełniania przedmiotowych wymagań Wykonawca zaproponuje w terminie 3 dni roboczych inne urządzenia.
Realizacja instalacji nie powinna kolidować z normalnym funkcjonowaniem Urzędu. Prace szczególnie uciążliwe muszą być wykonywane poza godzinami pracy Urzędu. Terminy realizacji poszczególnych robót będą na bieżąco uzgadniane z Zamawiającym - Inspektorem Nadzoru ze strony Zamawiającego.
Przy wykonywaniu prac należy zabezpieczyć pomieszczenia folią.
W budynku zainstalowane są czynne systemy ochrony p.poż. oraz systemy zabezpieczeń technicznych, które nie będą deaktywowane na czas wykonywania robót. Podczas wykonywania prac instalacyjnych w budynku nie wolno stosować otwartego płomienia i technik iskrzących. Połączenia mogą być wykonywane jedynie za pomocą połączeń zaciskowych nierozłącznych. Połączenia rozłączne, jedynie dla podłączenia jednostek wewnętrznych. Istnieje możliwość wykonania połączeń metodą lutowania twardego dla prefabrykatów wykonanych poza budynkiem Ratusza, w którym będą montowane.
Budynek jest chroniony przez wewnętrzną służbę ochrony. Wstęp pracowników wykonawcy do budynku może się odbywać wyłącznie za wiedzą, a w szczególnych przypadkach pod nadzorem służby ochrony.
4) Klauzule społeczne
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579).
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności instalacyjne w zakresie robót budowlanych.
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określa również:
- Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia;
- Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 4 do Zaproszenia;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 5 do Zaproszenia;
- Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do Zaproszenia.
II.5) Główny Kod CPV:
45331220-4
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45311200-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
275771.20
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna:
- art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn zm.):
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
Podstawa faktyczna:
- Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego;
- Zamówienie podobne zostało przewidziane w sekcji II pkt II.7) Ogłoszenia o zamówieniu (nr ogłoszenia: 78044-2017 z dnia 02.05.2017 r.) dla zamówienia podstawowego i jest powtórzeniem podobnych robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym udzielonym Wykonawcy w dniu 17.07.2017 r., w zakresie robót budowlanych dotyczących modernizacji siedziby Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 polegającej na wykonaniu instalacji chłodzącej wybranych pomieszczeń i obszarów budynku.
- Wartość szacunkowa w/w zamówienia podobnego wynosi 275 771,20 zł netto. Wartość szacunkowa zamówienia podobnego udzielonego Wykonawcy w dniu 28.09.2017 r. wynosiła 297.596,42 zł netto. Łączna wartość zamówień wynosi zatem 573 367,62 zł netto i nie przekracza przewidzianego progu 865.709,53 zł netto;
- Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, tj. firmę Art - Klima Bieńkowski Sroczyński Sp. jawna, z siedzibą w Warszawie (01-224), ul. Marcina Kasprzaka 25A m 4, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000389148, NIP 5311684569, REGON 142977940 reprezentowaną przez: Sroczyńskiego Pawła Michała - Partnera oraz Bieńkowskiego Artura Michała - Partnera.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Art - Klima Bieńkowski, Sroczyński Spółka Jawna ,
,
ul. Kasprzaka 25A,
01-224,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Remont Szkoły Podstawowej im. Włodzimierza Korsaka w Jeninie i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.