eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › Przebudowa drogi gminnej nr 100626C Kamionki Duże- Kamionki Małe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-21

Ogłoszenie nr 500079636-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.

Urząd Gminy Łysomice: Przebudowa drogi gminnej nr 100626C Kamionki Duże- Kamionki Małe

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557508-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Łysomice, Krajowy numer identyfikacyjny 54250500000, ul. ul. Warszawska 8, 87148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (056) 678 32 22, e-mail sekretariat@lysomice.pl, faks (056) 678 32 22 w.23.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 100626C Kamionki Duże- Kamionki Małe

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-271.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Kamionki Duże mający na celu poprawę parametrów technicznych drogi. Zakres wykonania obejmuje: ? Wzmocnienie konstrukcji, ? Poszerzenie korpusu drogi, ? Utwardzenie nawierzchni drogi gminnej, ? Wykonanie poboczy, ? Remont przepustu, ? Oznakowanie pionowe, ? Przebudowa zjazdów do posesji zamieszkałych (5 szt.), ? Roboty pomiarowe. 1.1.1 ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU 1.1.2 Lokalizacja inwestycji Przebudowa zlokalizowana jest na działkach 214/2 I 228/2 obręb Kamionki Duże.. Na przedmiotowym odcinku droga gminna nie posiada skrzyżowań. Istniejąca droga w miejscowości Kamionki Duże posiada nawierzchnię utwardzoną tłuczniem wapiennym, gruzem, kruszywem kamiennym. Zgodnie z przeprowadzonymi badaniami laboratoryjnymi w celu jej ujednolicenia niezbędna jest stabilizacja spoiwem hydraulicznym, z uwagi na występujące grunty gliniaste zaprojektowano dodatki jonowymienne. 1.1.3 Ukształtowanie terenu Odcinek drogi będący zakresem opracowania zlokalizowany jest w granicach obszaru rozproszonej zabudowy rolnej. Droga gminna od początku opracowania skrzyżowanie z drogą powiatową posiada nawierzchnię w bardzo złym stanie technicznym. Posiada pobocza gruntowe z rowami odparowującymi. Na chwile obecną nawierzchnia drogi gminnej nie posiada prawidłowego przekroju poprzecznego z uwagi na wstępujące przegięcia, zaniżenia nawierzchni. Na terenie objętym opracowaniem nie występuje zadrzewienie kolidujące z przebudową. Lokalnie szerokość korony drogi jest niewystarczająca. 1.1.4 Istniejące uzbrojenie Na terenie objętym inwestycją występuje następująca infrastruktura: ? Infrastruktura telekomunikacyjna ? Infrastruktura wodociągowa ? Infrastruktura energetyczna. W ramach planowanej przebudowy drogi gminnej nie przewiduje się wystąpienia kolizji z w/w infrastrukturą techniczną z uwagi na brak robót wgłębnych. 1.2. ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE Zgodnie z zakresem opracowania i uzgodnieniami z inwestorem założono: ? Na całym odcinku drogi wyrównanie i wzmocnienie podbudowy w celu nadania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych poprzez stabilizację cementem i środkiem hydrofobowym, wykonanie warstw podbudowy pomocniczej z gruzu betonowego i zasadniczej z kruszywa łamanego, Następnie wykonanie warstwy nawierzchni mineralno asfaltową BA AC 16W o gr 5 cm, wykonanie warstwy przeciwspękaniowej z siatki szklano-węglowej i zakończone warstwą ścieralną z BA AC 11 S grubości 4 cm. ? Wykonanie poszerzeń, ? Remont przepustu, ? Wykonanie poboczy, ? Wykonanie zjazdów, ? Wykonanie oznakowania pionowego. 1.2.1 Droga w przekroju poprzecznym Na odcinku planowanej przebudowy odtworzone muszą zostać spadki poprzeczne. Ewentualne korekty w tym zakresie mają jedynie na celu uzyskanie jednolitych przekrojów poprzez nadanie spadków. - daszkowego na odcinkach prostych- 2% - jednospadowego na poboczach - 4 % 1.2.2 Rozwiązanie sytuacyjne Przedmiotowy odcinek drogi o długości 1487 mb posiada 2 łuki kołowych, występują załomy trasy w ilości 9 szt 1.2.3 Projektowana konstrukcja Przeprowadzono odwierty w istniejącej konstrukcji nawierzchni celem określenia grubości poszczególnych warstw. Na podstawie uzgodnień z Inwestorem i analizy istniejącego ruchu zaprojektowano konstrukcję drogi o kategorii ruchu odpowiadającej KR 2. Zgodnie z receptą zaprojektowano stabilizację podbudowy cementem w ilości 10 kg/m2 z dodatkiem płynnego stabilizatora o odpowiednich parametrach chemicznych składający się z mieszaniny kwasów sulfonowych w roztworze kwasu siarkowego z dodatkami uszlachetniającymi, w postaci płynnego koncentratu. Przewidziano następujące przekroje konstrukcyjne: * Konstrukcja nawierzchni drogi ? Warstwa ścieralna z AC 11S wg WT 2 2014 - 4 cm, ? Wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej C60B3ZM, ? Warstwa przeciwspękaniowa z siatki zbrojeniowej z włókien szklano węglowych wstępnie przesączonych asfaltem, ? Warstwa wiążąca z AC 16 W wg WT 2 2014 - 5 cm, ? Wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej C60B3ZM, ? Górna warstwa podbudowy z KŁSM frakcji 2- 31,5 mm gr po zagęszczeniu 8 cm, ? Dolna warstwa podbudowy z gruzu betonowego frakcji 0- 63 mm gr po zagęszczeniu 20 cm, ? Podbudowa pomocnicza z mieszanki gruntu, cementu portlandzkiego, środka jonowymiennego lub środka jonowymiennego hydrofobowego, który jest dyspersją wodną kopolimeru styrenowo-akrylowego wspomagającym odporność na absorbcję kapilarną wody przy minimalnych dodatkach spoiw hydraulicznych i określonych wypełniaczach np. popiołów lotnych lub chlorku wapniowego, dobranych w optymalnych ilościach. * Konstrukcja zjazdów do zabudowań mieszkalnych i działek budowlanych ? Warstwa ścieralna z AC 11S wg WT 2 2014 - 4 cm, ? Wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej C60B3ZM, ? Warstwa wiążąca z AC 16 W wg WT 2 2014 - 5 cm, ? Wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej C60B3ZM, ? Górna warstwa podbudowy z KŁSM frakcji 2- 31,5 mm gr po zagęszczeniu 8 cm, ? Dolna warstwa podbudowy z gruzu betonowego frakcji 0- 63 mm gr po zagęszczeniu 20 cm, ? Podbudowa pomocnicza z mieszanki gruntu, cementu portlandzkiego, środka jonowymiennego lub środka jonowymiennego hydrofobowego, który jest dyspersją wodną kopolimeru styrenowo-akrylowego wspomagającym odporność na absorbcję kapilarną wody przy minimalnych dodatkach spoiw hydraulicznych i określonych wypełniaczach np. popiołów lotnych lub chlorku wapniowego, dobranych w optymalnych ilościach grubości 30 cm. * Konstrukcja pobocza ? Warstwa mieszanki kruszywa wapiennego 0-31,5 mm gr 8 cm, ? Uzupełnienie gruzem betonowym 0-63 mm zmiennej grubości, ? Warstwa z mieszanki gruntu, cementu portlandzkiego, środka jonowymiennego lub środka jonowymiennego hydrofobowego, który jest dyspersją wodną kopolimeru styrenowo-akrylowego wspomagającym odporność na absorbcję kapilarną wody przy minimalnych dodatkach spoiw hydraulicznych i określonych wypełniaczach np. popiołów lotnych lub chlorku wapniowego, dobranych w optymalnych ilościach. 1.2.4 Wykaz zjazdów Zaprojektowane zjazdy w ilości 34 szt., zjazdy do wykonania tylko do posesji zamieszkałych, zabudowanych ( 5 zjazdów). 1.2.5Rozwiązania wysokościowe, Rzędne drogi zostały dostosowane do istniejącej niwelety ( poprawiając i wydłużając odcinki ze spadkami podłużnymi) z niewielką jej korektą. Punkty początkowy i końcowy nawiązano do istniejącej nawierzchni drogi powiatowej. 1.2.6 Odwodnienie : Odwodnienie zrealizowano za pomocą spadków poprzecznych oraz podłużnych drogi do rowów chłonnych. 1.2.7 Zestawienie charakterystycznych ilości ? Długość odcinka - 1487 mb ? Powierzchnia jezdni i zjazdów - 8345 m2 ? Powierzchnia poboczy szerokości 0,75 m- 2230,5 m2 1.3 REJESTR ZABYTKÓW Planowana inwestycja nie leży w strefie konserwatorskiej. 1.4 . WPŁYW EKSPLOATACJI GÓRNICZEJ Obszar objęty opracowaniem nie leży strefie eksploatacji górniczej. 1.5. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OCHRONY ŚRODOWISKA Nowa nawierzchnia bez wyłomów i nierówności wyeliminuje główne źródła emitujące hałas. Wody opadowe w obrębie jezdni, objęte opracowaniem, zostaną skierowane na przyległy teren Negatywnym efektem przebudowy projektowanegoodcinka będą: - Hałas oraz zanieczyszczenia generowane w fazie przebudowy; - Utrudnienia w ruchu w czasie przebudowy; - Powstawanie odpadów w czasie prowadzenia robót. 1.6.GEOTECHNICZNE WARUNKI POSADOWIENIA OBIEKTÓW BUDOWLANYCH Na podstawie oględzin i odwiertów próbnych została określona grupa nośności G-1. W związku z powyższym zaprojektowano konstrukcję jw. 1.7. INFORMACJE I DANE O CHARAKTERZE I CECHACH ISTNIEJĄCYCH I PRZEWIDYWANYCH ZAGROŻEŃ DLA ŚRODOWISKA ORAZ HIGIENY I ZDROWIA UŻYTKOWNIKÓW PROJEKTOWANYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH I ICH OTOCZENIA W ZAKRESIE ZGODNYM Z PRZEPISAMI ODRĘBNYMI. Obiekt został zaprojektowany zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP - sanitarno epidemiologicznymi i obowiązującymi dla obiektów przeznaczonych nastały pobyt ludzi. Zgodnie z klasyfikacją podana w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 24 września 2002 r. w sprawie określenia przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych kryteriów związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięć do sporządzania raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz.U. nr 179, poz. 1490) inwestycja polegająca na PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 100626 C KAMIONKI DUŻE - KAMIONKI MAŁE nie oddziaływuje szkodliwie na środowisko.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233120-6, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1131461.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo- Inżynieryjnego S.A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wapienna 10
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1494000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1494000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2753505.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.