eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej oraz gruntowo-żwirowo-tłuczniowej na terenie Gminy Duszniki.



Ogłoszenie z dnia 2017-12-21

Ogłoszenie nr 500079545-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.

Gmina Duszniki: Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej oraz gruntowo-żwirowo-tłuczniowej na terenie Gminy Duszniki.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Duszniki, Krajowy numer identyfikacyjny 63125836500000, ul. ul. Sportowa 1, 64550 Duszniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 2919075, 2919400, e-mail urzad@duszniki.eu, zamowienia@duszniki.eu, faks 612 919 131.
Adres strony internetowej (url): www.duszniki.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej oraz gruntowo-żwirowo-tłuczniowej na terenie Gminy Duszniki.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRG.271.1.3.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Remont nawierzchni dróg gruntowych poprzez utwardzenie z gruzu ceglano-betonowego w miejscowości Wilkowo, Zakrzewko, Sękowo, Wierzeja, Sędzinko, Grzebienisko, Sędziny (1 223,24 m2). 2) Równanie istniejących dróg gruzowanych i gruntowych o pow. 32 170,00m2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15924.79
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Usługi-Handel -Transport JAN - POL Jan Czepczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Swierkowa
Kod pocztowy: 62-045
Miejscowość: Pniewy
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19587.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19587.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19587.49
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W ogłoszeniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 23681 z dnia 10.02.2017 r. w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis, iż możliwe będzie powtórzenie podobnych robót budowlanych polegających na remoncie dróg do 50 % wartości zamówienia podstawowego, które wynosiło 129207,00 zł netto, tzn. 50 % stanowi kwota 64603,50 zł. Wcześniej podpisano umowę z tego samego artykułu na kwotę 41034,50 zł,a ogłoszenie niniejsze dotyczy zamówienia o wartości 15.924,79 zł. Ponadto informuję, iż wartość zamówień możliwych do realizacji przez Wykonawcę została doliczona do wartości zamówienia przy wszczęciu postępowania przetargu nieograniczonego w dniu 10.02.2017 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.