eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › Ocieplenie i remont pomieszczeń budynku OSP w Rusinowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-12

Ogłoszenie nr 500079131-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.

Gmina Koszęcin: Ocieplenie i remont pomieszczeń budynku OSP w Rusinowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526431-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Koszęcin, Krajowy numer identyfikacyjny 54274100000, ul. ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-34 3576100 w. 120, e-mail koszecin@koszecin.pl, faks 0-34 3576108.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ocieplenie i remont pomieszczeń budynku OSP w Rusinowicach

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie ścian zewnętrznych oraz remont pomieszczeń budynku OSP w Rusinowicach, wraz z ich przebudową oraz remontem istniejących instalacji. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Piaskowej w Rusinowicach, na działce o nr ewid. 500. Podstawowe parametry budynku projektowanego: - powierzchnia zabudowy budynku - 179,10 m2 - wysokość budynku wraz z wieżą - 9,40 m2 - wysokość do kalenicy budynku - 6,64 m2 - powierzchnia użytkowa - 148,01 m2 - kubatura budynku - 1032,08 m3 - liczba kondygnacji - 1 Remont i przebudowa pomieszczeń budynku OSP polegać będzie na: - dociepleniu ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi, - pokryciu ścian zewnętrznych tynkarską wyprawą elewacyjną, - wyburzenie dwóch niewielkich pomieszczeń gospodarczych przylegających do wieży od strony północnej, - zamurowanie otworu drzwiowego w ścianie południowej budynku, - pomniejszenie otworu drzwiowego w ścianie wschodniej wieży, - zamurowanie otworu okiennego w ścianie północnej wieży, - wykonanie otworu i montaż okna w ścianie wschodniej wieży, - wyburzenie dwóch działowych ścian wewnętrznych w części biurowo-socjalnej, - wykonanie nowych działowych ścian wewnętrznych szkieletowch z płyt g-k na podkonstrukcji z profili stalowych, - wykonanie komina wentylacyjnego w pom. 06, - wykonanie wylewki samopoziomującej w części biurowo-socjalnej, - wykonanie gładzi gipsowych, - dwukrotne malowanie pomieszczeń, - wykonanie okładzin z glazury, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniu szkoleniowym, - wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej - wykonanie instalacji sanitarnej - modernizacja instalacji elektrycznej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216121-8


Dodatkowe kody CPV: 45212000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Minimalny okres gwarancji na przedmiot umowy wynosi 3 lata. Gwarancja jest istotnym elementem oferty i nie spełnienie wymogu w zakresie minimalnego 3 letniego okresu gwarancji spowoduje spełnienie przesłanki sprzeczności treści oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Powyższe będzie obligowało Zamawiającego do odrzucenia oferty w której minimalny 3 letni okres gwarancji nie został zaoferowany, jako sprzecznej z SIWZ, w myśl regulacji zawartej w art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 174778.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Budowlana SOL-BUD Mariusz Sobala
Email wykonawcy: aol.bud@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 3c
Kod pocztowy: 42-286
Miejscowość: Koszęcin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 212838.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200053.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212838.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.