Ogłoszenie z dnia 2018-04-11
Ogłoszenie nr 500078756-N-2018 z dnia 11-04-2018 r.
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze: Modernizacja strony internetowej Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze - w ramach projektu Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim" (numer projektu: RPDS.02.01.03-02-0012/16)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 23082149200000,
ul. ul. Jana Kochanowskiego
10,
58500
Jelenia Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
756 473 103, e-mail
bzp@powiat.jeleniogorski.pl, faks
757 526 419.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat.jeleniogorski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja strony internetowej Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze - w ramach projektu Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.272.1.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji strony internetowej Zamawiającego: http://www.powiat.jeleniogorski.pl/ oraz jej dostosowanie do standardu WCAG 2.0 - zgodnie z minimalnymi wymaganiami dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z 12 kwietnia 2012 r. Modernizacji będzie również podlegał układ graficzny strony. 2. Wykonanie przedmiotowego zamówienia jest dofinansowane w 85% ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 - na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr: RPDS.02.01.03-02-0012/16 pn.: "Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim". 3. Celem projektu "Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim", zaplanowanego do realizacji przez Zamawiającego, jest wsparcie rozwoju elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiększenie dostępu zarówno obywateli jak i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych on-line. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę bezpłatnej gwarancji jakości/rękojmi za wady wraz z serwisem gwarancyjnym na przedmiot umowy przez okres minimum 36 miesięcy, liczony od daty zakończenia wdrożenia potwierdzonego protokołem odbioru końcowego, z czasem reakcji serwisu nieprzekraczającym 12 godzin od momentu skutecznego zgłoszenia awarii rozwiązań oraz z czasem usunięcia awarii nie przekraczającym 1 dnia roboczego. 5. Wymagany przez Zamawiającego maksymalny czas reakcji serwisu: 1) 12 godzin - w przypadku reakcji serwisu na awarię; 2) 24 godziny - w przypadku reakcji serwisu na usterkę. 6. Termin realizacji zamówienia - do dnia 23.04.2018 r. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp - Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) - osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Z uwagi na to, że wykonanie usługi, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, wymaga wysokiego poziomu kompetencji w zakresie projektowania i modernizacji strony internetowej oraz jej dostosowania do określonych standardów, a więc dotyczy czynności, które nie zawierają cech stosunku pracy, o których mowa w art. 22 § 1 cytowanej powyżej ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudniania na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. czynności polegających na modernizacji oraz dostosowaniu strony internetowej Zamawiającego do standardu WCAG 2.0., w tym także zmiany układu graficznego strony.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72400000-4
Dodatkowe kody CPV: 72413000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AIONLINE.PL Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29397.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego na Część III zamówienia, polegającą na wykonaniu modernizacji strony internetowej Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze - w ramach projektu Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim, nie została złożona żadna oferta. W dniu 16.03.2018 r. o godz. 10:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: "Zakup licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem rozwiązań informatycznych w ramach projektu Wprowadzenie e-usług publicznych w Powiecie Jeleniogórskim", które było podzielone na trzy części. Z powodu nie wpłynięcia w powyższym terminie żadnej oferty dotyczącej realizacji Części III zamówienia, koniecznym stało się unieważnienie tej części postępowania - zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W związku z powyższym przesłanką do udzielenia niniejszego zamówienia publicznego na realizację przedmiotu zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jest przepis art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
- KPN/16/2024 Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań w zakresie ochrony i bezpieczeństwa pożarowego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
- "REMONT KWATERY OFIAR II WOJNY ŚWIATOWEJ ZLOKALIZOWANEJ NA CMENTARZU KOMUNALNYM PRZY UL. SUDECKIEJ 44 W JELENIEJ GÓRZE (STARY CMENTARZ) - ETAP II"
- MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 IM. WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO W JELENIEJ GÓRZE
- Świadczenie kompleksowej usługi ratowniczej w obiektach zarządzanych przez Spółkę Termy Cieplickie w Jeleniej Górze
- Dostosowanie istniejącego Traktu Porodowego do obowiązujących przepisów i wymogów ze szcz. uwzgl. obsz. porodowego i cięć cesarskich w formule "ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ" wraz z wymianą wyposażenia
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i transmisji danych wraz z serwisem gwarancyjnym w okresie 36 miesięcy wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonicznych, kart SIM oraz modemów
- Przeprowadzenie banerowej kampanii internetowej promującej odnawialne źródła energii
- świadczenie usług na dostęp do sieci Internet Global na okres 12 miesięcy z możliwością wydłużenia do 36 miesięcy.
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.