To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-19
Ogłoszenie nr 500078206-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.
Sztumskie Centrum Kultury: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych robót budowlanych pn.: Utworzenie nowej siedziby Biblioteki Publicznej w Sztumie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618001-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Pełnomocnik zamawiającego: Miasto i Gmina Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, www.sztum.pl, e-mail: zamowienia.publiczne@sztum.pl, tel. (55) 640-63-03, fax. (55) 640-63-00
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sztumskie Centrum Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 17035212900000,
ul. ul. Reja
13,
82400
Sztum, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
055 277 23 06, e-mail
sck@data.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.sztum.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych robót budowlanych pn.: Utworzenie nowej siedziby Biblioteki Publicznej w Sztumie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.271.23.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonywaniem robót budowlanych związanych przebudową, rozbudową, nadbudową i zmianą sposobu użytkowania budynku usługowego na Bibliotekę Publiczną, jako Forum Integracji Miejskiej "KWADRO". 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Budynek: 1) Niezbędne prace rozbiórkowe elementów budynku i instalacji wewnętrznych (stropodachy, części stropów, schodów i ścian, elementów elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej, konstrukcji i pokrycia dachu itp.), 2) Zabezpieczenie istniejącej konstrukcji budynku oraz budowę nowych elementów konstrukcyjno - architektonicznych (ściany, stropy, schody, dachy, antresola nad projektowaną salą biblioteczną itp.), 3) Montaż nowych dachów wraz z konstrukcją i obróbkami blacharskimi, 4) Nowy układ funkcjonalny (nowe ściany działowe, nowa stolarka) i aranżacyjny pomieszczeń w budynku, 5) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 6) Montaż projektowanych elementów architektonicznych (balustrady, maszty flagowe mocowane do elewacji, posadzki, sufity podwieszane, parapety, wycieraczki itp.), 7) Montaż windy wraz z obudową, 8) Montaż armatury, 9) Budowę pomieszczenia śmietnika wyposażonego w wentylację grawitacyjną, kratkę ściekową i punkt czerpania wody, 10) Ocieplenie budynku, 11) Prace instalacyjne - montaż nowej instalacji wod-kan., c.o., c.t., wentylacyjnej, elektrycznej i teletechnicznej, 12) Instalacje elektryczne i teletechniczne, 13) Prace wykończeniowe, tynkarskie i malarskie, wykończenie posadzek i schodów wewnętrznych, 14) Wykonanie pionowego szyldu z neonem, 15) Opracowanie instrukcji użytkowania Obiektu, 16) Opracowanie i wykonanie planu ewakuacji budynku wraz z uzgodnieniem z Powiatową Strażą Pożarną, 17) Przeprowadzenie szkoleń dla personelu zamawiającego w zakresie obsługi obiektu, w tym w szczególności szkoleń w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń. Teren przyległy do budynku: 1) Wymianę nawierzchni chodnika na działce drogowej przy budynku, 2) Budowę ciągów pieszo-jezdnych wzdłuż budynku, 3) Przebudowę istniejących oraz budowę nowych schodów i pochylni przy wejściach do budynku, 4) Przebudowę części istniejącego ogrodzenia oraz budowa nowego wraz z montażem bramy wjazdowej, furtki i szlabanu systemowego ręcznego półautomatycznego, 5) Montaż pylonu informacyjnego wraz z kablem zasilającym, 6) Budowę nowego, zewnętrznego odcinka instalacji elektroenergetycznej, od projektowanego złącza kablowego, 7) Obsianie trawą, 8) Wykonanie i zamontowanie banneru z wizualizacją zaprojektowanej inwestycji na czas realizacji inwestycji. Lokalizacja do uzgodnienia z Zamawiającym i Pełnomocnikiem Zamawiającego. 3. Ostateczny wybór kolorów i odcieni materiałów wykończeniowych nastąpi w ramach nadzoru autorskiego po przedstawieniu próbek poszczególnych materiałów. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) opracowana przez: SML Inżynierowe i Architekci z Sopotu, z których treścią Wykonawca oświadcza, iż się zapoznał oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający posiada pozwolenia na budowę nr 129/2015 z dnia 27.07.2015r. ze zmianami. 6. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do kalkulacji oferty. 7. UWAGA: Realizacja przedmiotu zamówienia wykonywana będzie przy obiektach czynnych. Należy przewidzieć prowadzenie prac budowlanych przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację. Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych. 8. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 9. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. 10. Dokumentacja projektowa do wglądu na stronie internetowej www.bip.sztum.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne) z przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pn. "Utworzenie nowej siedziby Biblioteki Publicznej w Sztumie" 11. Do obowiązków Wykonawcy należą wszystkie czynności określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie oraz w projekcie umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
76593.99
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Projektowych Janusz Winnicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem dotyczącym przebudowy dróg powiatowych w gminie Stary Targ, w gm. Dzierzgoń, w gm. Mikołajki Pomorskie oraz mieście Sztum
- Dostawa produktów nabiałowych, jaj spożywczych oraz margaryny
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3122G w gminie Stary Dzierzgoń
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Typu AquaPrim-SRB w Jeziorach Dolnych na terenie Gminy Brody
- Ułożenie światłowodów w istniejącej kanalizacji teletechnicznej - kontynuacja (lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.