eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › 1.Bezgotówkowy zakup paliw w systemie kart paliwowych dla pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych, maszyn i urządzeń 2.Dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-18

Ogłoszenie nr 500076823-N-2017 z dnia 18-12-2017 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.: 1.Bezgotówkowy zakup paliw w systemie kart paliwowych dla pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych, maszyn i urządzeń 2.Dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626135-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 37034696700000, ul. Brzegi Dolne 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 461-10-86, e-mail sekretariat@mpgk-ustrzyki.pl, faks 13 461-10-86.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk-ustrzyki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spólka Gminna 100%

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

1.Bezgotówkowy zakup paliw w systemie kart paliwowych dla pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych, maszyn i urządzeń 2.Dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych, maszyn i urządzeń Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych, w systemie kart paliwowych oraz dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych do naziemnego zbiornika na ON o pojemności 5000 litrów. 1. Zamówienie obejmuje zakup paliw w dwóch pakietach: 1/ Pakiet 1 - Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych, maszyn i urządzeń Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych, w systemie kart paliwowych - Oleju napędowego w szacunkowej ilości: 20.000 l; - Benzyny bezołowiowej -etylina 95 w szacunkowej ilości: 2.500 l. b) Określone ilości paliw są ilościami szacunkowymi mogą różnić się o plus, minus 5% w zależności od panujących warunków atmosferycznych, szczególnie w okresie zimowym. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianom, na które Zamawiający nie ma wpływu a wynikają one z niemożliwej do przewidzenia ilości wyjazdów pojazdów w celu realizacji usług. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu umowy, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. c) Tankowanie paliw odbywać się będzie całodobowo w stacjach paliwowych Wykonawcy na terenie całego kraju. d) W związku z koniecznością utrzymania pełnej gotowości pojazdów wykonujących usługi w szczególności w okresie zimowym oraz pracujących w systemie zmianowym wymagane jest, by całodobowa stacja paliw znajdowała się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, i umożliwiała tankowanie zapotrzebowanego w SIWZ asortymentu przez 24 godziny na dobę, a w przypadku zamknięcia najbliższej stacji następna najbliższa stacja nie może być oddalona dalej niż 25 km. e) Pobranie paliw polegać będzie na sukcesywnym tankowaniu pojazdów i maszyn Zamawiającego wyłącznie do zbiornika pojazdu. Tankowanie paliw do oznakowanych kanistrów dla sprzętu technologicznego nieopuszczającego terenu siedziby Zamawiającego realizowane będzie na zasadzie karty paliwowej. f) Jakość oferowanych paliw powinna spełniać wymogi zawarte w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, nr 0, poz. 1680). g) Forma rozliczenia za pobrane paliwo: - Bezgotówkowa w systemie elektronicznych kart paliwowych Wykonawcy (cena za 1 l na dystrybutorze w danym dniu minus stały upust). - Faktura VAT zbiorcza za okres rozliczeniowy, płatna przelewem. - Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. - Termin płatności - co najmniej 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę VAT Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty jej wystawienia wraz z zestawieniem ewidencji wydanego paliwa zawierającego co najmniej: datę tankowania, stację, nr rejestracyjny tankowanego pojazdu, ilość, rodzaj, cenę i wartość paliwa oraz wielkość zastosowanego upustu. 2/ Pakiet 2 - Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych do naziemnego zbiornika na ON o pojemności 5000 litrów w ilości 80 000 l, w tym 10 000 l oleju arktycznego (dostarczanego w okresie niskich temperatur) dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych. Jest to systematyczna dostawa z zapełnieniem jednego zbiornika naziemnego o pojemności 5000 l znajdującego się przy ulicy Przemysłowej 20J (Stacja Segregacji Odpadów Komunalnych) w Ustrzykach Dolnych. a/ Określona ilość oleju napędowego jest ilością szacunkową i może różnić się o plus, minus 10% w zależności od panujących warunków atmosferycznych, szczególnie w okresie zimowym. W okresie trwania umowy prognozowana ilość oleju napędowego może ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu a wynikać ona może z niemożliwej do przewidzenia ilości wyjazdów pojazdów w celu realizacji usług. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu umowy, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. b/ Zatankowanie zbiornika może odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. c/ Dostawa do zbiornika odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie cyklicznie do dwóch razy w miesiącu na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego (wysłane faxem lub e-mailem na adres wykonawcy) w przeciągu 2 dni od daty zgłoszenia. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą pojazdami wyposażonymi w legalizowane przepływomierze (dystrybutor paliwa) oraz wymagane przepisami urządzenia do bezpiecznego przetaczania paliwa na miejscu dostawy. d/Jakość oferowanych paliw powinna spełniać wymogi zawarte w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, nr 0, poz. 1680). e/Do każdej dostawy wykonawca zobowiązany jest załączyć atest/oświadczenie producenta, potwierdzający spełnienie wymogów: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. z 2014, poz. 1728 ze zm.); 2) Polskiej Normy PN-EN 590:2006, a w zakresie temperatury zapłonu wymagania jakościowe dla paliw ciekłych wg rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680); 3) Właściwych obowiązujących polskich i europejskich norm, w tym normy PN-EN 590 (Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań). 4) Zamawiający może sprawdzić wyrywkowo jakość dostarczonego oleju napędowego. f) Po każdej dostawie sporządzony zostanie protokół dostawy, podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, będący podstawą do wystawienia faktury.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09133400-8


Dodatkowe kody CPV: 09132100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1.Bezgotówkowy zakup paliw w systemie kart paliwowych dla pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych, maszyn i urządzeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKN ORLEN Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chemików 7
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 101850.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2. Dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 276800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARGE Paliwa Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wielicka 22A
Kod pocztowy: 30-552
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 276800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 276800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 276800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.