To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-18
Ogłoszenie nr 500076607-N-2017 z dnia 18-12-2017 r.
Zespół Miejskich Przedszkoli nr 1: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616906-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Miejskich Przedszkoli nr 1, Krajowy numer identyfikacyjny 36205616400000,
ul. Ul. Wolności
43,
41700
Ruda Śląska, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 248 12 68, e-mail
mp7@poczta.onet.pl, faks
32 248 12 68.
Adres strony internetowej (url): www.zmp1.bipinfo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PLACÓWKA OŚWIATOWA SAMORZĄDU RUDA ŚLĄSKA
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZMP1.2701.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe pogrupowane zostały w następujące części - pakiety: 1) różne art. spożywcze,(pieczywo, warzywa i owoce, nabiał i tłuszcze, ryba) 2) mięso, wędliny Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie rano, zawsze w godzinach od 6.00 do 7.30, przy czym do magazynu przy ul. Wolności 43 do godz. 7.00 każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia (pisemnie, faksem lub telefonicznie), określającego ilość oraz rodzaj artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego Zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej, w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej., najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia. Każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy, jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się, iż podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w zależności od faktycznych potrzeb co oznacza, że podane ilości mogą ulec zmianie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 03100000-2, 03200000-3, 15100000-9, 15200000-0, 15300000-1, 15400000-2, 15500000-3, 15600000-4, 15800000-6, 15900000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet różne produkty spożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
175053.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKLEP WIELOBRANŻOWY BEATA IWANIAK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
174655.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet mięso i wędliny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKLEP WIELOBRANŻOWY BEATA IWANIAK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42321.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Murki kultowe - jak nowe. Modernizacja małej architektury znajdującej się przy alei pieszo - rowerowej w Bykowinie i w jej otoczeniu"
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.
- Aktualizacja dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania pn. "Drogi dojazdowe do zbytych nieruchomości mieszkalnych" (3 części).
- Eksperymentalny plac zabaw z interaktywnymi stanowiskami na terenie Szkoły Podstawowej nr 21 ul. Tunkla 125 w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Zakup i dostawa dwumonitorowych zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny"
- Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jajek
- "Dostawa artykułów spożywczych"(12.2024.)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół im . Wincentego Witosa w Zarzeczu - II połowa 2024 r. - postępowanie powtórzone
- DOSTAWA PRZETWORÓW, PRZYPRAW I RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.