eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bledzew › Zakup i dostawa fabrycznie nowego rolniczego ciągnika kołowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-15

Ogłoszenie nr 500076136-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.

Urząd Gminy Bledzew: Zakup i dostawa fabrycznie nowego rolniczego ciągnika kołowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618048-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Bledzew, Krajowy numer identyfikacyjny 53393700000, ul. ul. Kościuszki 16, 66350 Bledzew, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 743 66 10, e-mail poczta@bledzew.pl, faks 095 743 66 11.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bledzew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego rolniczego ciągnika kołowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.GR.271.30.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakup i dostawa fabrycznie nowego rolniczego ciągnika kołowego w ilości 1 sztuka. Rok pro-dukcji 2016 do 2017. 2. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności z do-puszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części zamiennych i instrukcję w j. polskim. 3. Dostawa na koszt wykonawcy pod adres ul. Tadeusza Kościuszki 35, 66- 350 Bledzew z pełni zatankowanym zbiornikiem paliwa. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: I. Silnik: 1) Wysokoprężny z turbosprężarką o mocy w przedziale od 100 do125 KM, 2.Liczba cy-lindrów - min. - 4, pojemność od 3400 cm3 do 5000 cm3. Norma emisji spalin min. STAGE 3B II. Napęd: 1) Ilość biegów przód/tył minimum 12/ 12, napęd na 4 koła z możliwością włączenia i wyłączenia z kabiny kierowcy, załączany elektrohydraulicznie. 2) Przednia oś napędzana, ze wspomaganiem, osłony wałka napędu przedniej osi. 3) Wybór trybu jazdy przód/tył bez użycia sprzęgła. 4) Skrzynia biegów synchronizowana. III. Układ hamulcowy: 1) Tarcze hamulcowe chłodzone olejem. 2) Układ hamulcowy pneumatyczny do przyczepy dwu i jednoobwodowy. IV. Układ hydrauliczny: 1) Minimum 3 pary gniazd hydrauliki zewnętrznej. 2) Tylny TUZ - kategoria zaczepu II, min. 2000 kg. 3) Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego. 4) Przedni TUZ o udźwigu min. 1000 kg + 3 pary wyjść hydraulicznych. V. WOM: 1) Przedni i tylny WOM. 2) Trzy prędkości tylnego WOM 540/540E/1000. 3) Prędkość przedniego WOM 1000 obr./ min. VI. Kabina: 1) Uchylne szyby tylna i boczna. 2) Na dachu kabiny lampa sygnalizacyjna błyskowa koloru żółtego. 3) Dwa przednie światła robocze + 4 tylne. 4) Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie. 5) Dodatkowe siedzenie dla pasażera z pasami bezpieczeństwa. 6) Hałas w kabinie nie większy niż 80 dB. 7) Klimatyzacja, ogrzewanie i wentylacja powietrza wlotowego w kabinie. 8) Drzwi otwierane z prawej i lewej strony. 9) Dwa lusterka zewnętrzne.10.Instalacja radiowa z radiem. VII. Pozostałe parametry i wyposażenie ciągnika: 1) Masa ciągnika - min. 4000 kg, 2) Wahliwy, górny zaczep rolniczy, 3) Dolny zaczep typu hitch na wysokości 400 mm 4) Błotniki przednie 5) Gaśnica. 6) Trójkąt ostrzegawczy. 7) Trójkąt awaryjny. VIII. Warunki pozostałe: 1) Oferowany pojazd powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się nowy ciągnik powystawowy. 2) Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formal-ności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części i instrukcję obsługi w j. polskim w wersji papierowej. 3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na min. 12 do 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo - odbiorczego. 4) W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i czę-ści zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca. 5) Wykonawca powinien zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny. 6) Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji mają być świadczone w miejscu postoju ciągnika: a) maksymalny czas reakcji serwisu z przedstawieniem propozycji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia do 24 godzin, b) wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy, c) Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad pojazdu, które ujawniły się w okresie gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 3 dni. 7) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca powinien dołączyć do oferty katalog i foldery z opisem tech-nicznym oferowanego ciągnika zawierającego wymagane przez Zamawiającego pa-rametry techniczne. 8) Koszt transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 9) Wynagrodzenie za zakupiony ciągnik wraz z dostawą pod adres: ul. Kościuszki 35, 66-350 Bledzew obejmuje koszt zakupionego ciągnika z dostawą pod w/w adres i in-nych niezbędnych kosztów wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 16.70.00.00 - Ciągniki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 190000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOMUNALNY.PL S.C. P.PAWLAK, S.MIKOŁAJCZAK
Email wykonawcy: komunalny.pl@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Szkolna 1a
Kod pocztowy: 63-023
Miejscowość: Solec Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 233700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 233700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298890.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający wybrał Wykonawce którego oferta była najkorzystniejsza. Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu, Wykonawca uzyskał najwyższą liczbę punktów przyznawanych w kryteriach oceny ofert.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.