eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Rewitalizacja gmachu Bytomskiego Centrum Kultury III etap - Rewitalizacja gmachu

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-12

Ogłoszenie nr 500073868-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.

Bytom:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 561587-N-2017
Data: 28/11/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Bytomskie Centrum Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 27253516000000, ul. pl. Karin Stanek 1, 41902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 389-31-09/10, e-mail d.kwasnik@becek.pl, faks 32 387-06-68.
Adres strony internetowej (url): http://www.bck.bytom.bip-gov.info.pl/bip/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu pod nazwą "Rewitalizacja gmachu Bytomskiego Centrum Kultury III etap", którego elementami są następujące zadania: 1) zadanie 1 - sala kinowa na I piętrze 2) zadanie 2 - garderoba/sala wielofunkcyjna na II piętrze 3) zadanie 3 - salka na II piętrze 4) zadanie 4 - zaplecze sceniczne 5) zadanie 6 - zabezpieczenie pożarowe 6) zadanie 7 - baszta 7) zadanie 8 - dach 8) zadanie 9 - termoizolacja poniżej poziomu gruntu 9) zadanie 10 - elewacje 10) zadanie 12 - schody ewakuacyjne 11) zadanie 13 - windy oraz remont pomieszczeń 12) modernizacja mechaniki sceny 13) nagłośnienie Sali ToTu 14) oświetlenie sceniczne 2. Przedmiot zamówienia i tym samym postępowanie podzielone zostało na dwie części: a) część 1 zwana "Roboty budowlane" obejmuje zakres projektów zagospodarowania terenu, architektonicznego, konstrukcji, instalacji sanitarnych z następujących zadań: 1) zadanie 1 - sala kinowa na I piętrze 2) zadanie 2 - garderoba/sala wielofunkcyjna na II piętrze 3) zadanie 3 - salka na II piętrze 4) zadanie 4 - zaplecze sceniczne 5) zadanie 6 - zabezpieczenie pożarowe 6) zadanie 7 - baszta 7) zadanie 8 - dach 8) zadanie 9 - termoizolacja poniżej poziomu gruntu 9) zadanie 10 - elewacje 10) zadanie 12 - schody ewakuacyjne 11) zadanie 13 - windy oraz remont pomieszczeń Zamówienie obejmuje roboty budowlane i adaptacyjne: 1) Roboty budowlane zewnętrzne: a) remont elewacji budynku: oczyszczenie, naprawa, malowanie, montaż żaluzji i logotypów, b) remont dwóch ciągów schodów zewnętrznych jako schodów ewakuacyjnych oraz wykonanie nowego ciągu, c) roboty termomodernizacyjne: ca) izolację ścian poniżej terenu i piwnic, w tym wykonanie: - izolacji pionowej przeciwilgociowej; - poziomej przepony hydrofobowej ścian piwnic preparatem hydrofobizującym; - niezbędnego remontu i wykończenia posadzki, ścian, sufitów i schodów piwnic. cb) remont stropodachu baszty i dachu. 2) Roboty budowlane wewnętrzne: a) wykonanie podnośnika nożycowego pionowego jako transportu do magazynów piwnicznych, b) prace remontowe wewnątrz budynku (wykonanie ścian działowych, wymian podłóg, sufitów, stolarki): - połączenie pomieszczeń biurowych II piętra i garderób na zasceniu; - remont sali baletowej, przygotowanie do przekształcenia jej w sale audiowizualną (w tym: roboty remontowe, stopa fundamentowa, dostawa i montaż ekranu, nagłośnienia, konfiguracja projektora, półka na projektor; wykonanie konstrukcja stalowa pod widownię, balustrady,), dostosowaniem do wymogów p.poż. z uwzględnieniem klatki ewakuacyjnej i wymianą stropu - odtworzenie pomieszczeń pod stropem sali baletowej z ich wykończeniem; - przebudowa wewnętrznej klatki schodowej przy scenie do wysokości II piętra wraz z przebudową antresoli, w tym: remont schodów; - przystosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym montaż windy oraz dźwigu osobowego i wind przyschodowych; 3) Roboty instalacyjne: a) dostosowanie do wymogów bezpieczeństwa p.poż., w tym: zabezpieczenia ścian środkami ognioochronnymi, niezbędne przebudowy ścian do odporności ogniowej EI60, wyposażenie drzwi wyjść ewakuacyjnych w dźwignie antypaniczne, baszty oraz klatki bocznej w samoczynne urządzenia oddymiające oraz stropodachu głównej klatki schodowej w 3 klapy dymowe, zamknięcie pomieszczeń dostępnych z korytarza na I piętrze, parterze holu głównej klatki schodowej oraz z klatek schodowych KS1, KS2 w drzwi EI30; b) remont instalacji ciepłowniczej, wod.-kan., wentylacji i klimatyzacji.; b) część 2 zwana "Roboty elektryczne" obejmuje zakres projektów instalacji elektrycznej silnoprądowej oraz niskoprądowej a także remont i modernizację sali widowiskowej dotyczące następujących zadań: 1) zadanie 1 - sala kinowa na I piętrze 2) zadanie 2 - garderoba/sala wielofunkcyjna na II piętrze 3) zadanie 3 - salka na II piętrze 4) zadanie 10 - elewacje 5) zadanie 12b - schody ewakuacyjne 6) zadanie 13 - windy oraz remont pomieszczeń oraz remont i modernizację sali widowiskowej: 7) modernizacja mechaniki sceny 8) nagłośnienie Sali ToTu 9) oświetlenie sceniczne Zamówienie obejmuje roboty: - roboty instalacyjne: a) remont instalacji elektrycznych silnoprądowych i niskoprądowych, przeciwpożarowej; b) dostosowanie do wymogów bezpieczeństwa p.poż., w tym: modernizacja systemu p.poż., wykonanie instalacji p.poż. z hydrantami, c) montaż opraw oświetleniowych i gniazd, okablowanie - remont sali baletowej, przygotowanie do przekształcenia jej w sale audiowizualną (w tym: dostawa i montaż ekranu, nagłośnienia, konfiguracja projektora, półka na projektor; - modernizację sali widowiskowej obejmujące: modernizację mechaniki sceny (m.in. modernizacja ręcznych mostów oświetleniowych oraz sztankietów dekoracyjnych, montaż wciągarki łańcuchowej wraz podkonstrukcją, sterownikami, zespołem napędowym oraz instalacją zasilającą, instalacje sygnałowe i elektryczne na mostach), nagłośnienie (m.in. nagłośnienie FOH, instalowanie głośników zewnętrznych 2 kierunkowych i jednokierunkowych na konstrukcji stalowej, instalacja głośników odsłuchowych, konsoli mikserskich oraz wzmacniaczy, montaż szaf dystrybucyjnych, montaż systemów bezprzewodowych, mikrofony, nadajniki, szafy dystrybucyjne 19", system akumulatorów, wykonanie przyłączy sygnałowych - okablowanie sygnałowe), instalacja oświetlenia scenicznego (m.in. wykonanie instalacji elektrycznej, okablowanie strukturalne, system sterowania DMX , DIMMERY) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej: 1) Projekcie Budowlanym, 2) Przedmiarach, 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych, 4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot. dla części 1 postępowania "Roboty budowlane" 4. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kategoria główna 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane 45 10 00 00 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę 45 20 00 00 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenie kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45 40 00 00 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45 33 00 00 - 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 5. Wykonawca zobowiązany jest: a) udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia, liczonych od dnia odbioru końcowego robót; b) zaoferować karę umowną za każdy dzień opóźnienia w dotrzymaniu terminu wykonania zamówienia w przedziale od 1.000,00 zł do 3.000,00 zł 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane wymienione w przedmiarze, takie jak np. roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, betoniarskie, rozbiórkowe i wykończeniowe, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w postanowieniach umownych. 7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 4a do siwz. dla części 2 postępowania - "Rewitalizacja gmachu" 8. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kategoria główna 45 31 00 00 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne 45 31 56 00 - 4 Instalacje niskiego napięcia 45 31 55 00 - 3 Instalacje średniego napięcia 45 31 11 00 - 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45 31 60 00 - 5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 32 34 23 00 - 5 Mikrofony i zestawy głośnikowe 31 50 00 00 - 1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 51 11 00 00 - 6 Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 9. Wykonawca zobowiązany jest: a) udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia, liczonych od dnia odbioru końcowego robót; b) zaoferować karę umowną za każdy dzień opóźnienia w dotrzymaniu terminu wykonania zamówienia w przedziale od 1.000,00 zł do 3.000,00 zł 10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane wymienione w przedmiarze, takie jak np. roboty elektryczne, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w postanowieniach umownych. 11. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 4b do siwz.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu pod nazwą "Rewitalizacja gmachu Bytomskiego Centrum Kultury III etap", którego elementami są następujące zadania: 1) zadanie 1 - sala kinowa na I piętrze 2) zadanie 2 - garderoba/sala wielofunkcyjna na II piętrze 3) zadanie 3 - salka na II piętrze 4) zadanie 4 - zaplecze sceniczne 5) zadanie 6 - zabezpieczenie pożarowe 6) zadanie 7 - baszta 7) zadanie 8 - dach 8) zadanie 9 - termoizolacja poniżej poziomu gruntu 9) zadanie 10 - elewacje 10) zadanie 12 - schody ewakuacyjne 11) zadanie 13 - windy oraz remont pomieszczeń 12) modernizacja mechaniki sceny 13) nagłośnienie Sali ToTu 14) oświetlenie sceniczne 2. Przedmiot zamówienia i tym samym postępowanie podzielone zostało na dwie części: a) część 1 zwana "Roboty budowlane" obejmuje zakres projektów zagospodarowania terenu, architektonicznego, konstrukcji, instalacji sanitarnych z następujących zadań: 1) zadanie 1 - sala kinowa na I piętrze 2) zadanie 2 - garderoba/sala wielofunkcyjna na II piętrze 3) zadanie 3 - salka na II piętrze 4) zadanie 4 - zaplecze sceniczne 5) zadanie 6 - zabezpieczenie pożarowe 6) zadanie 7 - baszta 7) zadanie 8 - dach 8) zadanie 9 - termoizolacja poniżej poziomu gruntu 9) zadanie 10 - elewacje 10) zadanie 12 - schody ewakuacyjne 11) zadanie 13 - windy oraz remont pomieszczeń Zamówienie obejmuje roboty budowlane i adaptacyjne: 1) Roboty budowlane zewnętrzne: a) remont elewacji budynku: oczyszczenie, naprawa, malowanie, montaż żaluzji i logotypów, b) remont dwóch ciągów schodów zewnętrznych jako schodów ewakuacyjnych oraz wykonanie nowego ciągu, c) roboty termomodernizacyjne: ca) izolację ścian poniżej terenu i piwnic, w tym wykonanie: - izolacji pionowej przeciwilgociowej; - poziomej przepony hydrofobowej ścian piwnic preparatem hydrofobizującym; - niezbędnego remontu i wykończenia posadzki, ścian, sufitów i schodów piwnic. cb) remont stropodachu baszty i dachu. 2) Roboty budowlane wewnętrzne: a) wykonanie podnośnika nożycowego pionowego jako transportu do magazynów piwnicznych, b) prace remontowe wewnątrz budynku (wykonanie ścian działowych, wymian podłóg, sufitów, stolarki): - połączenie pomieszczeń biurowych II piętra i garderób na zasceniu; - remont sali baletowej, przygotowanie do przekształcenia jej w sale audiowizualną (w tym: roboty remontowe, stopa fundamentowa, wykonanie konstrukcja stalowa pod widownię, balustrady,), dostosowaniem do wymogów p.poż. z uwzględnieniem klatki ewakuacyjnej i wymianą stropu - odtworzenie pomieszczeń pod stropem sali baletowej z ich wykończeniem; - przebudowa wewnętrznej klatki schodowej przy scenie do wysokości II piętra wraz z przebudową antresoli, w tym: remont schodów; - przystosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym montaż windy oraz dźwigu osobowego i wind przyschodowych; 3) Roboty instalacyjne: a) dostosowanie do wymogów bezpieczeństwa p.poż., w tym: zabezpieczenia ścian środkami ognioochronnymi, niezbędne przebudowy ścian do odporności ogniowej EI60, wyposażenie drzwi wyjść ewakuacyjnych w dźwignie antypaniczne, baszty oraz klatki bocznej w samoczynne urządzenia oddymiające oraz stropodachu głównej klatki schodowej w 3 klapy dymowe, zamknięcie pomieszczeń dostępnych z korytarza na I piętrze, parterze holu głównej klatki schodowej oraz z klatek schodowych KS1, KS2 w drzwi EI30; b) remont instalacji ciepłowniczej, wod.-kan., wentylacji i klimatyzacji.; b) część 2 zwana "Roboty elektryczne" obejmuje zakres projektów instalacji elektrycznej silnoprądowej oraz niskoprądowej a także remont i modernizację sali widowiskowej dotyczące następujących zadań: 1) zadanie 1 - sala kinowa na I piętrze 2) zadanie 2 - garderoba/sala wielofunkcyjna na II piętrze 3) zadanie 3 - salka na II piętrze 4) zadanie 10 - elewacje 5) zadanie 12b - schody ewakuacyjne 6) zadanie 13 - windy oraz remont pomieszczeń oraz remont i modernizację sali widowiskowej: 7) modernizacja mechaniki sceny 8) nagłośnienie Sali ToTu 9) oświetlenie sceniczne Zamówienie obejmuje roboty: - roboty instalacyjne: a) remont instalacji elektrycznych silnoprądowych i niskoprądowych, przeciwpożarowej; b) dostosowanie do wymogów bezpieczeństwa p.poż., w tym: modernizacja systemu p.poż., wykonanie instalacji p.poż. z hydrantami, c) montaż opraw oświetleniowych i gniazd, okablowanie - remont sali baletowej, przygotowanie do przekształcenia jej w sale audiowizualną (w tym: dostawa i montaż ekranu, nagłośnienia, konfiguracja projektora, półka na projektor; - modernizację sali widowiskowej obejmujące: modernizację mechaniki sceny (m.in. modernizacja ręcznych mostów oświetleniowych oraz sztankietów dekoracyjnych, montaż wciągarki łańcuchowej wraz podkonstrukcją, sterownikami, zespołem napędowym oraz instalacją zasilającą, instalacje sygnałowe i elektryczne na mostach), nagłośnienie (m.in. nagłośnienie FOH, instalowanie głośników zewnętrznych 2 kierunkowych i jednokierunkowych na konstrukcji stalowej, instalacja głośników odsłuchowych, konsoli mikserskich oraz wzmacniaczy, montaż szaf dystrybucyjnych, montaż systemów bezprzewodowych, mikrofony, nadajniki, szafy dystrybucyjne 19", system akumulatorów, wykonanie przyłączy sygnałowych - okablowanie sygnałowe), instalacja oświetlenia scenicznego (m.in. wykonanie instalacji elektrycznej, okablowanie strukturalne, system sterowania DMX , DIMMERY) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej: 1) Projekcie Budowlanym, 2) Przedmiarach, 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych, 4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot. dla części 1 postępowania "Roboty budowlane" 4. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kategoria główna 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane 45 10 00 00 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę 45 20 00 00 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenie kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45 40 00 00 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45 33 00 00 - 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 5. Wykonawca zobowiązany jest: a) udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia, liczonych od dnia odbioru końcowego robót; b) zaoferować karę umowną za każdy dzień opóźnienia w dotrzymaniu terminu wykonania zamówienia w przedziale od 1.000,00 zł do 3.000,00 zł 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane wymienione w przedmiarze, takie jak np. roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, betoniarskie, rozbiórkowe i wykończeniowe, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w postanowieniach umownych. 7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 4a do siwz. dla części 2 postępowania - "Rewitalizacja gmachu" 8. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kategoria główna 45 31 00 00 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne 45 31 56 00 - 4 Instalacje niskiego napięcia 45 31 55 00 - 3 Instalacje średniego napięcia 45 31 11 00 - 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45 31 60 00 - 5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 32 34 23 00 - 5 Mikrofony i zestawy głośnikowe 31 50 00 00 - 1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 51 11 00 00 - 6 Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 9. Wykonawca zobowiązany jest: a) udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia, liczonych od dnia odbioru końcowego robót; b) zaoferować karę umowną za każdy dzień opóźnienia w dotrzymaniu terminu wykonania zamówienia w przedziale od 1.000,00 zł do 3.000,00 zł 10. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane wymienione w przedmiarze, takie jak np. roboty elektryczne, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w postanowieniach umownych. 11. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 4b do siwz.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2017-12-14, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2017-12-18, godzina: 09:00

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.