eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubenia › Przebudowa Sali Widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lubeni w ramach projektu "Zachowanie dziedzictwa kulturowego oraz wsparcie instytucji kultury na terenie ROF - Gmina Lubenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-12

Ogłoszenie nr 500073612-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.

Gmina Lubenia: Przebudowa Sali Widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lubeni w ramach projektu "Zachowanie dziedzictwa kulturowego oraz wsparcie instytucji kultury na terenie ROF - Gmina Lubenia

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Reginalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607686-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500057831-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubenia, Krajowy numer identyfikacyjny 69058212800000, ul. Lubenia 131, 36042 Lubenia, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 8503914, 8755096, e-mail b.baran@lubenia.pl, faks 178 755 099.
Adres strony internetowej (url): www.bip.lubenia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Sali Widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury w Lubeni w ramach projektu "Zachowanie dziedzictwa kulturowego oraz wsparcie instytucji kultury na terenie ROF - Gmina Lubenia

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271/20/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu drzwiowego między sceną sali a holem oraz stopni, wymiana stolarki drzwiowej (2 sztuki) - drzwi wejściowych do sali widowiskowej z szatni oraz z holu, demontaż części aranżacji sceny - rozbiórka ścian działowych, wykonanie nowej aranżacji sceny, zmiana kształtu i wielkości podestu sceny oraz przebudowa elementów wykończeniowych w zakresie: wymiany warstwy wykończeniowej posadzki sali i sceny, wymiany obudowy ścian z MDF na obudowę akustyczną, wykonania sufitu akustycznego wraz z oświetleniem zintegrowanym, montażu rolet zaciemniających na oknach sali widowiskowej, wykonanie odgrzybiania ścian sali widowiskowej, szpachlowania, gruntowania oraz malowania pomieszczenia szatni oraz wykonania nowej aranżacji, wymiany parapetów na konglomeratowe, wykonanie obudowy grzejników, instalacja systemu zawieszania obrazów na ścianach sali widowiskowej. Z zakresu branży sanitarnych budowa instalacji chłodzenia, wymiana grzejników na płytowe wraz z dostosowaniem wnęk w ścianach, montaż maskownic na grzejniki oraz branża instalacji elektrycznych: wymiana oświetlenia głównego sali oraz montaż techniki scenicznej obejmującej oświetlenie, kurtyny, lambrekiny, wykonanie sieci LAN dla obsługi oświetlenia scenicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45110000-1, 45210000-2, 45320000-6, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45111300-1, 45211350-7, 45262300-4, 45262320-0, 45262321-7, 45262500-6, 45323000-7, 45421000-4, 45421100-5, 45421146-9, 45432000-4, 45432110-8, 45432114-6, 45432120-1, 45432130-4, 45432210-9, 45442100-8, 45442300-0, 45453000-7, 45310000-3, 45311200-2, 45237000-7, 45232460-4, 45332400-7, 45331000-6, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 608776.25
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grupa Handlowa Feniks Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@ghfeniks.pl
Adres pocztowy: Lutoryż 100 A 36-040 Boguchwała
Kod pocztowy: 36-040
Miejscowość: Lutoryż
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 542900.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 542900.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 538661.47
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 44895,35

IV.8) Informacje dodatkowe:

Roboty elektryczne wartość brutto : 44895,35 pln


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.