To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-11
Ogłoszenie nr 500073053-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.
Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii: Dostawa sprzętu komputerowego, w tym notebooków, wraz z oprogramowaniem
oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii - 14 pakietów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605500-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii, Krajowy numer identyfikacyjny 130100000,
ul. pl. Uniwersytecki
1,
50137
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 3436847, 3759404, e-mail
alekw@ift.uni.wroc.pl, faks
713 443 421.
Adres strony internetowej (url): www.bip.uni.wroc.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.uni.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, w tym notebooków, wraz z oprogramowaniem oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii - 14 pakietów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WFA.2410.10.2017.JK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, w tym notebooków, wraz z oprogramowaniem oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii - 14 pakietów. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Pakiet 1 - Dostawa notebooków i akcesoriów komputerowych (6 szt.); Pakiet 2 - Dostawa zestawu komputerowego (6 szt.) i urządzeń peryferyjnych tj.: 1. Zestaw komputerowy - Jednostka Centralna + Klawiatura + Mysz (6 szt.); 2. Monitory LCD (6 szt.); Pakiet 3 - Dostawa zestawu komputerowego (31 szt.) i urządzeń peryferyjnych tj.: 1. Zestaw komputerowy - Jednostka Centralna + Klawiatura + Mysz (31 szt.); 2. Monitory LCD (18 szt.); Pakiet 4 - Dostawa zestawu komputerowego (5 szt.) i urządzeń peryferyjnych tj.: 1. Zestaw Komputerowy - Jednostka Centralna + Klawiatura + Mysz ( 5 szt.), 2. Monitory LCD (5 szt.); Pakiet 5 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.), Pakiet 6 - Dostawa zestawu komputerowego (1 szt.), urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych tj.: 1. Zestaw komputerowy - Jednostka Centralna + Klawiatura + Mysz ( 1 szt.); 2. Monitor (1 szt.) 3. Dysk twardy (4 szt.);4. Dysk twardy przenośny (1 szt.); 5. Macierz Raid (1 szt.); Pakiet 7 - Dostawa stacji roboczej oraz akcesoriów komputerowych tj.: 1. Stacja robocza (1 szt.); 2. Zasilacz UPS (1szt.), 3. Dysk zewnętrzny (1 szt.); Pakiet 8 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.) z zapasem tonerów (4 szt.) i akcesoriów komputerowych tj.: 1. Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) z zapasem tonerów (4 szt.), 2. Dysk twardy (1szt.) Pakiet 9 - Dostawa serwera obliczeniowego tj.: 1. Stacja robocza (2 szt.); Pakiet 10 - Dostawa serwera obliczeniowego tj.: 1. Serwer obliczeniowy - węzeł klastra (1 szt.); Pakiet 11 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.); Pakiet 12 - Dostawa zestawów komputerowych i akcesoriów komputerowych tj.: Komputer AIO + Klawiatura + Mysz (3 szt.); Pakiet 13 - Dostawa urządzeń peryferyjnych t.j.:1. Monitor LCD (1 szt.); Pakiet 14 - Dostawa akcesoriów i części komputerowych t.j.:1. Zasilacz komputerowy ATX (6 szt.), 2. Mysz komputerowa (10 szt.). 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 5.1 - 5.14 do SIWZ pn.: "Opis przedmiotu zamówienia - pakiety od 1 do 14 (specyfikacja techniczna)". 1.3 Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30237200-1, 30213000-5, 30231300-0, 30232110-8, 30211000-1, 30125110-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Dostawa notebooków i akcesoriów komputerowych (6 szt.); |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25965.04
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RBO Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25984.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Dostawa zestawu komputerowego (6 szt.) i urządzeń peryferyjnych tj.: 1. Zestaw komputerowy - Jednostka Centralna + Klawiatura + Mysz (6 szt.); 2. Monitory LCD (6 szt.); |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Dostawa zestawu komputerowego (31 szt.) i urządzeń peryferyjnych tj.: 1. Zestaw komputerowy - Jednostka Centralna + Klawiatura + Mysz (31 szt.); 2. Monitory LCD (18 szt.); |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66894.31
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CPU ZETO Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93630.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Dostawa zestawu komputerowego (5 szt.) i urządzeń peryferyjnych tj.: 1. Zestaw Komputerowy - Jednostka Centralna + Klawiatura + Mysz ( 5 szt.), 2. Monitory LCD (5 szt.); |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14223.58
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RBO Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17497.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.), |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2032.52
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RBO Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2092.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Dostawa zestawu komputerowego (1 szt.), urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych tj.: 1. Zestaw komputerowy - Jednostka Centralna + Klawiatura + Mysz ( 1 szt.); 2. Monitor (1 szt.) 3. Dysk twardy (4 szt.);4. Dysk twardy przenośny (1 szt.); 5. Macierz Raid (1 szt.); |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10650.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RBO Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13353.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Dostawa stacji roboczej oraz akcesoriów komputerowych tj.: 1. Stacja robocza (1 szt.); 2. Zasilacz UPS (1szt.), 3. Dysk zewnętrzny (1 szt.); |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.) z zapasem tonerów (4 szt.) i akcesoriów komputerowych tj.: 1. Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) z zapasem tonerów (4 szt.), 2. Dysk twardy (1szt.) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1861.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RBO Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2531.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Dostawa serwera obliczeniowego tj.: 1. Stacja robocza (2 szt.); |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13008.13
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RBO Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14180.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Dostawa serwera obliczeniowego tj.: 1. Serwer obliczeniowy - węzeł klastra (1 szt.); |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.); |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
813.01
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RBO Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
783.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Dostawa zestawów komputerowych i akcesoriów komputerowych tj.: Komputer AIO + Klawiatura + Mysz (3 szt.); |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet 13 - Dostawa urządzeń peryferyjnych t.j.:1. Monitor LCD (1 szt.); |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
731.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RBO Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
745.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 14 - Dostawa akcesoriów i części komputerowych t.j.:1. Zasilacz komputerowy ATX (6 szt.), 2. Mysz komputerowa (10 szt.). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
813.01
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RBO Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1100.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.