To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-07
Ogłoszenie nr 500071607-N-2017 z dnia 07-12-2017 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy: wymiana wykładzin wraz z malowaniem wewnętrznych pomieszczeń Inspektoratu ZUS w Bydgoszczy przy ul. Ch. Andersena 6 - I piętro.
Montaż grzejnika oraz wymiana 2 szt. okien połaciowych drewnianych
w Inspektoracie ZUS w Bydgoszczy przy ul. Ch. Andersena 6- pom. nr 206.
Wymiana zaworów i rury na instalacji c.o. w budynku Oddziału ZUS przy ul. Św. Trójcy 33.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602358-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500050891-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 1775600000,
ul. ul. Świętej Trójcy
33,
85-224
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 418 308, e-mail
jowita.osmialowska@zus.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wymiana wykładzin wraz z malowaniem wewnętrznych pomieszczeń Inspektoratu ZUS w Bydgoszczy przy ul. Ch. Andersena 6 - I piętro. Montaż grzejnika oraz wymiana 2 szt. okien połaciowych drewnianych w Inspektoracie ZUS w Bydgoszczy przy ul. Ch. Andersena 6- pom. nr 206. Wymiana zaworów i rury na instalacji c.o. w budynku Oddziału ZUS przy ul. Św. Trójcy 33.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):040000/271/7/2017/ADG-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca mógł złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Liczba części 3. Część I zamówienia: "Wymiana wykładzin wraz z malowaniem wewnętrznych pomieszczeń Inspektoratu ZUS w Bydgoszczy przy ul. Ch. Andersena 6" - I piętro. Zakres robót: zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, demontaż listew przyściennych drewnianych i pcv, demontaż listew progowych, skucie luźnej i skruszałej posadzki cementowej, uzupełnienie posadzki cementowej - warstwą szybkoschnącą, warstwy wyrównujące samopoziomujące, szybkoschnące pod wykładziny, ułożenie nowej wykładziny dywanowej wraz z cokolikami z wykładziny w listwie pcv - posadzki z wykładziny rulonowej igłowanej, nadającej się do pomieszczeń wyposażonych w meble na kółkach, antyelektrostatycznej, niepalnej, przystosowanej do stosowania w biurach o dużym natężeniu ruchu, waga runa min. 900 g/m2, odpornej na ścieranie, łatwej w utrzymaniu czystości, brak efektu strzępienia wraz z cokołem z wykładziny, kolor ustalony z Inwestorem w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę próbki kolorystyki wykładzin (minimum 10 próbek kolorystycznych) - po wyborze Wykonawcy, ułożenie nowej wykładziny pcv homogenicznej wraz z cokolikami wywiniętymi na ścianę - posadzki z wykładziny homogenicznej pcv tarkett, kauczukowa elastyczna posiadająca zwiększoną odporność na ścieranie oraz właściwości antypoślizgowe, a także możliwość łatwej regeneracji powierzchni, obróbka wykończeń sylikonem, kolor ustalony z Inwestorem w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę próbki kolorystki wykładzin (minimum 10 próbek kolorystycznych) - po wyborze Wykonawcy, zgrzewanie wykładzin rulonowych pcv, wymiana listew progowych, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania łącznie z poszpachlowaniem nierówności ścian, przygotowanie powierzchni ścian z okładziny z fizeliny i sufitów pomieszczeń biurowych i korytarza, malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi w kolorze białym starych tynków wewnętrznych - sufity, malowanie dwukrotne farbami szorowalnymi w kolorze jasnym ścian oraz ścian z okładziną z fizeliny (kolor wybrany po wyborze Wykonawcy z palety barw udostępnionej przez Wykonawcę), zabezpieczenie folią techniczną, malowanie dwukrotne farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej (stolarka drewniana), dwukrotne malowanie farbą olejną z oczyszczeniem podłoża rur instalacyjnych, demontaż i ponowny montaż słupków z gniazdami instalacji zasilania ogólnego i gwarantowanego, po montażu wykonać niezbędne pomiary. Część II zamówienia: "Montaż grzejnika oraz wymiana 2 szt. okien połaciowych drewnianych w Inspektoracie ZUS w Bydgoszczy przy ul. Ch. Andersena 6" - pom. nr 206. Zakres robót: montaż grzejnika stalowego dwupłytowego typu C-22, montaż rurociągów c.o. łączących projektowany grzejnik z istniejącą instalacją, montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych i powrotnych, dokonanie próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania wraz z dokonaniem regulacji, demontaż 2 szt. okien połaciowych, osadzenie nowych 2 szt. okien w połaci dachowej, prace wykończeniowe po pracach związanych z wymianą okien (obróbka tynkarska i malowanie). Część III zamówienia: "Wymiana zaworów i rury na instalacji c.o. w budynku Oddziału ZUS przy ul. Św. Trójcy 33". Zakres robót: wymiana zaworów przelotowych kulowych o średnicy nominalnej 50 mm, wymiana zaworów przelotowych i zwrotnych o połączeniach gwintowanych o średnicy nominalnej 15 mm, wymiana zaworów przelotowych i zwrotnych o połączeniach gwintowanych o średnicy nominalnej 15 mm na instalacji ciepłej wody, wymiana zaworów przelotowych o połączeniach gwintowanych o średnicy nominalnej 25 mm, wymiana odmulacza (osadnika) żeliwnego kołnierzowego o średnicy rur przyłącznych 50 mm z blachy kwasoodpornej, wymiana dwuzłączek w instalacji c.o. o średnicy nominalnej 15 mm oraz 50 mm, wykonanie prób szczelności instalacji c.o. z rur stalowych i miedzianych, demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o średnicy 40-50 mm, wstawienie kolana z tworzyw sztucznych o średnicy 50 mm o połączeniach zgrzewanych, wstawienie na instalacji wodociągowej rurociągu z rur polipropylenowych o średnicy zewnętrznej 50 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych, spawanie ręczne gazowe rurociągu o średnicy do 57 mm i o grubości ścianki do 4,5 mm, demontaż demolacyjny jednowarstwowej izolacji z otulin z wełny mineralnej o grubości 50 mm rurociągów o średnicy zewnętrznej 57-89 mm, pokrytej zaprawą, wykonanie jednowarstwowej izolacji z otulin z wełny mineralnej o grubości 50 mm rurociągów o średnicy zewnętrznej 57-89 mm.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45432111-5
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45442100-8, 44621110-3, 45421132-8, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wymiana wykładzin wraz z malowaniem wewnętrznych pomieszczeń Inspektoratu ZUS w Bydgoszczy przy ul. Ch. Andersena 6 - I piętro. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62443.49
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Wielobranżowy MAT-BUD Mariusz Głąb
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
81223.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Montaż grzejnika oraz wymiana 2 szt. okien połaciowych drewnianych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5561.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Wielobranżowy MAT-BUD Mariusz Głąb
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10683.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wymiana zaworów i rury na instalacji c.o. w budynku Oddziału ZUS przy ul. Św. Trójcy 33 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp. - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z postanowieniami SIWZ, termin składania ofert mijał w dniu 07.11.2017 r. o godz. 10.00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta we wskazanej części zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SZPiFP-49-24 Świadczenie usług medycznych - badania psychiatryczne dla potrzeb KMP w Toruniu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Roboty budowlane i instalacyjne w budynku Audytoryjnym CM przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy
- 41/PM/2024 Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 23-25 / Długosza 16 w Bydgoszczy
- Dostawa gazów medycznych, technicznych i specjalnych, powietrza medycznego syntetycznego do krioterapii, dzierżawę butli, zbiornika na ciekły azot oraz zbiornika na powietrze medyczne syntetyczne
- Dostawa oleju opałowego.
- Modernizacja leja zasypowego odpadów na ruszt
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Budowa budynku biurowego z zapleczem socjalno-sanitarnym, infrastrukturą techniczną oraz łącznikiem, przebudowa budynku istniejącego wraz z prawem opcji.
- Remont łazienek męskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koniecpolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.