eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa lokali użytkowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu na cele biblioteki w budynku wielorodzinnym przy ul. Ciołka 20 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-03

Ogłoszenie nr 500070621-N-2018 z dnia 03-04-2018 r.

Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy: Przebudowa lokali użytkowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu na cele biblioteki w budynku wielorodzinnym przy ul. Ciołka 20 w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524961-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 284374000000, ul. Al. Solidarności 90, 01003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 383 791, e-mail administracja@bpwola.waw.pl, faks 228 389 168.
Adres strony internetowej (url): www.bpwola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa lokali użytkowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu na cele biblioteki w budynku wielorodzinnym przy ul. Ciołka 20 w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa lokali użytkowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu na cele biblioteki w budynku wielorodzinnym przy ul. Ciołka 20 w Warszawie w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają nw. dokumenty stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ: dokumentacja projektowa obejmująca - rysunki techniczne, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót. - wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z ww. dokumentacją projektową oraz miejscem wykonania robót. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Pzp.Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, związane z pracami ogólnobudowlanymi były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r., - Kodeks pracy (DZ.U z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z treścią § 5 pkt 6 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany był do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł ( słownie zł: sto tysięcy 00/100) przez cały okres trwania umowy. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonywany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca mógł zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowił drugie kryterium oceny ofert - patrz Część V SIWZ.Okres rękojmi wynosi 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego (zgodnie z § 14 pkt 2 wzoru umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45223210-1, 45300000-0, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 195121.95
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U Sochbud s.c
Email wykonawcy: sochbud@sochbud.pl
Adres pocztowy: ul. Polna 7;
Kod pocztowy: 96-500
Miejscowość: Sochaczew
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 252108.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 252108.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252108.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.