eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla Gminy Brenna w wysokości 700.000,00 złotych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-06

Ogłoszenie nr 500070534-N-2017 z dnia 06-12-2017 r.

Gmina Brenna: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla Gminy Brenna w wysokości 700.000,00 złotych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615474-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500061014-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brenna, Krajowy numer identyfikacyjny 53176600000, ul. ul. Wyzwolenia 77, 43438 Brenna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 536 222, e-mail zp@brenna.org.pl, faks 338 536 370.
Adres strony internetowej (url): www.brenna.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla Gminy Brenna w wysokości 700.000,00 złotych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp.271.1.30.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego dla Gminy Brenna w wysokości 700.000,00 złotych (słownie: siedemset złotych 00/100). 1.1.1 Cel kredytowania: kredyt długoterminowy z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w zakresie inwestycji pod nazwą "Beskid Śląski - wspólne dziedzictwo" Rekonstrukcja i rewitalizacja wraz z rozbudową budynku "Starego Kina" w Brennej przy ul. Wyzwolenia 69 z przeznaczeniem na Beskidzki Dom Zielin "Przytulia". 1.1.2 Kwota kredytu: 700.000,00 zł. 1.1.3 Okres kredytowania: 01.12.2017 r. do 31.12.2018 r. 1.1.4 Okres spłaty: 13 miesięcy tj. od 01.12.2017 r. do 31.12.2018 r. 1.1.5 Uruchomienie kredytu: dzień podpisania umowy będzie jednocześnie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, natomiast uruchomienie kredytu nastąpi poprzez wpłatę kwoty kredytu na konto Zamawiającego. O konieczności uruchomienia kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę faksem z 3 albo 2 albo 1 dniowym wyprzedzeniem (ustalonym na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę), bez składania odrębnego, podlegającego rozpatrzeniu wniosku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa 31.12.2017 r. 1.1.6 Spłata kapitału nastąpi jednorazowo w terminie do 31.12.2018 r. 1.1.7 Spłata oprocentowania: spłata odsetek następować będzie na koniec każdego miesiąca, począwszy od 31 grudnia 2017 roku; w przypadku, gdy termin spłaty upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata rat i odsetek nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 1.1.8 Oprocentowanie: odsetki w wysokości WIBOR 1M + niezmienna marża Wykonawcy; stawka bazowa ustalana będzie w okresach miesięcznych, zgodnie z notowaniem stawki WIBOR 1M na dwa dni robocze przed rozpoczęciem nowego okresu odsetkowego; o każdej zmianie oprocentowania wynikającego ze zmiany stawki WIBOR 1M Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej lub faksem z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała. 1.1.9 Zabezpieczenie: Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Brenna. 1.1.10 Inne warunki: a) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji, b) odsetki będą naliczane od kwoty aktualnego zadłużenia począwszy od dnia wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego Beskidzki Bank Spółdzielczy nr 33 8111 0009 2001 0036 9950 0001 całej kwoty kredytu do dnia poprzedzającego spłatę kredytu włącznie, c) Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia całego kosztu kredytu w postaci prowizji. Prowizja nie może być wyższa niż 1% wartości kredytu; prowizja będzie płatna jednorazowo do 14 dni od dnia uruchomienia kredytu, d) Zamawiający nie przewiduje poddania się egzekucji wprost z aktu notarialnego (art. 777 § 4 lub 5 ustawy Kodeks postępowania cywilnego), e) do wyliczenia oprocentowania, na potrzeby oceny ofert, należy przyjąć stałe wskaźniki w całym okresie kredytowania (wg notowania z 26.10.2017 r.),tj. WIBOR 1M - 1,66 %, wartość odsetek od kredytu w PLN należy obliczyć stosując stopę procentową wyliczoną, jako suma wskaźnika WIBOR 1M i marży ustalonej przez Wykonawcę, zakładając, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365/366 dni, f) do wyliczenia ceny na potrzeby oceny ofert, należy przyjąć, iż uruchomienie kredytu nastąpi w całości w dniu 01.12.2017 r., a spłata kredytu w dniu 31.12.2018 r. g) waluta kredytu - złoty polski; wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w złotych polskich (PLN); 1.2 Zamawiający w załączeniu do SIWZ przedstawia Uchwałę nr XVI/170/16 Rady Gminy Brenna z dnia 15.12.2016 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brenna na 2017 rok oraz Zarządzenie Wójta Gminy Brenna nr 218/2017 z dnia 30 października 2017 roku w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na wyprzedzające finasowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii europejskiej w zakresie inwestycji pod nazwą "Beskid Śląski - wspólne dziedzictwo" Rekonstrukcja i rewitalizacja wraz z rozbudowa budynku "Starego Kina" w Brennej przy ul. Wyzwolenia 69 z przeznaczeniem na Beskidzki Dom Zielin "Przytulia". Uchwała RIO, zaświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US oraz informacje (zestawienia) dotyczące zadłużenia Gminy z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz udzielonych poręczeń i gwarancji, jak również udzielonych przez Gminę pożyczek - zostaną udostępnione wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy; pozostałe dokumenty finansowe znajdują się na stronie www.bip.brenna.org.pl. 1.3 Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczenia i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat za wyjątkiem opłat określonych na podstawie SIWZ, z zastrzeżeniem że sprawy związane ze sprawą zadłużenia niespłaconego w terminie regulowane są wg zasad określonych w regulaminie Wykonawcy (banku).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15832.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Skoczowie
Email wykonawcy: bank@bs.skoczow.pl
Adres pocztowy: ul. Objazdowa 10
Kod pocztowy: 43-430
Miejscowość: Skoczów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15832.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15832.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15832.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.