To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-06
Ogłoszenie nr 500070474-N-2017 z dnia 06-12-2017 r.
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu: Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612983-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 25102624900000,
ul. ul. Złota
43,
62800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 59 85 200, e-mail
zp@zdm.kalisz.pl, faks
62 59 85 201.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzdik.kalisz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.44.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.2.1. Sprzątanie przystanków w zakresie: 1/ usuwania zanieczyszczeń z przystanków o powierzchni i częstotliwości określonej dla każdego przystanku w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Kalisza pn. "Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach zlokalizowanych w granicach miasta Kalisza" będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku przystanku wyposażonego w wiatę, sprzątaniu podlega powierzchnia wokół wiaty, jak i teren pod wiatą przystankową. 2/ usuwania kurzu i zabrudzeń z miejsc siedzących usytuowanych na przystankach, przy czym wykonana usługa oczyszczania musi gwarantować uzyskanie efektu dokładnie oczyszczonej powierzchni. Na oczyszczanych powierzchniach nie mogą być pozostawione przerosty traw, chwastów oraz piasku, ziemi i śniegu. Usługę oczyszczania należy wykonywać ręcznie przy pomocy ekip sprzątających lub przy użyciu lekkiego sprzętu mechanicznego i specjalistycznego sprzętu do mycia powierzchni kamiennych lub typu podobnego. 3/ usuwania naklejek, plakatów i ogłoszeń zamieszczonych na wiatach przystankowych w miejscach do tego niedozwolonych (poza gablotami reklamowymi i gablotami na rozkłady jazdy) i usuwanie pozostałych zanieczyszczeń (ślady po farbie, kleju bądź taśmie klejącej). Do usuwania graffiti i zanieczyszczeń z infrastruktury przystankowej należy stosować technologię, materiały i środki niepowodujące uszkodzeń powierzchni lakierniczych czy też matowienie szyb, 4/ mycia szyb wraz z usunięciem zanieczyszczeń z dachu wiat, gablot rozkładowych i reklamowych w ilości 115 szt. wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie m. Kalisza ujętych w załączniku nr 2 do SIWZ pn.: "Wykaz wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie m. Kalisza objętych usługa mycia szyb". Łączna powierzchnia objęta usługą mycia: 2844,90 m² (wielkość ta uwzględnia dwustronność szyb). Częstotliwość wykonywania usługi mycia szyb: raz na kwartał, w terminie 14 dni roboczych licząc od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga stosowania środków chemicznych i technik mycia niepowodujących zarysowań na szybach wiaty przystankowej. 4.2.2. Usuwanie skutków zimy, a w szczególności: 1/ odśnieżanie, likwidacja gołoledzi oraz śliskości zimowej terenu przystanku (chodnika) na powierzchni określonej w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn.:"Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza" będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. Odśnieżaniu i odlodzeniu podlegać będzie odcinek chodnika o długości 10 m wzdłuż jego krawędzi i szerokości odpowiednio 3m, 2m, 1m, jeśli warunki terenowe na to pozwalają tak, aby zapewnić bezpieczeństwo pasażerów podczas wsiadania i wysiadania z autobusu. 2/ Wykonanie prac związanych z likwidacją skutków zimy musi nastąpić z zachowaniem następującego przedziału czasu: a) na przystankach oznaczonych literą "a" w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn.:"Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza" będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 0,5 godziny od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 3 godzin od ustania opadów śniegu, b) na przystankach oznaczonych literą "b" w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn.:" Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza" będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 5 godzin od ustania opadów śniegu, c) na przystankach oznaczonych literami "c" i "d" w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza pn.: " Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Kalisza" będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 6 godzin od ustania opadów śniegu; 3/ W przypadku wystąpienia długotrwałych i intensywnych opadów śniegu, usługa winna być świadczona w sposób ciągły. Na ten czas, w uzgodnieniu z zamawiającym, możliwe jest odstępstwo od harmonogramu określonego w ppkt 2. 4/ Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu codziennie do godz. 8.30 meldunek o przebiegu realizacji harmonogramu. Przekazanie meldunku w dni wolne od pracy winno nastąpić w najbliższy dzień roboczy. Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej z grupy "a" winno zakończyć się przed godz.6.00, a pozostałych grup b-d" do godz. 8.00. 4.2.3. Ustawienie i opróżnianie koszy na przystankach komunikacji miejskiej: 1. ustawienie na każdym przystanku kosza na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 70l i jego opróżnienie - 20145 razy w całym okresie trwania umowy - z częstotliwością określoną dla każdego przystanku w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach zlokalizowanych w granicach miasta Kalisza pn.: "Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach zlokalizowanych w granicach miasta Kalisza", będącym załącznikiem nr 1,, 2. utrzymanie otoczenia koszy w należytym porządku, 3. mycie i dezynfekcję koszy zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, 4. bieżącą konserwację koszy przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, 5. ustawienie przez Wykonawcę nowego kosza w przypadku jego zaginięcia, 6. wymiana przez Wykonawcę zużytego lub zdewastowanego kosza na nowy, 7. usuwanie i transport oraz przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów usuniętych z terenów powierzonych do utrzymania czystości. 4.2.4. Ponadto, Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego, comiesięcznego informowania Zamawiającego o ilości i lokalizacji wybitych szyb w wiatach przystankowych lub o innych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej. Informacja ta winna być przekazywana comiesięcznie wraz z fakturą VAT, termin przekazania informacji - pierwszy dzień roboczy po upływie danego miesiąca..
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90513200-8
Dodatkowe kody CPV: 90918000-5, 90511000-2, 90512000-9, 90610000-6, 90600000-3, 90620000-9, 90500000-2, 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
211796.89
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
198640.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego w obiekcie Krytej Pływalni przy ul. Prym. St. Wyszyńskiego 20a w Kaliszu, będącej własnością "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. w Kaliszu
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- Dostawa i instalacja dwunastu sztuk wagomieszarek do pobierania krwi pełnej na potrzeby RCKiK w Kaliszu
- Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji z podziałem na 6 zadań
- Noce i Dnie - II etap rewaloryzacji zabytkowego Parku Miejskiego w Kaliszu w zakresie przebudowy i rozbudowy placu zabaw
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji Akademii Tarnowskiej
- Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Odbiór odpadów z terenów komunalnych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.