eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rychtal › Pełna obsługa i konserwacja wraz z usuwaniem awarii urządzeń zaopatrujących w wodę gminę Rychtal

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-30

Ogłoszenie nr 500070022-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.

Urząd Gminy Rychtal: Pełna obsługa i konserwacja wraz z usuwaniem awarii urządzeń zaopatrujących w wodę gminę Rychtal

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529898-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Rychtal, Krajowy numer identyfikacyjny 54618200000, ul. ul. Rynek 1, 63630 Rychtal, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 816 823, e-mail ugrychtal@wp.pl, faks 627 816 805.
Adres strony internetowej (url): www.rychtal.nowoczesnagmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełna obsługa i konserwacja wraz z usuwaniem awarii urządzeń zaopatrujących w wodę gminę Rychtal

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Stacje uzdatniania wody -codzienna obsługa urządzeń hydroforni wg. technologii obsługi -konserwacja, remonty urządzeń i obiektów hydroforni -utrzymanie porządku i czystości wewnątrz hydroforni oraz na terenie przylegającym do hydroforni ( we własnym zakresie) -obecność podczas kontroli SANEPIDU w ustalonych terminach przez SANEPID -odpowiedzialność za jakość produkowanej wody ( biologia + fizyko- chemia) -każdorazowo i w każdym czasie usuwanie awarii w celu zachowania ciągłości dostaw wody -usuwanie awarii, napraw własnymi siłami oraz własnym sprzętem -prowadzenie niezbędnych dokumentacji dotyczących urządzeń, oraz produkcji wody -zabezpieczenie obiektów przed osobami trzecimi -wyposażeni obiektów w sprzęt P-Poż ( legalizacja gaśnic) oraz uzupełnienie apteczki pierwszej pomocy realizacja zaleceń pokontrolnych sanepidu, zakładu energetycznego, dozoru technicznego, oraz Wójta Gminy Rychtal Zadania sieć wodociągowa -stała obsługa, kontrola, przeglądy sieci -usuwanie awarii na sieci - każdorazowo w każdym czasie, własnymi siłami i własnym sprzętem -kontrola sprawności hydrantów 2 razy do roku ( w miesiącach : marzec, październik) w obecności przedstawiciela straży pożarnej oraz sołtysa danej miejscowości zakończona protokołem -kontrola legalności poboru wody -kontrola zabezpieczeń wodomierzy ( plombowanie ) w trakcie zbierania za wodę -wymiana wodomierzy niesprawnych oraz montaż nowych ( bezpłatnie) -stały nadzór i analiza wysokości sprzedaży wody do produkcji wody -zbieranie opłat za wodę co 2 miesiące i systematycznie aktualizowanie bazy danych programu woda -dostarczenie zawiadomień o odcięciu wody osobom uchylającym się od płacenia należności za wodę -odcięcie wody odbiorcą wyznaczonym przez Urząd Gminy w Rychtalu Przedmiotem zamówienia jest: pełna obsługa i konserwacja wraz z usuwaniem awarii urządzeń zaopatrujących w wodę gminę Rychtal. obsługa urządzeń stacji uzdatniania wody + studnie głębinowe RYCHTAL-2 studnie głębinowe WIELKI BUCZEK -2 studnie głębinowe Charakterystyka w/w stacji uzdatniania wody znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. SIEĆ WODOCIĄGOWA Charakterystyka - linie wodociągowe są zbudowane z następujących rur: PCV, AC, rury stalowe ( dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45323100-3


Dodatkowe kody CPV: 45232100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 345691.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARTRANS Handel i Usługi
Email wykonawcy: artrans14@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Gałczyńskiego 45
Kod pocztowy: 46-100
Miejscowość: Namysłów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 309510.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 309510.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 309510.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.