eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Długoterminowy kredyt bankowy na finansowanie planowanego deficytu Budżetu Powiatu Olsztyńskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-05

Ogłoszenie nr 500069688-N-2017 z dnia 05-12-2017 r.

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego: Długoterminowy kredyt bankowy na finansowanie planowanego deficytu Budżetu Powiatu Olsztyńskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593021-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500045848-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 51074266900000, ul. Plac Bema 5, 10516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 210 500, e-mail zamowienia@powiat-olsztynski.pl, faks 895 210 501.
Adres strony internetowej (url): http://powiat-olsztynski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Długoterminowy kredyt bankowy na finansowanie planowanego deficytu Budżetu Powiatu Olsztyńskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI-V.272.8.2017.MU12

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu Budżetu Powiatu Olsztyńskiego w wysokości 2.500.000 PLN. 2. Terminem udzielenia kredytu jest dzień wpłaty środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. 3.Planowana data uruchomienia przez Wykonawcę linii kredytowej: 27.11.2017 r. 4.Kredyt będzie uruchamiany transzami. Określenie wartości wypłat transz kredytu oraz termin postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki w terminie 3 dni przed żądanym terminem uruchomienia transzy kredytu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez podania przyczyny. Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat. 6.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M, powiększone o marżę banku. 7.Zmiana (aktualizacja) stawki WIBOR 1M dla depozytów 1-miesięcznych będących podstawą naliczania odsetek następować będzie w 1-miesięcznych okresach obrachunkowych w oparciu o stawkę z 25-go dnia miesiąca stanowiącego pierwszy dzień nowego okresu obrachunkowego. 8.Okres spłaty kapitału kredytu od 25.01.2018 r. do 27.12.2023 r. Raty kredytu wraz z odsetkami płatne do 25-go dnia każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego. 9Spłata odsetek w ratach miesięcznych począwszy od m-ca postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego (odsetki od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu). 10.Cenę oferty stanowi koszt obsługi kredytu obliczony zgodnie z Rozdziałem XII SIWZ. 11. W terminie do 23-go każdego miesiąca Wykonawca będzie przesyłał informacje dotyczące wysokości odsetek, płatne do 25-go dnia miesiąca, dotyczące przedmiotowego kredytu. 12.W terminie do końca każdego miesiąca Wykonawca będzie przesyłał wyciąg bankowy dotyczący spłaconego kapitału i odsetek, dotyczących przedmiotowego kredytu. 13.Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco na rzecz kredytodawcy. 14Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty udzielonego kredytu lub jego części oraz zmiany wysokości rat kapitałowych bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych opłat. 15Szczegółowy opis dotyczący zakresu i sposobu realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 234595.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Warmiński Bank Spółdzielczy
Email wykonawcy: centrala@wbs-jonkowo.pl
Adres pocztowy: Plac 650-Lecia Jonkowa 12
Kod pocztowy: 11-042
Miejscowość: Jonkowo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147878.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147878.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 156840.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.