eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek › Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiek w roku kalendarzowym 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-01

Ogłoszenie nr 500068329-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiek w roku kalendarzowym 2017

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617080-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 87167228000000, ul. Osiek 85, 87340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 49 381 21/23, e-mail swiadczenia@gminaosiek.pl, faks 56 49 381 21/23.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gminaosiek.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiek w roku kalendarzowym 2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dożywianie dzieci i młodzieży w: 1) Szkoła Podstawowa w Osieku (szacowana ilość dzieci objętych dożywianiem 42 osób) 2) Gimnazjum w Osieku (szacowana ilość dzieci objętych dożywianiem 16 osób) 3) Szkoła Podstawowa w Strzygach (szacowana ilość dzieci objętych dożywianiem 10 osób) Żywienie dzieci i młodzieży odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej. W szkołach każdy ciepły posiłek będzie składał się z jednego dania tj.: - trzy dni w tygodniu zupa z wkładką (mięso) i kromka chleba, - dwa dni w tygodniu drugie danie mięsne z dodatkiem surówki, ziemniaków bądź ryżu lub dania bezmięsnego tj. pierogi, kopytka, naleśniki lub krokiety Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, kopytka, naleśniki lub krokiety. Posiłki powinny być przygotowane i dostarczone do szkół własnym transportem w specjalnych pojemnikach. Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.Dz.U.2017.149 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 z dnia 2016.08.01) . - zamawiający zastrzega, że w trakcie roku liczba dzieci i młodzieży szkolnej korzystających z dożywiania może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20% - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie lub zwiększenie ilości posiłków. Żywienie dzieci i młodzieży odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. - posiłki powinny być dostarczone do szkół w godz. 10.30 - 12.30 (po dokładnym ustaleniu z dyrekcją szkół, w czasie przerw lekcyjnych) własnym transportem w specjalnych pojemnikach, zapewniających gorące posiłki, - wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia jednorazowych naczyń i sztućców (łyżka, widelec, nóż), - wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi, - przygotowane posiłki muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, - zamawiający zastrzega sobie każdorazowo wgląd do jadłospisów dziennych. Obowiązkiem Wykonawcy jest pobieranie i przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowywanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniami daty, godziny zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9


Dodatkowe kody CPV: 85000000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Ekonomi Społecznej BONUM Brodnica
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Centrum Ekonomi Społecznej BONUM Brodnica ul. Gajdy 3, 87-300 Brodnica
Kod pocztowy: 87-300
Miejscowość: Brodnica
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40652
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40652
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45328
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.