To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-01
Ogłoszenie nr 500068329-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiek w roku kalendarzowym 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617080-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 87167228000000,
ul. Osiek
85,
87340
Osiek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 49 381 21/23, e-mail
swiadczenia@gminaosiek.pl, faks
56 49 381 21/23.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gminaosiek.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej z terenu gminy Osiek w roku kalendarzowym 2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dożywianie dzieci i młodzieży w: 1) Szkoła Podstawowa w Osieku (szacowana ilość dzieci objętych dożywianiem 42 osób) 2) Gimnazjum w Osieku (szacowana ilość dzieci objętych dożywianiem 16 osób) 3) Szkoła Podstawowa w Strzygach (szacowana ilość dzieci objętych dożywianiem 10 osób) Żywienie dzieci i młodzieży odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej. W szkołach każdy ciepły posiłek będzie składał się z jednego dania tj.: - trzy dni w tygodniu zupa z wkładką (mięso) i kromka chleba, - dwa dni w tygodniu drugie danie mięsne z dodatkiem surówki, ziemniaków bądź ryżu lub dania bezmięsnego tj. pierogi, kopytka, naleśniki lub krokiety Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, kopytka, naleśniki lub krokiety. Posiłki powinny być przygotowane i dostarczone do szkół własnym transportem w specjalnych pojemnikach. Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.Dz.U.2017.149 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016.1154 z dnia 2016.08.01) . - zamawiający zastrzega, że w trakcie roku liczba dzieci i młodzieży szkolnej korzystających z dożywiania może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20% - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie lub zwiększenie ilości posiłków. Żywienie dzieci i młodzieży odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. - posiłki powinny być dostarczone do szkół w godz. 10.30 - 12.30 (po dokładnym ustaleniu z dyrekcją szkół, w czasie przerw lekcyjnych) własnym transportem w specjalnych pojemnikach, zapewniających gorące posiłki, - wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia jednorazowych naczyń i sztućców (łyżka, widelec, nóż), - wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi, - przygotowane posiłki muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, - zamawiający zastrzega sobie każdorazowo wgląd do jadłospisów dziennych. Obowiązkiem Wykonawcy jest pobieranie i przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowywanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniami daty, godziny zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9
Dodatkowe kody CPV: 85000000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Ekonomi Społecznej BONUM Brodnica
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40652
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OSIEK
- Rozbudowa obiektu sportowego poprzez wykonanie zadaszenia istniejącej trybuny sportowej dz. nr 2825/38, ul. Główna 94, 32-608 Osiek, powiat oświęcimski
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Poprawa infrastruktury drogowej wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg i chodników w Gminie Osiek
- Modernizacja drogi dojazdowej do pól na dz. nr 4063/2, 2479/1, 4061/1, 2480/1 w km 0+720 do 1+038 w miejscowości Osiek
więcej: przetargi OSIEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Prudnik) w miejscu ich zamieszkania.
- Świadczenie usług badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego (18 zadań częściowych)
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024"
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
- Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.