eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na bioodpady na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-29

Ogłoszenie nr 500068059-N-2018 z dnia 29-03-2018 r.

Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego: Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na bioodpady na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525519-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 30230394200000, ul. ul. 17 Stycznia 90, 64100 Leszno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 287 172, e-mail ekarpinski@kzgrl.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.kzgrl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Związek Międzygminny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na bioodpady na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GO.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników na bioodpady na potrzeby Komunalnego Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego w następującej ilości i pojemności: a) 120 l - 455 sztuk 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: - CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci (Pojemniki i kosze na odpady i śmieci) 3 Dostarczone pojemniki na bioodpady muszą spełniać następujące wymagania (parametry) techniczne i jakościowe: a) pojemniki muszą być fabrycznie nowe przeznaczone do gromadzenia bioodpadów; b) pojemniki muszą być wykonane z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości (PE-HD); c) pojemniki muszą być odporne na działanie UV, warunki atmosferyczne i temperaturę, uszkodzenia mechaniczne, a także działanie chemikaliów; d) wszystkie części metalowe pojemników powinny być zabezpieczone (ocynkowane lub pokryte farbą) w celu ochrony przed korozją; e) pojemniki muszą być przystosowane do rozładunku mechanicznego (zarówno konstrukcyjnie jak i wytrzymałościowo) przez typowe samochody śmieciarki; f) kolor pojemników musi być brązowy jednolity na całym pojemniku; g) wszystkie pojemniki muszą być wykonane zgodnie z normą PN - EN 840; h) wszystkie pojemniki muszą posiadać certyfikat jakości RAL-GZ 951/1 lub inny równoważny dokument do certyfikatu; i) wszystkie pojemniki muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny; j) na pojemnikach musi być trwale umieszczony napis "BIO"; k) znak zgodności z normą PN-EN 840 oraz znak certyfikatu jakości RAL - GZ 951/1 lub innego równoważnego dokumentu do certyfikatu muszą być wytłoczone na pojemniku; l) wszystkie pojemniki muszą być wyposażone w otwieraną pokrywę oraz otwory wentylacyjne, które powodują zmianę PH i co za tym idzie redukcję nieprzyjemnego zapachu; m) pojemniki 120 l muszą być wyposażone w dwa gumowe kółka; n) nośność pojemnika z odpadami o pojemności 120 l nie może być mniejsza niż 60 kg. 4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia na teren Spółdzielni Kółek Rolniczych ul. Jutrosińska 28A, 63- 840 Krobia. 5. Zamawiający zastrzega, że zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także ubezpieczenie dostarczanych pojemników na czas transportu, dostawę, rozładunek i ustawienie pojemników w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Dostawę pojemników Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować na własny koszt i ryzyko, przy użyciu odpowiednich środków transportu i siły roboczej w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia pojemników należytej jakości, wolnych od wad fizycznych, odpowiadających wszelkim normom jakościowym ustalonym właściwymi w tym zakresie przepisami prawa. 8. Dostarczane pojemniki muszą odpowiadać wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 roku w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U z 2017 r., poz. 19). 9. Wykonawca obowiązany będzie posiadać w trakcie realizacji przedmiotu umowy ważną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w punkcie 9 powyżej upływa przed terminem realizacji dostawy, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za ewentualne spowodowanie wydłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 11. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy udzielenia na dostarczone pojemniki gwarancji jakości na zasadach opisanych w Rozdziale 13 pkt. 1 ppkt. 2) SIWZ. 12. UWAGA: Zaoferowanie towaru sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty! 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych dla produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi przedłożyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej, składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. 14. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34928480-6


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55487.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SSI Schäfer Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Opalińskiego 10
Kod pocztowy: 01-645
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43748.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43748.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53166.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.