To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-29
Ogłoszenie nr 500066768-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.
21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ: Zakup energii elektrycznej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613371-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 29052485300000,
ul. ul. Gen. F. Rzewuskiego
8,
28-100
Busko-Zdrój, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
+48 413780919, e-mail
przetargi@szpitalwojskowy.pl, marian.pasek@szpitalwojskowy.pl, faks
+48 413780394.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalwojskowy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):17/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Miejscem sukcesywnej dostawy energii elektrycznej jest siedziba 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju ul. Rzewuskiego 8. 2. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. 2017 poz. 220 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 3. Prognozowane roczna ilość energii elektrycznej wynosi 1.200 MWh. 4. Zamówiona moc umowna 260 kW. Taryfa rozliczeniowa C21. Grupa przyłączeniowa; IV, Moc przyłączeniowa 630 kW. 5. Parametry jakościowe: 1) Napięcie znamionowe 0,4 kV; 2) Tg ph = 0,4. 6. Układ pomiarowy półpośredni (0,4kV) będący własnością operatora systemu dystrybucji (OSD). 7. Rozgraniczenie własności: zaciski prądowe na przekładnikach prądowych n.n. od strony zasilania w rozdzielni n.n. stacji trafo 15/04 kV znajdującej się na terenie Zamawiającego. 8. Wszystkie układy pomiarowo rozliczeniowe Zamawiającego są dostosowane do usługi TPA. 9. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny oparty na dotychczasowej ilości i służyć będzie do porównania ofert. 10. Rozliczenie się za sprzedaną energię elektryczną będzie na podstawie wskazań pomiarowo-rozliczeniowych. 11. Dostarczanie energii elektrycznej winno odbywać się zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne, rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy (w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2007 roku w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną). 12. Zamawiający posiada umowę na dystrybucję energii elektrycznej zawartą na czas nieoznaczony z PGE Obrót S.A. ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, oddział z siedzibą w Skarżysku- Kamiennej Al. Marsz. J. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko- Kamienna. 13. Aktualnym dostawcą energii elektrycznej jest firma Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A. ul. Harcerska 15 45-118 Opole z którą Zamawiający posiada podpisaną umowę na czas określony tj. do dnia 31.12.2017 roku. 14. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do obiektów Zamawiającego. 15. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przyszłej umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w SIWZ. Koszty wynikające z dokonywania bilansowania winny zostać uwzględnione przez Wykonawcę w cenie energii elektrycznej podanej w formularzu ofertowym będącym zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. 16. Zamawiający informuje iż procedura zmiany sprzedawcy będzie odbywała się po raz kolejny. 17. Zamawiający w umowie z obecnym sprzedawcą nie posiada zapisów odnośnie jakichkolwiek promocji. 18. Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektu ulokowanego przy ul. Rzewuskiego 8 w Busku- Zdroju, do którego ma być dostarczana zakupiona energia elektryczna. 19. Prawo opcji - art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: 1) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia będącego składową zamówienia podstawowego (gwarantowanego) oraz zamówienia z prawem opcji. 2) wartość przedmiotu zamówienia: a) podstawowego (gwarantowanego) wynosi 80%; b) z prawem opcji wynosi do 20% maksymalnej wartości przedmiotu zamówienia; 3) ceny jednostkowe w ramach zamówienia z prawem opcji będą tożsame z cenami zamówienia podstawowego (gwarantowanego); 4) warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie; 5) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego; 6) niewykonanie przez Zamawiającego przedmiotu Umowy w zakresie maksymalnej wartości przedmiotu zamówienia nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 20. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy; 2) Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w oświadczeniu Wykonawcy składanym na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy: a) informacji o podwykonawcy/ach poprzez podanie nazwy firmy oraz b) złożenie oświadczenia, że nie zachodzą podstawy wykluczenia podwykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo dostaw wykonywanych przez podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV: 09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
276000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PGE Obrót S.A. ul. 8-go Marca 6 35-959 Rzeszów, PGE Obrót S.A Oddział z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
337118.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- DOSTAWA PŁYNNEGO DWUTLENKU WĘGLA NA POTRZEBY ZAKŁADU PRODUKCJI WODY MINERALNEJ "BUSKOWIANKA" W WEŁCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA
- "Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Busko-Zdrój"
- "Przebudowa gminnej, przyszkolnej infrastruktury sportowej w Busku-Zdroju"
- Dostawa medycznych materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa rękawic chirurgicznych jałowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnje w Busku-Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/22/24
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa i usługa dystrybucji) dla Gminy Rejowiec
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.