To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-29
Ogłoszenie nr 500066659-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.
Gmina Pomiechówek: Sukcesywna dostawa materiałów drogowych przeznaczonych do przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Pomiechówek, w podziale na dwie Części zamówienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521704-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 92804 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pomiechówek, Krajowy numer identyfikacyjny 54659000000,
ul. ul. Szkolna
,
05180
Pomiechówek, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 652 724, e-mail
z-wojta@pomiechowek.pl, faks
22 765-27-10.
Adres strony internetowej (url): www.pomiechowek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów drogowych przeznaczonych do przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Pomiechówek, w podziale na dwie Części zamówienia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIZP.271.22.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów drogowych przeznaczonych do przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Pomiechówek, w podziale na dwie Części zamówienia, tj.: 1) Część nr 1 pn. "Dostawa kostki, krawężników i obrzeży" w zakres, której wchodzi sukcesywna dostawa materiałów drogowych w ilościach i asortymencie podanym poniżej: 1 Kostka brukowa betonowa grubości 8 cm, kolor czerwony, kształt BEHATON - w ilości 3755 m2, 2 Kostka brukowa betonowa grubości 8 cm, kolor szary, kształt HOLLAND - w ilości 1112 m2, 3 Kostka brukowa betonowa grubości 8 cm, kolor czerwony, kształt HOLLAND - w ilości 318 m2, 4 Kostka brukowa betonowa grubości 6 cm, kolor czerwony, kształt HOLLAND - w ilości 1277 m2, 5 Krawężniki betonowe wtopione (oporniki) o wymiarach 12x25 cm, kolor szary - w ilości 2108 m, 6 Krawężniki betonowe wtopione (oporniki) o wymiarach 15x25 cm, kolor szary - w ilości 136 m, 7 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm, kolor szary - w ilości 1066 m, 8 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm, kolor szary - w ilości 903 m. Dostarczona kostka brukowa i pozostałe wyroby betoniarskie muszą spełniać następujące normy: Kostka brukowa - zgodnie z PN-EN 1338:2005 i PN-EN 1338:2005/AC:2007, Krawężniki i obrzeża - zgodnie z PN-EN 1340:2004 i PN-EN 1340:2004/AC:2007 oraz winny posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia w/w dokumentów. Materiały, o których mowa wyżej muszą być I kategorii oraz odpowiadać, co do jakości, wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883, z późn. zm.) Dostawy będą odbywać się sukcesywnie na podstawie bieżących zamówień składanych przez Zamawiającego, na podstawie telefonicznego lub elektronicznego (e-mail) zlecenia. Materiały drogowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówione przez Zamawiającego materiały drogowe, będące przedmiotem zamówienia swoim transportem - do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Oczyszczalni Ścieków "Mewa" z siedzibą przy ul. Koralowej, 05-180 Pomiechówek oraz w godzinach pracy Urzędu Gminy Pomiechówek, tj. od poniedziałku do piątku 7.30-15.30. Rozładunku dostarczonych materiałów drogowych, dokona Wykonawca na własny koszt i ryzyko. W przypadku dostarczenia materiałów drogowych o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do ich wymiany, na materiały drogowe o odpowiedniej jakości w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania od zamawiającego reklamacji. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów drogowych wskazane w "Formularzu Ofertowym" są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w "Formularzu Ofertowym". Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w "Formularzu Ofertowym", jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy maksymalnej wartość nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy, która będzie równa kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. W trakcie obowiązywania umowy zamawiający nie dopuszcza zmiany zaoferowanych cen jednostkowych. Dostawy będą nieregularne i bez wcześniej ustalonego harmonogramu dostaw, w ilościach nierównomiernych dla poszczególnych okresów. Dostawy będę realizowane na podstawie częściowych zamówień asortymentowo ilościowych, wysyłanych przez Zamawiającego do wykonawcy pocztą elektroniczną. Zamawiający zastrzega, ze przedstawione przewidywane ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. Ilość zleconych Wykonawcy do realizacji dostaw będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie za świadczone dostawy będzie następować wg faktycznie zakupionych przez Zamawiającego materiałów drogowych po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe podane w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej, zgodnie z zapisami Projektu umowy, stanowiącego TOM II SIWZ. Palety zwracane będą Wykonawcy przy następnej dostawie a ich cena nie wchodzi w koszt wyrobów. 2) Część nr 2 pn. "Dostawa kruszywa drogowego" w zakres, której wchodzi sukcesywna dostawa materiałów drogowych w ilościach i asortymencie podanym poniżej: 1 Kruszywo betonowe (0-32 mm) - w ilości 750 t, 2 Kruszywo łamane (0-63 mm) - tłuczeń kamienny - w ilości 530 t, 3 Kruszywo łamane mieszanka optymalna (0-31,5 mm) - w ilości 2265 t, 4 Kruszywo naturalne (pospółka) - w ilości 315 m3. Dostarczone kruszywo drogowe winno posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia w/w dokumentów. Materiały, o których mowa wyżej muszą być I kategorii oraz odpowiadać, co do jakości, wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883, z późn. zm.) Dostawy będą odbywać się sukcesywnie na podstawie bieżących zamówień składanych przez Zamawiającego, na podstawie telefonicznego lub elektronicznego (e-mail) zlecenia. Materiały drogowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówione przez Zamawiającego materiały drogowe, będące przedmiotem zamówienia swoim transportem - do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Oczyszczalni Ścieków "Mewa" z siedzibą przy ul. Koralowej, 05-180 Pomiechówek oraz w godzinach pracy Urzędu Gminy Pomiechówek, tj. od poniedziałku do piątku 7.30-15.30. Rozładunku dostarczonych materiałów drogowych, dokona Wykonawca na własny koszt i ryzyko. W przypadku dostarczenia materiałów drogowych o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do ich wymiany, na materiały drogowe o odpowiedniej jakości w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania od zamawiającego reklamacji. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów drogowych wskazane w "Formularzu Ofertowym" są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w "Formularzu Ofertowym". Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w "Formularzu Ofertowym", jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy maksymalnej wartość nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy, która będzie równa kwocie, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. W trakcie obowiązywania umowy zamawiający nie dopuszcza zmiany zaoferowanych cen jednostkowych. Dostawy będą nieregularne i bez wcześniej ustalonego harmonogramu dostaw, w ilościach nierównomiernych dla poszczególnych okresów. Dostawy będę realizowane na podstawie częściowych zamówień asortymentowoilościowych, wysyłanych przez Zamawiającego do wykonawcy pocztą elektroniczną. Zamawiający zastrzega, ze przedstawione przewidywane ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. Ilość zleconych Wykonawcy do realizacji dostaw będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie za świadczone dostawy będzie następować wg faktycznie zakupionych przez Zamawiającego materiałów drogowych po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe podane w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej, zgodnie z zapisami Projektu umowy, stanowiącego TOM II SIWZ. Palety zwracane będą Wykonawcy przy następnej dostawie a ich cena nie wchodzi w koszt wyrobów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44113100-6
Dodatkowe kody CPV: 44114200-4, 44113140-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa kostki, krawężników i obrzeży |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
203252.04
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drogi i Mosty Jan Kaczmarczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
203784.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa kruszywa drogowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Modernizacja infrastruktury społecznej znajdującej się w gminie Bądkowo.
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2024
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Materiały chodnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.