eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › Zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-28

Ogłoszenie nr 500065902-N-2017 z dnia 28-11-2017 r.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588100-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500031108-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 142917040, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261883896, e-mail jw4809.zp@ron.mil.pl, faks 261883868.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr sprawy: ZP/57/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym - załączniku nr 2.1, 2.2 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 5.1, 5.2 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ. 4. Przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 5. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 6. Przedmiot umowy musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, itp. bez konieczności naruszania opakowania. 7. Przedmiot umowy musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 8. Ceny jednostkowe oferowanych towarów nie mogą przekroczyć kwoty 3 499,99 zł brutto DOTYCZY CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA 9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ - Wykonawca musi posiadać i złożyć na wezwanie Zamawiającego: a) katalog oferowanego urządzenia lub oświadczenie stwierdzające, że parametry eksploatacyjne i techniczne oraz wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia są zgodne z wymaganiami Zamawiającego, b) deklaracje zgodności z normą "CE" wydane przez producenta (w formie kopii potwierdzającej zgodność z oryginałem) albo oświadczenia Wykonawcy, że oferowane urządzenie spełnia wymogi "CE" i posiada znak "CE" w oryginale, c) oświadczenia, że niszczarki spełniają wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, odpowiednie normy oraz poniższe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych określa norma DIN 66399. 10. Do każdego urządzenia Wykonawca dołączy instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim wraz z zakresem czynności konserwacyjnych wymaganych do wykonania przez użytkownika. 11. Wykonawca dołączy do każdej sztuki sprzętu pojemnik z płynem eksploatacyjnym w ilości zapewniającej normalną eksploatację urządzenia w okresie gwarancyjnym tj. 24 miesięcy. 12. Okres gwarancji na urządzenie wynosi nie mniej niż 24 miesiące, a na noże (wałki) tnące nie mniej niż 60 miesięcy i liczony jest od daty odbioru towaru. DOTYCZY CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA 13. Wykonawca udziela gwarancji w wymiarze przewidzianym przez producenta jednak nie krótszym niż określony w formularzu cenowym - załączniku nr 2.2 do SIWZ . 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 2 części. Część 1 - Zakup i dostawa niszczarek i oleju do niszczarek (zał 2.1). Część 2 - Zakup i dostawa urządzeń biurowych oraz akcesoriów do urządzeń biurowych (zał 2.2) 15. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 16. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 17. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30191400-8


Dodatkowe kody CPV: 30197000-6, 09211810-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - Zakup i dostawa urządzeń biurowych oraz akcesoriów do urządzeń biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45917.03
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Solo-Kolos Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 363/365
Kod pocztowy: 42-209
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56477.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38876.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56477.95
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.