eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn."Budowanie nowoczesnego muzeum dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi placówką kreatywną."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-26

Ogłoszenie nr 500065047-N-2018 z dnia 26-03-2018 r.

Muzeum Tradycji Niepodległościowych: Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: "Budowanie nowoczesnego muzeum dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi placówką kreatywną."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.1. Dziedzictwo kulturowe i infrastruktura kultury, Poddziałanie VI.1.1. Dziedzictwo kultury i infrastruktura kultury - ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632653-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Tradycji Niepodległościowych, Krajowy numer identyfikacyjny 27779900000, ul. ul. Gdańska 13, 90706 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6327112, 6322044, 6553666, e-mail muzeumtradycji@arg.pl, faks 426 364 404.
Adres strony internetowej (url): http://www.muzeumtradycji.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: "Budowanie nowoczesnego muzeum dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi placówką kreatywną."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPIV/2017/RPO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: "Budowanie nowoczesnego muzeum dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi placówką kreatywną." 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów Oddziału Martyrologii Radogoszcz, oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów Oddziału Radegast, w ramach Projektu "Budowanie nowoczesnego muzeum dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi placówką kreatywną." 1.1. Zakres rzeczowy remontu oddziałów Muzeum Tradycji Niepodległościowych obejmuje: Oddział Martyrologii Radogoszcz Zakres zamówienia obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i zgód, oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji. Etap I - dokumentacja projektowa Projekty budowlano - wykonawcze należy sporządzić z uwzględnieniem wymagań określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, audycie energetycznym oraz przeprowadzonych wizji lokalnych. Wszystkie wprowadzone rozwiązania należy uzgodnić z Konserwatorem Zabytków oraz Zamawiającym. Przed przystąpieniem do prac renowacyjnych należy sporządzić program prac konserwatorskich w niezbędnym zakresie. Sporządzając dokumentację projektową należy również wziąć pod uwagę przyszłe wyposażenie obiektu i w taki sposób zaplanować układ wszystkich instalacji oraz ich moc i wydajność, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie obiektu. W ramach zamówienia należy również wykonać koncepcję lokalizacji przyszłego wyposażenia obiektu wraz z doborem niezbędnych urządzeń. Zamawiający zastrzega konieczność organizacji konsultacji roboczych oraz organizowania cotygodniowych spotkań roboczych na etapie projektowania w celu uściślenia i uzgodnienia proponowanych rozwiązań projektowych, standardu wykończenia i wyposażenia. Spotkania będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego w ustalonych przez niego terminach. Wymaga się również udzielania wyjaśnień, uzupełnień do dokumentacji projektowej w terminie max do 3 dni od zgłoszenia uwag przez Zamawiającego oraz stawiania się na obiekt na wezwanie Zamawiającego, przy czym wezwanie lub zawiadomienie powinno być przesłane fax/email min. na 2 dni robocze przed terminem spotkania. W skład dokumentacji projektowej wchodzą: a) Projekt budowlano - wykonawczy uwzględniający wszystkie niezbędne branże (z uwzględnieniem "wytycznych do projektu") zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami). Część dotycząca projektu wykonawczego powinna zostać wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). W zakres dokumentacji projektowej wchodzi również sporządzenie odpowiednich projektów warsztatowych. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż objętych zakresem dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) c) Przedmiary robót dla każdej branży (w tym rozbiórki i wyposażenia) z podaniem wyliczenia i zestawienia ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z projektów oraz podstaw wyceny zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. d) Instrukcję bezpieczeństwa p.poż. - załącznik do projektu budowlanego, e) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. - załącznik do projektu budowlanego, f) Inną dokumentację niezbędną do realizacji robót budowlanych. g) Wersję elektroniczną dokumentacji projektowo-kosztorysowej zapisaną na płycie CD lub DVD, w wersji modyfikowalnej (rozszerzenia: doc, dwg, ath) i niemodyfikowalnej (rozszerzenia: pdf), wersja elektroniczna ma odpowiadać wersji papierowej i musi być uporządkowana, powinna zawierać wszystkie opracowania występujące w wersji papierowej, płytę z wersją elektroniczną dokumentacji Wykonawca winien opisać w sposób trwały - nadruk komputerowy - umieszczając następujące informacje na płycie: nazwę i adres jednostki projektowej, nazwę i adres obiektu budowlanego. Etap II - roboty budowlane Wymagany zakres robót obejmuje poszczególne obiekty znajdujące się na terenie Oddziału Martyrologii Radogoszcz w skład których wchodzą: a) Budynek wystawienniczy Oddział Martyrologii Radogoszcz W budynku wystawienniczym planowany jest szereg prac remontowych i związanych z wykonaniem nowej aranżacji pomieszczeń. Budynek należy dostosować do potrzeb osób niepełnosprawnych. Należy również stworzyć przestrzeń na potrzeby prowadzenia warsztatów oraz spotkań dla dzieci i młodzieży. Należy również wykonać niezbędne prace instalacje na potrzeby instalacji nowego wyposażenia. Ważnym elementem prac jest również zabezpieczenie obiektu przed podciąganiem wilgoci. Technologię należy ustalić po wykonaniu niezbędnych badań i odkrywek. Należy również przewidzieć prace renowacyjne przy pomniku znajdującym się w ścianie. Ściany od stron północno-wschodniej oraz północno-zachodniej docieplone warstwą styropianu należy wykończyć poprzez ułożenie warstwy wierzchniej tynku. Ściany szczytowe zamykające szedy wykonane z cegieł pełnych należy zakonserwować i zabezpieczyć jak ściany frontową i od dziedzińca. Naprawić i uzupełnić tynki. W ramach robót remontowych należy wykonać docieplenie dachu, instalację grzewczą uniemożliwiającą zaleganie śniegu i lodu w szedach oraz rurach spustowych tzw. elektronagrzew. W ramach prac termomodernizacyjnych związanych z dociepleniem dachu, wymiana naświetli oraz stolarki otworowej planowana jest również wymian instalacji c.o. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania grzejników z zastosowaniem głowic termostatycznych i zaworów pod pionowych oraz wymiana starego kotła grzewczego (wymiana starego kotła zawarta jest w audycie dla budynku administarcyjno - magazynowego) poprawi całkowitą sprawność systemu centralnego ogrzewania. b) Budynek klatki schodowej W ramach remontu należy wykonać wszelkie prace konserwatorskie m.in. calu zabezpieczenia oryginalnych fragmentów ścian wewnętrznych stanowiących wartość historyczną. W ramach remontu należy również wykonać nowe pokrycie dachu. Z uwagi na fakt, że oryginalnie dach wykonany był w konstrukcji drewnianej, należy rozważyć wykonanie osłonięcia przesklepienia klatki schodowej imitujące ówczesną więźbę dachową. Planowane są również prace związane z umożliwieniem dostępu osobom niepełnosprawnym do budynku. c) Budynek administracyjno-magazynowy W ramach prac remontowych w obiekcie planowana jest m.in. nowa aranżacja przestrzeni w tym dla potrzeb pracowników biurowych, pomieszczeń na pracownię konserwatorsko-warsztatową pomieszczeń dla potrzeb obsługi klienta, pomieszczeń magazynowo- archiwalnych. Przewiduje się również dociepleniem dachu, wymianę drzwi i świetlika w budynku, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, grzejników z zastosowaniem głowic termostatycznych i zaworów podpionowych oraz wymiana starego kotła grzewczego. W celu zabezpieczenia istniejących zbiorów należy wykonać instalację wentylacyjno -klimatyzacyjną wraz z odpowiednią aparatura pomiarową do wszystkich pomieszczeń w których znajdują się i znajdować się będą zbiory. Należy wykonać również instalację monitorującą warunki mikroklimatyczne w pomieszczeniach. Obiekt należy wyposażyć w niezbędną instalację kontroli dostępu do wybranych pomieszczeń, instalację alarmową i monitoringu. W ramach remontu należy przewidzieć prace konserwatorskie polegające na odgrzybianiu i osuszeniu ścian oraz zabezpieczeniu ścian przed podciąganiem wilgoci, we wszystkich budynkach Oddziału Martyrologii Radogoszcz. * Wyposażenie (Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje dostawy wyposażenia, lecz dostosowanie pomieszczeń do prawidłowej obsługi docelowego sprzętu). W ramach projektu w celu realizacji oferty kulturalnej do obiektu zostanie dostarczone niezbędne wyposażenie do obsługi zarówno obecnej jak i nowej ekspozycji wystawienniczej i edukacyjnej. Przewiduje się montaż nowoczesnej infrastruktury technicznej i multimedialnej umożliwiającej elastyczne aranżowanie wystaw. Przewiduje się również wykorzystanie technologii informacyjno - komunikacyjnych w celu obsługi zwiedzających. W związku z planowanym zakupem wyposażenia należy dostosować istniejące w obiektach instalacje w niezbędnym zakresie do obsługi dostarczonego sprzętu. Dostarczone wyposażenie będzie obejmowało m.in. ? Meble, wyposażenie pracowni i magazynów. UWAGA!! W równoległym czasie trwania projektu, na terenie Oddziału Martyrologii Radogoszcz, realizowany będzie projekt pn. "ZABRAŁ ICH OGIEŃ... PIEKŁO WIĘZIENIA NA RADOGOSZCZU W ŚWIETLE LOSÓW LUDNOŚCI KRAJU WARTY W OKRESIE II WOJNY ŚWIATOWEJ". Wykonawca zobowiązany jest do zachowania komplementarności przedmiotowego zamówienia z ww. projektem. Oddział Radegast Zakres zamówienia obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i zgód, oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji. Etap I - dokumentacja projektowa Projekty budowlano - wykonawcze należy sporządzić z uwzględnieniem wymagań określonych w programie funkcjonalno - użytkowym, audycie energetycznym oraz przeprowadzonych wizji lokalnych. Wszystkie wprowadzone rozwiązania należy uzgodnić z Konserwatorem Zabytków oraz właścicielem praw autorskich. Sporządzając dokumentację projektową należy wziąć pod uwagę przyszłe wyposażenie obiektu i w taki sposób zaplanować układ wszystkich instalacji oraz ich moc i wydajność, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie obiektu. W ramach zamówienia należy również wykonać koncepcję lokalizacji przyszłego wyposażenia obiektu wraz z doborem niezbędnych urządzeń. Zamawiający zastrzega konieczność organizacji konsultacji roboczych oraz organizowania cotygodniowych spotkań roboczych na etapie projektowania w celu uściślenia i uzgodnienia proponowanych rozwiązań projektowych, standardu wykończenia i wyposażenia. Spotkania będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego w ustalonych przez niego terminach. Wymaga się również udzielania wyjaśnień, uzupełnień do dokumentacji projektowej w terminie max do 3 dni od zgłoszenia uwag przez Zamawiającego oraz stawiania się na obiekt na wezwanie Zamawiającego, przy czym wezwanie lub zawiadomienie powinno być przesłane (fax.) min. na 2 dni robocze przed terminem spotkania. W skład dokumentacji projektowej wchodzą: a) Projekt budowlano - wykonawczy uwzględniający wszystkie niezbędne branże (z uwzględnieniem "wytycznych do projektu") zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami). Część dotycząca projektu wykonawczego powinna zostać wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ). W zakres dokumentacji projektowej wchodzi również sporządzenie odpowiednich projektów warsztatowych oraz programów prac konserwatorskich dla tych elementów które będą podlegały wykonaniu tych prac (np. stolarka okienna, posadzka ceramiczna, okładzina). b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż objętych zakresem dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) c) Przedmiary robót dla każdej branży (w tym rozbiórki i wyposażenia) z podaniem wyliczenia i zestawienia ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z projektów oraz podstaw wyceny zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. d) Instrukcję bezpieczeństwa p.poż. - załącznik do projektu budowlanego, e) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. - załącznik do projektu budowlanego, f) Inną dokumentację niezbędną do realizacji robót budowlanych. g) Wersję elektroniczną dokumentacji projektowo-kosztorysowej zapisaną na płycie CD lub DVD, w wersji modyfikowalnej (rozszerzenia: doc, dwg, ath) i niemodyfikowalnej (rozszerzenia: pdf), wersja elektroniczna ma odpowiadać wersji papierowej i musi być uporządkowana, powinna zawierać wszystkie opracowania występujące w wersji papierowej, płytę z wersją elektroniczną dokumentacji Wykonawca winien opisać w sposób trwały - nadruk komputerowy - umieszczając następujące informacje na płycie: nazwę i adres jednostki projektowej, nazwę i adres obiektu budowlanego, inwestor. Etap II - roboty budowlane Wymagany zakres robót obejmuje poszczególne obiekty znajdujące się na terenie Oddziału Radegast w skład których wchodzą: a) Budynek muzeum martyrologii Żydów - Stacja Radegast (budynek administracyjno-wystawienniczy) Dla budynku głównego Muzeum planowane są prace termomodernizacyjne. Zakres prac obejmuje wstawienie okien połaciowych. Ponadto zrealizowana zostanie wymiana centrali wentylacyjno - klimatyzacyjnej na centralę z odzyskiem ciepła. Planowane jest również przełączenie obiektu do miejskiej sieci ciepłowniczej, która spowoduje konieczność wymiany węzła cieplnego. W ramach prac remontowych na terenie obiektu należy wykonać szereg prac termomodernizacyjnych w skład których wchodzi docieplenie dachu obiektu. W zakresie robót renowacyjnych należy przewidzieć wymianę uszkodzonych elementów elewacji budynku, jak również naprawę i zabezpieczanie powierzchni rampy zlokalizowanej po obu stronach wzdłuż budynku oraz przy wschodniej ścianie szczytowej obiektu. W wewnątrz budynków wykonać należy wszelkie prace konserwatorskie i zabezpieczające posadzki oraz odświeżyć i zabezpieczyć ściany. Ponadto należy przebudować klatkę schodową w celu wygospodarowania dodatkowej powierzchni dla poprawy funkcjonalności pomieszczenia biurowego znajdującego się na antresoli. W ramach realizacji zadania należy ponadto wydzielić dodatkowe pomieszczenie na toaletę. Z uwagi na niewystarczającą pojemność istniejącego zbiornika bezodpływowego, zbiornik ten powinien być zwiększony i dostosowany do istniejących potrzeb. Z uwagi na zabytkowy charakter obiektu podczas remontu budynku Stacji Radegast zachowano oryginalną stolarkę okienną od zewnątrz i zamontowano nową od wewnątrz. Okna zewnętrzne wymagają prac konserwatorskich, wymiany zniszczonych elementów i okuć oraz ponownego zabezpieczenia drewna przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Podobnie jak w przypadku okien w obiekcie zastosowano podwójne drzwi, które wymagają prostowania skrzydeł, wymiany prowadnic i konserwacji podwieszenia. W budynku zostanie wymieniona centrala wentylacyjna na nową z odzyskiem ciepła oraz przebudowana zostanie instalacja elektryczna, słaboprądowa (w tym teleinformatyczna) w celu obsługi nowego wyposażenia. Ponadto zostaną zmodernizowane istniejące systemy włamaniowe i monitoringu. Dodatkowo planuje się likwidacje istniejącego ogrzewania olejowego i podłączenie obiektu do miejskiej sieci c.o. wraz z wykonaniem nowego węzła. b) Budynek Tunelu i Kolumny Pamięci W ramach prac remontowych należy przewidzieć wymianę pokrycia z papy, wywołanie odpowiednich spadków, ewentualne zwiększenie przekroju wpustów przelewowych. W ramach robót remontowych należy przewidzieć również wymianę materiału wypełniającego dylatację oraz dodatkowe zabezpieczenie newralgicznych miejsc odróbkami blacharskimi, bądź systemowymi rozwiązaniami. * Wyposażenie (Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje dostawy wyposażenia, lecz dostosowanie pomieszczeń do prawidłowej obsługi docelowego sprzętu). W ramach projektu w celu realizacji oferty kulturalnej do obiektu zostanie dostarczone niezbędne wyposażenie do obsługi zarówno obecnej jak i nowej ekspozycji wystawienniczej i edukacyjnej. Przewiduje się montaż nowoczesnej infrastruktury technicznej i multimedialnej umożliwiającej elastyczne aranżowanie wystaw. Przewiduje się również wykorzystanie technologii informacyjno - komunikacyjnych w celu obsługi zwiedzających. W związku z planowanym zakupem wyposażenia należy dostosować istniejące w obiekcie instalacje w niezbędnym zakresie do obsługi dostarczonego sprzętu. Uwaga!! Wszelkie prace i rozwiązania powinny być uzgodnione z właścicielem praw autorskich. Uwaga!! Na wszystkich etapach realizacji inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania "Łódzkiego standardu dostępności", zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 20.10.2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71240000-2, 71320000-7, 71248000-8, 45212350-4, 45262690-4, 45310000-3, 45320000-6, 45331200-8, 45331100-7, 45343000-3, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5560000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Konserwacji Obiektów Zabytkowych Sławomir Ostrowski
Email wykonawcy: pkoz.ostrowski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Przestrzenna 82
Kod pocztowy: 93-424
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6838800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6838800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6838800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.