eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszów › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą - ul. Władysława Andersa, ul. Karola Miarki, Os. Tadeusza Kościuszki w Pszowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-23

Ogłoszenie nr 500063454-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.

Gmina Miasto Pszów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą - ul. Władysława Andersa, ul. Karola Miarki, Os. Tadeusza Kościuszki w Pszowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517406-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Pszów, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Pszowska 534, 44370 Pszów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 455 88 76, e-mail urzad@pszow.pl, faks 032 455 86 36.
Adres strony internetowej (url): www.pszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą - ul. Władysława Andersa, ul. Karola Miarki, Os. Tadeusza Kościuszki w Pszowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGK.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą - ul. Władysława Andersa, ul. Karola Miarki, Os. Tadeusza Kościuszki w Pszowie" w ramach projektu "Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową kanalizacji w Aglomeracji Pszów", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. 2. Do obowiązków Inspektora Nadzoru, zamiennie określającego Wykonawcę, należy w szczególności: 1) pełnienie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, czynności nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub też poprzez dysponowanie osobą takie uprawnienia posiadającą, 2) dokonanie co najmniej jednej wizyty w tygodniu na placu budowy, 3) składanie pisemnych raportów miesięcznych o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od projektów budowlano-wykonawczych, w terminie do 7-go dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, 4) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 5) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu raportu z realizacji inwestycji (ostatni raport miesięczny), w terminie 7 dni od daty zgłoszenia zakończenia budowy ostatniego fragmentu robót podlegających nadzorowi, 6) prowadzenie rozliczeń rzeczowo-finansowych inwestycji w zakresie wymaganym przez instytucje finansujące oraz rozliczenie końcowe inwestycji, 7) doradztwo Zamawiającemu w przypadku wystąpienia utrudnień lub sporów w trakcie realizacji inwestycji. 3. Zadaniem Inspektora Nadzoru jest sprawowanie efektywnego nadzoru nad realizacją projektu zapewniającego prawidłowe wykonanie wszystkich zadań objętych Umową i uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych, finansowych, przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska w trakcie budowy. 4. Po zakończeniu realizacji zamówienia, Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji. 5. Szczegółowe obowiązki Inspektora Nadzoru określa załącznik pn. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70152.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DAW-INŻ. Nadzorowanie Projektowanie Wykonawstwo, Dawid Mrozek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strzelnicza 16
Kod pocztowy: 44-350
Miejscowość: Gorzyczki
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11808.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11808.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60147.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.