To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-22
Ogłoszenie nr 500063078-N-2018 z dnia 22-03-2018 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku: Przebudowa SOK i recepcji w budynku przy ul. Hożej w ZUS Inspektorat w Augustowie oraz zadania remontowego w Inspektoracie ZUS w Augustowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635821-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500009112-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Młynowa
29,
15404
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085/7486464, e-mail
zusbl@zetobi.com.pl, faks
085 748 64 66.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja ubezpieczenia społecznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa SOK i recepcji w budynku przy ul. Hożej w ZUS Inspektorat w Augustowie oraz zadania remontowego w Inspektoracie ZUS w Augustowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):010000/271/15/2017/ADG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań remontowych i inwestycyjnych w budynku Inspektoratu ZUS i Centrum Szkolenia w Augustowie przy ul. Hożej 8; 2. W ramach przedmiotu zamówienia przewidziane są następujące zadania do wykonania: 1) Przebudowa Sali Obsługi Klienta (SOK) i recepcji w budynku przy ul. Hożej; 2) Wymiana wykładzin na pcv parter, I-II piętro i rozbiórka słupków ogrodzeniowych - budynek przy ul. Hożej; 3. Opis zadań: 1) Przebudowa SOK i recepcji w budynku przy ul. Hożej: a) Przebudowa SOK: - Demontaż ścianek aluminiowych, okładzin ściennych i posadzki, - Demontaż opraw oświetleniowych, przewodów i urządzeń niesprawnych instalacji, - Powiększenie otworu drzwiowego w holu, - Wymiana drzwi SOK na drzwi p.poż. EI30, - Montaż drzwi przesuwnych, - Szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu, - Ułożenie posadzki gresu, - Adaptacja istniejącej instalacji elektrycznej i sieci logicznej, - Wymiana grzejników co; - Montaż klimatyzatorów typu split; b) Przebudowa recepcji: - Wykucia i zamurowanie otworów drzwiowych, - Demontaż przewodów i urządzeń niesprawnych instalacji, - Wymiana drzwi na drzwi p.poż EI30, - Szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu, - Wymiana grzejnika, - Adaptacja istniejącej instalacji elektrycznej i sieci logicznej, - Montaż klimatyzatorów typu split, - Układanie posadzki z płytek winylowych. Uwagi: a) Wymagania odnośnie klimatyzatorów: - emisja hałasu jednostek wewnętrznych nie większa niż 45dB (przy najwyższych obrotach); - wykonane w technologii inwerterowej; - klimatyzator w pomieszczeniu kros dostosowany do pracy całorocznej - wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r.; - klimatyzator w przypadku przerwy w zasilaniu elektrycznym powinien po jej ustąpieniu powrócić do pracy zgodnej z nastawionymi parametrami na czas nieokreślony (tzw. Restart); b) Wyposażenie SOK i recepcji w budynku przy ul. Hożej nie jest objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, zostanie zlecone odrębnym zamówieniem. 2) Wymiana wykładzin na pcv parter, I-II piętro i rozbiórka słupków ogrodzeniowych - budynek przy ul. Hożej: - Wymiana wykładzin dywanowych, płytek pcv, parkietu na wykładziny pcv, - Malowanie ścian i sufitów - Malowanie stolarki drzwiowej, rur i grzejników - Wymiana wskazanych skrzydeł drzwiowych - Wymiana opraw oświetleniowych we wskazanych pomieszczeniach - Rozebranie murowanych słupków ogrodzeniowych - Naprawa okładziny z gresu na schodach zewnętrznych i studzienkach przyokiennych 4. Szczegółowy zakres robót i sposób realizacji przedmiotu umowy określony został w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz wzorze umowy załączonym do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45310000-3, 45432111-5, 45331220-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
348245.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Adam Florczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
481323.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie jest znana IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.