eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa SOK i recepcji w budynku przy ul. Hożej w ZUS Inspektorat w Augustowie oraz zadania remontowego w Inspektoracie ZUS w Augustowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-22

Ogłoszenie nr 500063078-N-2018 z dnia 22-03-2018 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku: Przebudowa SOK i recepcji w budynku przy ul. Hożej w ZUS Inspektorat w Augustowie oraz zadania remontowego w Inspektoracie ZUS w Augustowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635821-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500009112-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Młynowa 29, 15404 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085/7486464, e-mail zusbl@zetobi.com.pl, faks 085 748 64 66.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja ubezpieczenia społecznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa SOK i recepcji w budynku przy ul. Hożej w ZUS Inspektorat w Augustowie oraz zadania remontowego w Inspektoracie ZUS w Augustowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

010000/271/15/2017/ADG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań remontowych i inwestycyjnych w budynku Inspektoratu ZUS i Centrum Szkolenia w Augustowie przy ul. Hożej 8; 2. W ramach przedmiotu zamówienia przewidziane są następujące zadania do wykonania: 1) Przebudowa Sali Obsługi Klienta (SOK) i recepcji w budynku przy ul. Hożej; 2) Wymiana wykładzin na pcv parter, I-II piętro i rozbiórka słupków ogrodzeniowych - budynek przy ul. Hożej; 3. Opis zadań: 1) Przebudowa SOK i recepcji w budynku przy ul. Hożej: a) Przebudowa SOK: - Demontaż ścianek aluminiowych, okładzin ściennych i posadzki, - Demontaż opraw oświetleniowych, przewodów i urządzeń niesprawnych instalacji, - Powiększenie otworu drzwiowego w holu, - Wymiana drzwi SOK na drzwi p.poż. EI30, - Montaż drzwi przesuwnych, - Szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu, - Ułożenie posadzki gresu, - Adaptacja istniejącej instalacji elektrycznej i sieci logicznej, - Wymiana grzejników co; - Montaż klimatyzatorów typu split; b) Przebudowa recepcji: - Wykucia i zamurowanie otworów drzwiowych, - Demontaż przewodów i urządzeń niesprawnych instalacji, - Wymiana drzwi na drzwi p.poż EI30, - Szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu, - Wymiana grzejnika, - Adaptacja istniejącej instalacji elektrycznej i sieci logicznej, - Montaż klimatyzatorów typu split, - Układanie posadzki z płytek winylowych. Uwagi: a) Wymagania odnośnie klimatyzatorów: - emisja hałasu jednostek wewnętrznych nie większa niż 45dB (przy najwyższych obrotach); - wykonane w technologii inwerterowej; - klimatyzator w pomieszczeniu kros dostosowany do pracy całorocznej - wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 r.; - klimatyzator w przypadku przerwy w zasilaniu elektrycznym powinien po jej ustąpieniu powrócić do pracy zgodnej z nastawionymi parametrami na czas nieokreślony (tzw. Restart); b) Wyposażenie SOK i recepcji w budynku przy ul. Hożej nie jest objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, zostanie zlecone odrębnym zamówieniem. 2) Wymiana wykładzin na pcv parter, I-II piętro i rozbiórka słupków ogrodzeniowych - budynek przy ul. Hożej: - Wymiana wykładzin dywanowych, płytek pcv, parkietu na wykładziny pcv, - Malowanie ścian i sufitów - Malowanie stolarki drzwiowej, rur i grzejników - Wymiana wskazanych skrzydeł drzwiowych - Wymiana opraw oświetleniowych we wskazanych pomieszczeniach - Rozebranie murowanych słupków ogrodzeniowych - Naprawa okładziny z gresu na schodach zewnętrznych i studzienkach przyokiennych 4. Szczegółowy zakres robót i sposób realizacji przedmiotu umowy określony został w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz wzorze umowy załączonym do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45310000-3, 45432111-5, 45331220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 348245.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlany Adam Florczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Branickiego 37
Kod pocztowy: 16-070
Miejscowość: Choroszcz
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 481323.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 481323.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 612186.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie jest znana

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.