eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH, PIŚMIENNYCH I POZOSTAŁYCH BIUROWYCH DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-22

Ogłoszenie nr 500062933-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku: DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH, PIŚMIENNYCH I POZOSTAŁYCH BIUROWYCH DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584097-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500028156-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 34141172700000, ul. Ul. Wieniecka 49, 87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 412 94 13, e-mail szpital_wloclawek@interia.pl, faks 54 412 94 13.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.wloclawek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH, PIŚMIENNYCH I POZOSTAŁYCH BIUROWYCH DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/48/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PAPIERNICZYCH, PIŚMIENNYCH I POZOSTAŁYCH BIUROWYCH DLA POTRZEB WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KSIĘDZA JERZEGO POPIEŁUSZKI WE WŁOCŁAWKU PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY LICZĄC OD DNIA ZAWARCIA UMOWY. Część nr 1 - Materiały papiernicze Lp.Przedmiot zamówienia Jm. Ilość na 24 m-ce 1.Blok biurowy A4/100- szt.30 2.Blok biurowy A5/100- szt.20 3.Kostka biała 85mmx85mm, bloczek 400 kartkowy -szt.1700 4.Karteczki samoprzylepne koloru żółtego, 76mmx76mm, bloczek 100 kartkowy- szt. 700 5.Karteczki, znaczniki kolorowe, 20mmX50mm, 4x50 sztuk w jednym bloczku-szt. 240 6.Koperta brązowa B5 z zabezpieczonym paskiem 18cmx25cm- szt.20000 7.Koperta biała, format B4/HK, samoklejąca z paskiem (250mmx353x40mm)- szt. 6000 8.Koperta biała, format C4 bez okna, samoklejąca, klejona po krótszym boku, op. 1000 szt. (229mmx324mm)-op. 24 9.Koperta biała, format C5 bez okna, samoklejąca, klejona po krótszym boku, op. 1000 szt. (162mmx229mm)-op. 24 10.Koperta biała, format C6 bez okna, samoklejąca, klejona po dłuższym boku, op. 1000 szt. (114mmx162mm)-op. 20 11.Koperta biała, format E4 z rozszerzanymi bokami i spodem, samoklejąca z paskiem (280mmx400mmx40mm)-szt. 2800 12.Koperta biała, format E4/ HK, samoklejąca z paskiem (280mmx400mm)- szt.3000 13.Koperta brązowa, format B4/ SK, samoklejąca z paskiem (250mmx353mm)- szt.72000 14.Koperta ochronna, format C/ 13 z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku (170mmx225mm)- szt.2000 15.Koperta ochronna, format D/ 14 z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku (200mmx275mm)- szt.500 16.Koperta ochronna, format E/ 15 z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku (240mmx370mm)- szt.500 17.Koperta ochronna, format H/ 18 z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku (240mmx275mm)- szt.500 18.Koperta ochronna, format K/ 20 z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, bez okna, samoklejąca z paskiem, klejona po krótszym boku (370mmx480mm)- szt.200 19.Papier do faxu 210 mm x 30 mb -szt.120 20.Papier termiczny do kasy fiskalnej 57/30 -szt.200 21.Papier termiczny do kasy fiskalnej w rolkach, 28mm/30m - szt.780 22.Papier biały do drukarek i kserokopiarek, format A3, gramatura 80g/m2, skala białości CIE min. 161, nieprzezroczystość( %) 93 + 2/ -1, grubość( µm) 108 + - 3, gładkość ( wg. testu Bendsten) 160 + - 50, ryza 500 arkuszy - ryza 370 23.Papier biały do drukarek i kserokopiarek, format A4, gramatura 80g/m2, skala białości CIE min. 161, nieprzezroczystość( %) 93 + 2/ -1, grubość( µm) 108 + - 3, gładkość ( wg. testu Bendsten) 160 + - 50, ryza 500 arkuszy -ryza 9000 24.Papier biały do drukarek i kserokopiarek, format A5, gramatura 80g/m2, skala białości CIE min. 161, nieprzezroczystość( %) 93 + 2/ -1, grubość( µm) 108 + - 3, gładkość ( wg. testu Bendsten) 160 + - 50, ryza 500 arkuszy - ryza 2000 25.Papier biały do drukarek i kserokopiarek, format A4, gramatura 160g/m2, skala białości CIE min. 161, ryza 250 ark. -ryza 50 26.Papier biały do drukarek i kserokopiarek, format A4, gramatura 250 g/m2, skala białości CIE min. 161, ryza 125 ark.- ryza 10 27.Rolka termiczna: 110mm/20m - szt. 100 28.Rolka termiczna: 110mm/30m - szt. 100 29.Skorowidz alfabetyczny od A-Z, ½ A4 - szt.2 30.Zeszyt szyty w kratkę 96 kartkowy, format A4, oprawa twarda - szt.900 31.Zeszyt szyty w kratkę 96 kartkowy, format A5, oprawa twarda - szt.600 32.Zeszyt w kratkę 32 kartkowy, format A5, miękka oprawa - szt. 60 33.Zeszyt w kratkę 60 kartkowy A5, miękka oprawa - szt. 10 34.Zeszyt w kratkę 16 kartkowy A5, miękka oprawa - szt. 10 Część nr 2 - Materiały piśmienne i pozostałe biurowe Lp. Przedmiot zamówienia Jm. Ilość na 24 m-ce 1. Cienkopis biurowy z odpornym na wysychanie tuszem - różne kolory, końcówka wkładu fibrowa, wentylowana skuwka w kolorze wkładu - typu Stabilo lub równoważny - szt. 300 2. Clips do papieru: 25 mm op. po 12 sztuk - op. 10 3. Clips do papieru: 32mm, op. po 12 sztuk - op. 10 4. Clips do papieru: 51mm op. po 12 sztuk - op. 10 5. Clip deska A5 - szt. 40 6. Clip deska A4 - szt. 70 7. Datownik - szt. 40 8. Długopis jednorazowy, zwykły - różne kolory, obudowa plastikowa, skuwka w kolorze wkładu - szt. 4500 9. Długopis z wymiennym wkładem (różne kolory), obudowa przezroczysta z wygodnym gumowym uchwytem, wyposażony w mechanizm włączania/wyłączania - szt. 200 10. Długopis automatyczny z wymiennym wkładem wielkopojemnym, różne kolory wkładu, korpus z tworzywa sztucznego z metalowymi elementami ozdobnymi - typu Zenith lub równoważny - szt. 200 11. Długopis z wymiennym wkładem żelowym (różne kolory) z szybkoschnącym tuszem na bazie oleju światło i wodoodpornym, możliwość pisania na papierze samokopiującym - typu Pentel lub równoważny - szt. 400 12. Dziennik korespondencyjny w sztywnej oprawie, format A4, szyty, 96 kartkowy - szt. 20 13. Dziurkacz ze wskaźnikiem środka strony z ogranicznikiem do formatu papieru - ilość dziurkowanych kartek min. 20 sztuk - szt. 60 14. Dziurkacz ze wskaźnikiem środka strony z ogranicznikiem do formatu papieru - ilość dziurkowanych kartek min. 110 sztuk - szt. 10 15. Gumka ołówkowa do ścierania, uniwersalna typu PENTEL 0,5 - szt. 100 16. Kalendarze - terminarz, sztywna okładka A5, 1 strona na 1 dzień NA 2019 ROK i 2020 rok - szt. 80 17. Kalkulator 12 pozycyjny wyświetlacz, zaokrąglanie wyników, korekta ostatniej cyfry, podwójne zasilanie bateryjno słoneczne - typu Citizen lub równoważny - szt. 12 18. Kaseta do drukarki Ribbon CASSETTE L-IDP3110 CITIZEN lub równoważna - szt. 80 19. Klej biurowy w sztyfcie, 20 g, uniwersalny do papieru, kartonów, fotografii, bezbarwny, bezzapachowy - szt. 200 20. Koperty do płyty DVD i CD z okienkiem( a 1000 ) - szt. 51000 21. Korektor w płynie z pędzelkiem lub gąbką, szybkoschnący o pojemności 20 ml, nietoksyczny, bezzapachowy na bazie wody - szt. 20 22. Korektor w taśmie - przezroczysta ergonomiczna obudowa wyposażona w zatyczkę, wymiary taśmy 4,2mmx9m, taśma szybkoschnąca, niewidoczna na kserokopiach - szt. 50 23. Korektor z metalową końcówką o pojemności 7 ml, szybkoschnący, nietoksyczny, bezzapachowy, umożliwiający precyzyjne korygowanie znaków - szt. 150 24. Koszulka krystaliczna 45mic na dokumenty, format A5, boczna perforacja z możliwością wpinania do segregatora, wykonana z PCV o bardzo wysokiej przezroczystości w op. po 100 sztuk - op. 30 25. Koszulka krystaliczna 45mic na dokumenty, format A4, boczna perforacja z możliwością wpinania do segregatora, wykonana z PCV o bardzo wysokiej przezroczystości w op. po 100 sztuk - op. 5000 26. Linijka biurowa o długości 30 cm, wykonana z przezroczystego plastiku - szt. 20 27. Foliopis cienka okrągła końcówka, czarny do opisywania płyt CD/DVD - szt. 600 28. Marker wodoodporny cienka okrągła końcówka, czarny - szt. 1200 29. Marker wodoodporny gruba okrągła końcówka, czarny - szt. 4000 30. Markery kolorowe suchościeralne do białych tablic - szt. 200 31. Nożyczki biurowe 17 cm z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, wyprofilowana rękojeść - szt. 60 32. Nożyczki biurowe 25 cm z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, wyprofilowana rękojeść - szt. 20 33. Nóż wysuwany z prowadnicą i blokadą , ostrze stalowe wykonane z metalu , odłamywana końcówka , ostrze wymienne, szerokość ostrza 18mm- 20 mm. - szt. 20 34. Nóż do otwierania kartonów, korespondencji, ostrze wykonane z metalu - szt. 2 35. Ofertówka na dokumenty, format A4, przezroczysta, wykonana z twardej folii PCV, zgrzana w literę L grubość 0,15 - szt. 400 36. Ołówek drewniany, twardość HB - szt. 250 37. Pinezki tablicowe kolorowe z dużą główką do tablicy korkowej op. 100 sztuk - op. 20 38. Pisaki kolorowe 6 szt. - op. 20 39. Płyty CD - R 700 MB, np.Sony Printable lub równoważne,płyta musi posiadać warstwę do nadruku atramentowego, płyta musi być płaska , niedopuszczalne jest jej odkształcenie, opakowanie zbiorcze po 50 szt, typu cake. - szt. 10000 40. Płyty DVD + R 4,7GB, np.Sony Printable lub równoważne, płyta musi posiadać warstwę do nadruku atramentowego, płyta musi być płaska, niedopuszczalne jest jej odkształcenie, opakowanie zbiorcze po 50 szt. typu cake. - szt. 41000 41. Poduszka do stempli o wymiarach 5,5x12cm - szt. 60 42. Rozszywacz - szt. 40 43. Segregator A4/ 5, z metalowym mechanizmem zaciskowym, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz folią PCV,wymienna etykieta - różne kolory - szt. 150 44. Segregator A4/ 7, z metalowym mechanizmem zaciskowym, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz folią PCV, wymienna etykieta - różne kolory - szt. 1600 45. Segregator A5/ 7, z metalowym mechanizmem zaciskowym, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz folią PCV, wymienna etykieta - różne kolory - szt. 60 46. Skoroszyt A4 z metalową zawieszką tekturowy - szt. 20000 47. Skoroszyt A4, sztywny, zawieszany do segregatora, wykonany z PCV, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa (kolor niebieski ; kolor zielony ; kolor czerwony ,kolor biały- wyposażony w papierowy wysuwany pasek (wąs) - do opisu - szt. 70000 48. Skorowidz adresowy, alfabetyczny ½ A4, okładka sztywna, laminowana, indeks alfabetyczny, 96 kartkowy - szt. 10 49. Skorowidz adresowy, alfabetyczny A4, okładka sztywna, laminowana, indeks alfabetyczny, 96 kartkowy - szt. 10 50. Spinacz biurowy okrągły 28 mm, op. 100 sztuk - op. 1600 51. Spinacz biurowy okrągły 50 mm, op. 100 sztuk - op. 200 52. Sprężone powietrze z rurką - 400ml - szt. 30 53. Sznurek pakowy jutowy w szpuli po 0,5 kg - szt. 10 54. Szuflada na dokumenty wykonana z polistyrenu, możliwość łączenia szuflad w pionie - szt. 100 55. Tablica korkowa 40cm x 60 cm w ramie drewnianej - szt. 10 56. Tablica korkowa 60cm x 90 cm w ramie drewnianej - szt. 10 57. Taśma do etykiet do drukarki typu Dymo 12/ 7 - szt. 6 58. Taśma biurowa o wymiarze 19 mm x 30 m wykonana z przezroczystej folii, wysoka przylepność i przejrzystość - szt. 160 59. Taśma biurowa o wymiarze 24 mm x 30 m wykonana z przezroczystej folii, wysoka przylepność i przejrzystość - szt. 2000 60. Taśma biurowa o wymiarze 50 mm x 50 m wykonana z przezroczystej folii, wysoka przylepność i przejrzystość - szt. 40 61. Taśma do metkownicy 20 mm(szerokość) x 12 mm(wysokość) - szt. 50 62. Taśma do metkownicy 22 x 12 - szt. 10 63. Taśma do metkownicy 26 x 12 - szt. 10 64. Taśma dwustronnie klejąca o wymiarze 38 mm x 10 m, do klejenia folii, papieru - szt. 20 65. Taśma pakowa szara o wymiarze 48 mm x 50 m - szt. 150 66. Teczka kartonowa kolorowa format A4, wiązana - szt. 150 67. Teczka kartonowa lakierowana, trzyskrzydłowa z gumką, format A 4 - różne kolory - szt. 2000 68. Teczka kopertowa z polipropylenu, przezroczysta na zatrzask, format A4 - szt. 60 69. Teczka plastikowa wiązana, format A4 - różne kolory - szt. 150 70. Teczka plastikowa, przezroczysta, format A4 z gumką - szt. 300 71. Temperówka metalowa jednootworowa - szt. 12 72. Tusz NIEOLEJOWY do nasączania poduszek do stempli, czarny, niebieski - szt. 200 73. Wkład o dużej pojemności, grubość końcówki ok. 0,8mm, metalowy, plastikowy do długopisu typu ZENITH lub równoważnego (czarny, niebieski, czerwony, zielony) - szt. 260 74. Zakreślacze fluorescencyjne z tuszem na bazie wody, do wszystkich rodzajów papieru, końcówka ścięta o grubości od 2 do 5 mm - różne kolory - szt. 200 75. Zszywacz biurowy na zszywki 24/ 6 z możliwością zszywania jednorazowo min. 30 kartek, góra wykonana z tworzywa sztucznego, dół i część mechaniczna z metalu - szt. 100 76. Zszywacz biurowy na zszywki 24/ 6 z możliwością zszywania jednorazowo min. 100 kartek, góra wykonana z tworzywa sztucznego, dół i część mechaniczna z metalu - szt. 10 77. Zszywacz biurowy na zszywki 23/ 23 z możliwością zszywania jednorazowo do 200 kartek, góra wykonana z tworzywa sztucznego, dół i część mechaniczna z metalu - szt. 3 78. Zszywki metalowe obustronnie ostrzone, duże 23/10, op. po 1000 sztuk - op. 4 79. Zszywki metalowe obustronnie ostrzone, średnie 24/6 op. po 1000 sztuk - op. 10000 80. Zszywki metalowe obustronnie ostrzone, 23/23, op. po 1000 szt - op. 20 81. Zwilżacz do palców na bazie gliceryny, bezbarwny, bezwonny, zawartość 20 ml - szt. 30

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7


Dodatkowe kody CPV: 30197000-6, 30197620-8, 30197630-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: MATERIAŁY PAPIERNICZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127183.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PARTNER XXI KLEKS Spółka Jawna Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa nr 7
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156435.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156435.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172085.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: MATERIAŁY PIŚMIENNE I POZOSTAŁE BIUROWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117209.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PARTNER XXI KLEKS Spółka Jawna Mieczysława Wójcik, Wiesław Wójcik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa nr 7
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144167.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144167.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 164509.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.