eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osielsko › Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2018 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-22

Ogłoszenie nr 500062828-N-2018 z dnia 22-03-2018 r.

Gmina Osielsko: Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514510-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Osielsko, Krajowy numer identyfikacyjny 092350688, ul. Szosa Gdańska 55A, 86031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 324 18 00, e-mail zampub@osielsko.pl, faks 052 324 18 03.
Adres strony internetowej (url): www.bip.osielsko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb Gminy Osielsko w 2018 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IiZP.271.U.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie (wg potrzeb Zamawiającego) usług geodezyjnych na potrzeby Gminy Osielsko w 2018 r. Zakres: Część 1 1. Podziały nieruchomości - wydzielenie, 2. Podziały nieruchomości - wydzielenie, w tym również rozgraniczenie w przypadku, kiedy będzie ono wymagane, 3. Wznowienie i ustalenie granic w tym również rozgraniczenie w przypadku, kiedy będzie ono wymagane, 4. Ocena (opinia) prawidłowości wykonania czynności technicznych w postępowaniu rozgraniczeniowym przed wydaniem decyzji zatwierdzającej, 5. Wykonanie prac niezbędnych dla zmian użytków działek gminnych, Część 2 1. Badanie stanu prawnego nieruchomości w tym przygotowanie stosownej dokumentacji umożliwiającej regulacje (ilość działek liczona zgodnie z ewidencją gruntów i budynków ), 2. Łączenie działek dla celów regulacji dróg gminnych zgodnie z ich nazewnictwem (z wykorzystaniem punktów granicznych, które spełniają wymagania dokładnościowe określone w rozporządzeniu ws. EGiB), 3. Łączenie działek dla celów regulacji dróg gminnych zgodnie z ich nazewnictwem (poprzez czynności wznowienia znaków granicznych, wyznaczenia punktów granicznych, rozgraniczenia lub ustalenia do celów EGiB w trybie § 37-39 rozporządzenia ws. EGiB) oraz ich pomierzenia i obliczenia współrzędnych punktów granicznych zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi, 4. Podziały nieruchomości dla ZRID (zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej) - przygotowanie projektów podziału, 5. Podziały nieruchomości - wydzielenie wymagane dla ZRID (zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej), w tym również rozgraniczenie w przypadku kiedy będzie ono wymagane - przygotowanie projektów podziału 6. Podziały nieruchomości dla ZRID (zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej) - utrwalenie - zestabilizowanie - znaków granicznych na gruncie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HM-BIURO mgr inż. Hulek Mirosław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lelewela 35/7
Kod pocztowy: 85-652
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180.08
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający - stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj.: - na część 2 Zamawiający przeznaczył 165.000,00 zł netto. Po symulacji z cenami przedstawionymi w najniższej ofercie, całkowita cena wzrosła o 90.000,00 zł netto, co znacznie przekracza kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na realizację danej części. Po analizie możliwości finansowych jednostki, zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.